עדכוני ערב, יום 88

gwini1

New member
הוא סתם משעמם...

בטח לא יראו אותו בפרק של יום א' מרוב שהוא לא עושה כלום.
 

גוני3

New member
אם שחר יודע שעינב במשימה

למה הוא ממשיך ללחוץ עליה ? בסוף הוא יכשיל אותה
 

jaycom

New member
חחח המשימה שלו זה להכשיל אותה

שחר ולאון במשימה נגדית מה לא ברור??
 

a10a

New member
יש לי שאלה ממש חשובה!בבקשה עזרו לי!

מה בסוף יהיה מה המשימה האמיתית אמיתית??? הרי הבטיחו גם לשחר וליאון שזה קשור לתקציב... אז מה קורה אם הם ינצחו?? ומה אם השלישיה ינצחו??? נראה לי שבכל מקרה שיהיה הם יקבלו את התקציב!! כי אם נגיד שחר וליאון יצליחו אז הם ידרשו מהאח הגדול את התקציב!! מי מהם הוא האמיתי ביותר???
 
על פי הבנתי: הכל אמיתי ../images/Emo185.gif

משימת התקציב השבועית היא "אדונים ומשרתים" והיא כולה מורכבת מהמשימות הקטנות האלה (קרמבו, דומינו, מסאג', מקלחות וכו') ואיכשהוא בהפקה יעשו את החישוב באיזה משימה הצליחו, באיזה לא, כמה כסף ירד וככה יילך להם התקציב. אינה דווקא עושה מעשה חכם, אבל היא לא יודעת מה קורה וכאשר ביום שבת יגלו לה שהכל משימה היא תצא ממש קטנה ונבוכה, חח מסכנה.
 

jaycom

New member
זה משימה הפוך על הפוך

גם לאון ושחר במשימה סודית... משימת קונטרה לעינב שפרה ויוני.. הם יודעים הכל על המשימות של השלישייה ואמורים לנטרל הכל, בגלל זה הם מחפשים את הקרמבואים..
 
עכשיו האח הגדול נזף בו , פאק איזה טיפש הוא

אדם קטן חלש אופי ומסכן הרס את אחת המשימות המעניינות באח הגדול
 

דורוN

New member
מאוחר מדי

עינב ושפרה הבינו יפה מאוד למה הוא התכוון ,הן לא טיפשות. בחיי שאני לא מבין למה הוא צריך להרוס עוד(!!) משימה סודית.
 

דורוN

New member
לאון אדם כל כך קטן

במשך כל היום הוא היחיד שמפזר כל דקה רמזים על זה שכולם נמצאים במשימה. הנה ממש עכשיו הוא אומר לשפרה ועינב "רוצות להתערב שגם אתן תצאו קטנות?" ועוד כל מני פנינים מתוכחמים עלק. בכלל, הוא הוכיח מספר פעמים שהוא הבנדאם הכי פחות אמין בבית ושאי אפשר לגלות לו משהו אישי. כל דבר שעינב אמרה לו הלך ישירות לשפרה וצבר. אפילו את הסוד של עצמו(שהדיח את שי)הוא גילה בסופו של דבר.
 

jaycom

New member
אינה מטומטמת ברמות

היום בבוקר היא דיברה על זה שהיא יודעת שעינב שפרה ויוני קיבלו משימה סודית... אז מה הטמטום הזה שלה עכשיו? עוד אומרת שאפילו בשואה לא החביאו אוכל.. ממש מפגרת..
 

גוני3

New member
אולי כי גם היא קיבלה משימה

ומבצעת אותה למופת? לפני שעתיים בערך היא היתה אצל האח הגדול וכשהיא יצאה שאלו אותה מה הוא אמר לה והיא ענתה " זה אישי". אם אנשים היו פחות מרוכזים בעצמם הם היו קולטים שיש מצב שעוד אנשים קיבלו משימות.
 
למעלה