עבודה

  • פותח הנושא TK
  • פורסם בתאריך

TK

New member
עבודה

.__+__ היערות + היארות יתקבלו בברכה __+__.
 
נחמד מאוד :)

סתם עבודה? תאמין לי אני שמח לראות כאן משהו אחר חוץ מלוגוים לאולימפידה...
 

oren*

New member
אהבתי מאוד, חוץ מהאליפסה בבורדו

למטה יש לך תמונה בגוונים של כחול-אדום-צהוב חזקים מאוד, חבל שהשתלטת על החלק התחתון שלה עם גוון בורדו כהה.
 
עבודה יפה!

אירופאית מאד :) שבירת התמונה יצאה טובה. החלק התחתון פחות יפה, ולא מתחבר. הגרדיאנט, הצבע, ובעיקר הצורה האליפסית.
 
למעלה