עבודה בלונדון?

forglemmigej

New member
אפשר להצליח גם בלי תואר

והיי טק (המלה הזו אובררייטד לדעתי ,כל איש IT נהפך פתאום להייטקיסט אבל מילא). התכונות שאפשר להצליח איתן הן יזמות , אורך רוח, הרבה סבלנות, לא להתיאש , הרבה מזל וזמן מתאים. הרבה אנשי עסקים גדולים בעולם חייבים את הצלחתם לתכונות האלו כמו למשל מייסד איקאה אינגוואר קמפראד או האחים לבית אלדי קארל ותיאו אלברכט. שתיים מהאפשרויות הכי חשובות הם מזל וזמן מתאים ,לדעתי עכשו זה ממש לא הזמן להרפתקאות חדשות כמו הגירה לאורופה במיוחד, אבל כל אחד יכול לנסות.
 

גוזליה

New member
כאן נמחקה הודעה


המלצות על נותני שירות- במסרים בלבד. תודה
 
למעלה