forglemmigej
New member
אפשר להצליח גם בלי תואר
והיי טק (המלה הזו אובררייטד לדעתי ,כל איש IT נהפך פתאום להייטקיסט אבל מילא). התכונות שאפשר להצליח איתן הן יזמות , אורך רוח, הרבה סבלנות, לא להתיאש , הרבה מזל וזמן מתאים. הרבה אנשי עסקים גדולים בעולם חייבים את הצלחתם לתכונות האלו כמו למשל מייסד איקאה אינגוואר קמפראד או האחים לבית אלדי קארל ותיאו אלברכט. שתיים מהאפשרויות הכי חשובות הם מזל וזמן מתאים ,לדעתי עכשו זה ממש לא הזמן להרפתקאות חדשות כמו הגירה לאורופה במיוחד, אבל כל אחד יכול לנסות.
והיי טק (המלה הזו אובררייטד לדעתי ,כל איש IT נהפך פתאום להייטקיסט אבל מילא). התכונות שאפשר להצליח איתן הן יזמות , אורך רוח, הרבה סבלנות, לא להתיאש , הרבה מזל וזמן מתאים. הרבה אנשי עסקים גדולים בעולם חייבים את הצלחתם לתכונות האלו כמו למשל מייסד איקאה אינגוואר קמפראד או האחים לבית אלדי קארל ותיאו אלברכט. שתיים מהאפשרויות הכי חשובות הם מזל וזמן מתאים ,לדעתי עכשו זה ממש לא הזמן להרפתקאות חדשות כמו הגירה לאורופה במיוחד, אבל כל אחד יכול לנסות.