עבודה .__+__ היערות + היארות יתקבלו בברכה __+__.
א אמיתי@טויטו New member 18/7/01 #2 נחמד מאוד סתם עבודה? תאמין לי אני שמח לראות כאן משהו אחר חוץ מלוגוים לאולימפידה...
O oren* New member 18/7/01 #6 אהבתי מאוד, חוץ מהאליפסה בבורדו למטה יש לך תמונה בגוונים של כחול-אדום-צהוב חזקים מאוד, חבל שהשתלטת על החלק התחתון שלה עם גוון בורדו כהה.
אהבתי מאוד, חוץ מהאליפסה בבורדו למטה יש לך תמונה בגוונים של כחול-אדום-צהוב חזקים מאוד, חבל שהשתלטת על החלק התחתון שלה עם גוון בורדו כהה.
ג גל ממליה New member 18/7/01 #7 עבודה יפה! אירופאית מאד שבירת התמונה יצאה טובה. החלק התחתון פחות יפה, ולא מתחבר. הגרדיאנט, הצבע, ובעיקר הצורה האליפסית.
עבודה יפה! אירופאית מאד שבירת התמונה יצאה טובה. החלק התחתון פחות יפה, ולא מתחבר. הגרדיאנט, הצבע, ובעיקר הצורה האליפסית.