עדכונים, יום 89 ה-28 לנובמבר

rinatt1

New member
חחחח אינה טוחנת לשחר את המוח הוא מת לצחוקקקקק

איזה קטע גדול!!!!!
 
חחחח משימת השק קמח לא מצליחה בינתיים

לעינב !! היא צריכה שמישהו ירים אותה שק קמח, אבל שחר מבטיח לה ולא מקיים - משום שהוא במשימה של "הפוך על הפוך" !! בינתיים - אף אחד בבית לא קולט שהוא במשימה נגדית - ולכן הוא כעת השחקן הכי טוב !!!
 
אינה שוב צלכלכת על עינב עם שחר

ראית איך היא לא עשתה שום דבר חוץ מטור אחד שנפל ואחרי זה היא יצאה לעשן וחזרה לעשות רק את הטור המסכן הזה וזה כל מה שהיא עשתה כל המשינה ובסוף שמענו כולנו איך היא אמרה על הזין שלי המשימה הזאתי. ושחר בתגובה: נכון, היא באמת אמרה את זה.
 

a10a

New member
קלטתם את שפרה הצבועה!פשוט מגעילה!!

מקודם אינה אמרה לליאון ושפרה שעינב ניסתה לגרום לה להצביע נגד ליאון ורנין...החורה שקרנית... ואז עינב שאלה אתשפרה מה היא אמרה ושפרה שיחקה אותה למצלמות ואמרה "עינב זה בסדר אני לא מאמינה למה שאינה אמרה " ועכשיו היא יושבת בחדר עם ליאון ומסכסכת בינו לבין עינב ואומרת לו שעינב כן אמרה את זה ובגלל שיש לה יסוריי מצפון אז היא רמזה לליאון אתמול שהוא הצביע לשי... שפרה פשוט אישה מגעילה תמיד מדברתלמצלמות וצבועה ברמות! כל פעם שאני מתחילה לחבב אותה ,היא מראה שוב כמה היא צבועה ואני מתחילה לשנוא אותה שוב!! פשוט מגעילההההההההההה
 

beep beep

New member
אצל שפרה הרוע טבוע באופי

הרי אין כבר הצבעות - אז למה לסכסך בין ליאון לעינב? רק מקנאה וצרות עין.
 

3pac היחיד

New member
מגעילה שפרה הסיתה את ליאון נגד עינה

איך היא מאמינה לאינה טמבלינה עינבי את מותק
 
בואי לא נפתח אטת זה כי עינב באמת הצביעה...

רנין ושפרה. למרות ששפרה לא הצביעה נגד עינב. שפרה יודעת טוב מאוד שעינב הצביעה נגד רנין.
 

juspan

New member
מה הקשר???

מותר לה להצביע למי שבא לה, זה הדבר הכי לגיטימי שיש במשחק הזה, דא. לא על זה מדובר אלא על שקר גס שהיא כביכול ניסתה לגרום לאינה להדיח את ליאון ורנין כשכל מה שאמרה לה שהיא כועסת על ליאון ורנין (ובל נשכח את המשיכות בלשון של אינה כל שני וחמישי "למי את הכי פחות מתחברת"
)
 

beep beep

New member
המשימה היום = הצצה למאחורי הקלעים של הריאליטי

אז כך, כנראה, התנהלו העניינים מהיום הראשון של המשחק. ההפקה מושכת בחוטים. מסכסכת את הדיירים זה בזה. מטילה משימות "סודיות". מתדרכת ומתערבת בכל. ההבדל הוא, שהפעם, הקופרמנים מראים לנו איך הם עושים זאת מאחורי הקלעים. התוצאה דומה בכל המקרים: מנדראז'. רייטינג וסימסומים של פראיירים.
 

rinatt1

New member
ואינה חזרה לטחון עוד קצת לשיפרה וללאון תראש..

היא ממש דפוקה- יצאה עליםה בעצבים, ירדה על עינב , צעקה איבדה שליטה. ועכישו היא שוכבת לה על המיטה של שיפרה ומבלבלת לה תמוח... מסכנה שיפרה כמה אפשר לספוגגג ומה עוד שהיא פוחדת לקום מהמיטה בגלל הקרמבו...רק היא תקום והפפפ יעלם הקרמבו.... יאאא לאון קם.. מעניין....
 
למעלה