עדכוני ערב, יום 88

Lomsahne

New member
יוואו אינה פשוט חייבת לעוף!

היא לא סותמת-מלכלכת על כולם ומנסה לסכסך בין כולם,לא נותנת לאפחד לדבר מה היא לא מבינה שזאת משימה ? מה נראה לה שעינב ושפרה סתם יחביאו אוכל ? אני שמח ששפרה הגנה על עינב כשאינה אמרה לעינב שבגללה לא עשו מסיבה ביום שישי כי היא לא רצתה אז שפרה אמרה לה שאין קשר ושדווקא עינב רצתה ללכת לסוויטה. אגב,מישהו יודע איזה מבין הקבוצות יוני שפרה ועינב או לאון ושחר יזכו את הקבוצה ביותר כסף אם יצליחו במשימה של הקרמבואים ?
 

EMANUELA XD

New member
לא שאינה לא תלך -חבלשהאח הגדול מסתיים

דווקא עכשיו שהכל מתחיל להיותאש סיכסוכים סרטים ומלחמות
 

DirrtyShay

New member
אם שחר ולאון אוכלים כל אחד 10 קרמבואים זה...

אומר שהם אוכלים 20 שזה אומר חצי מהכמות.. וזה אומר שיישאר לעינב, שפרה ויוני 20.. אז זה אומר שהם יקבלו את כל הכסף ? כי חצי הם החביאוו וחצי ההם אכלו ? אני לא מבין כבר.. וואלה אחת המשימות המבדרות עם כל הצעקות והמריבות והצמד חמד של שפרה ועינב ויוני המותק.. אבל תכלס משימה אחת המחרפנות כי אתה לא יודע מי באמת יביא את התקציב כי לא נראה לי שהאח הגדול יעבוד על שני הצדדים... מוזררררררררררר חחחחחחחחחחח אבל משימה בת זונה ! מת לראות כבר בפרקים של ערוץ 22... יערכו את זה מצחיק בטוח
 

זואי35

New member
זה לאינה../images/Emo26.gif

עוגה עוגה עוגה... לשבת..לקום..
הקול שלה חורר לי את האוזן וההתנהגות שלה בלתי נסבלת.. בגן ילדים יש יותר בוגרים ממנה... מה זה זה?????!!!!
 

Aeon

New member
בונאה, איך שעינב משחקת ומורחת את כולם

בקטע של המשימה אני חושבת שמגיע לה המיליון, רק בגלל הדרך שהיא משחקת
איך שהיא יודעת להגיד את הדברים הנכונים
 
אל תשכחו שגם יוסי נקרא לחדר של האח הגדול

ולי נראה שהאח הגדול יידע אותו לגבי המשימות וביקש ממנו שלא יתערב. ראית פעם את יוסי לא מתערב שיש כאלה ריבים? תהיו בטוחים שהוא יודע וכנראה שהמשימה שלו לא להתערב.
 

DoubleN

New member
המשימה הזאת חשפה את הפרצוף של כולם

אינה היא חתיכת ג'ורה מהלכת שהשטן לא ברא, היא עשתה לעצמה נזק בלתי הפיך, אני מקווה לא לראות אותה בשבוע הבא, אפילו הכלב שלה רץ מתחת לגלגלים של מכונית כשהוא קלט שאוטוטו היא חוזרת! אני לא מאמין שעינב שומרת על כזה איפוק, ושפרה צריכה להגן עליה קצת יותר! שחר מסכן הולך לצאת כל כך רע עם המוזיקה הדרמטית שהולכים לדפוק בעריכה.
 

Lomsahne

New member
נראה לי שהבנתי משהו...

נכון שהמשימה של הדומינו הייתה אמורה להסתיים קראו ליוסי לחדר של האח הגדול והוא יצא אחרי כמה דקות ואז הוא דיבר בפנטומימה ואמר שאסור לו לדבר ואפחד לא הבין למה הכוונה-נראה לי שהבנתי כנראה סיפרו לו ואמרו לו שהמשימה לא להתערב או משהו בסגנון.
 

EMANUELA XD

New member
../images/Emo215.gifאמת ואני מתחילה לגלות../images/Emo215.gif

לי נראה שיוסי מושתל באח הגדול הוא בדעווין מתחרה באח הגדול משהו חשוד לנו כאן עם יוסי יש לומשחק מאוד מוזר בכל האח הגדול - או שאני מתחילה לדמיין?
 
גם אני חושב ככה

לא סתם קראו לו לאח הגדול והוא יצא משם ומאז הוא לא מתערב וזורק רמזים לאינה פעם אחר פעם ש"כל הקרמבואים אותו טעם"...
 

gwini1

New member
מסכנה שפרה היא לא יכולה לקום מהמיטה

כי הקרמבואים שם. מצד שני- אם היא לא תקום ליאון ושחר יקלטו שהם שם. דילמה.
 

DirrtyShay

New member
וואי תארו לכם שחר ישתמש בכוח פיזי נגד שפרה...

וואי זה יהיה אחד הדברים המעלפים שיכולים להיות וההזויים ביותר ! תארו לכם מצב ששחר מגלה שהיא דוגרת עליהם ואז בא ודוחף אותה ומושך אותה ומנסה לגנוב כדי לאכול בפניה ובפני עינב... וואי שפרה נראה לי תהיה בשוק שהוא באמת נגע בה ונהיה אלים כמו שהיא תמיד תיארה אותו חחח
 
מתחיל לעלות בי החשד שאינה גם קיבלה משימה

לצעוק ולהתסיס את כל הבית. אחרת קשה לי להבין את ההגזמה הפראית שלה בצעקות שהיא דפקה הלילה. אני מאוד מקווה בשבילה שמדובר במשימה. אחרת היא איבדה אצלי הרבה נקודות...
 
למעלה