בובה על חוטית
New member
עברתי אונס
ורציתי לשאול איזה טיפול מהרפואה משלימה יכול להתאים לי. אני לא רוצה טיפול של צמחי מרפא ודברים כאלה.מחפשת משהו אחר שיכול לעזור,אבל באמת לעזור. אני שונאת את הגוף שלי ולפעמים יש לי דיכאונות שאני רוצה למות.מה הייתם ממליצים לי ואיך אתם חושבים שמה שאתם ממליצים אכן יוכל לעזור לי? תודה.
ורציתי לשאול איזה טיפול מהרפואה משלימה יכול להתאים לי. אני לא רוצה טיפול של צמחי מרפא ודברים כאלה.מחפשת משהו אחר שיכול לעזור,אבל באמת לעזור. אני שונאת את הגוף שלי ולפעמים יש לי דיכאונות שאני רוצה למות.מה הייתם ממליצים לי ואיך אתם חושבים שמה שאתם ממליצים אכן יוכל לעזור לי? תודה.