פפריקה ה ה ה
New member
שלום בובה../images/Emo140.gif
מעבר לכל הדברים הנפלאים שהומלצו לך כאן, רציתי רק לציין, שלמרות שתיארת קושי בלדבר על הנושא, בכל זאת פתחת את השרשור הזה, בפורום ציבורי, תחת הכותרת "עברתי אונס". אני מאמינה שעצם זה שאת מסוגלת לרשום/ להגיד את זה ולחפש אפשרויות טיפול את בהחלט מובילה עצמך למקום של ריפוי. וזה מדהים בעיני וכל הכבוד לך.
לא עברתי אונס בעצמי, אבל מניחה שלא פשוט לומר את צמד המילים "עברתי אונס" בצורה כל כך ישירה ומפורשת. לכן, אני מאמינה שאם צמד המילים הללו יצאו מפיך, גם שאר הדיבורים עוד יגיעו ומשם דרכך תהיה סוגה בשושנים. ואם אני טועה, אז לא נורא, עוד חיבוקים אף פעם לא מזיקים, לא?
מאחלת לך שתמיד תסתכלי לאמת בפנים, בצורה הכי פשוטה, ישירה וכנה שאפשר וכמובן רפואה שלמה, נפשית ופיזית.
שבת שלום.
מעבר לכל הדברים הנפלאים שהומלצו לך כאן, רציתי רק לציין, שלמרות שתיארת קושי בלדבר על הנושא, בכל זאת פתחת את השרשור הזה, בפורום ציבורי, תחת הכותרת "עברתי אונס". אני מאמינה שעצם זה שאת מסוגלת לרשום/ להגיד את זה ולחפש אפשרויות טיפול את בהחלט מובילה עצמך למקום של ריפוי. וזה מדהים בעיני וכל הכבוד לך.