סתם שתדעו

MARMELAD

New member
סתם שתדעו

שהתגעגעתי... אז באתי להגיד שלום. עזבתי את הניהול של הפורום שלי לפני שבוע לערך אז אני כבר כמעט ולא משוטט בפרדס... אבל לפי מה שהבנתי (ותופס יאשר) צפויות הרבה הפתעות בקרוב בפורומים!! סחת´ן...! בכל אופן.. אני עדיין בסן אנטוניו, עדיין מוכר גלידות באוטוגלידה חמוד. מדהים אותי בכל פעם מחדש כמה כסף עושים בעבודה מעפנה כזאת. ביום חלש אני חוזר הביתה עם 150-200 דולר. ואנחנו מדברים כאן על שש, שבע שעות עבודה גג. לא ייאמן. במיוחד שהעבודה חוקית לחלוטין, בעלת העסק משלמת מיסים, הכל תקין... מה אני אגיד לכם? אמריקה! הטיול לטורונטו ממשיך להתארגן. בע"ה ב-9 לאוגוסט אני עולה על האוטו ומתחיל לנסוע לקנדה. בתקווה שהאוטו (צ´ירוקי 92, במצב סביר) יצליח
זהו.. שיהיה לכולם שבוע טוב.....! ברוכים הבאים לכל החבר´ה שאני לא מכיר, ד"ש למי שכן. גיא
 

MARMELAD

New member
נראה לך?

מה את חושבת שאני עושה כל היום אם לא אוכל גלידות??? ודווקא בא לי ממש טוב שותפה לפשע
במיוחד שזו את ד"א לדעתי את ותיקת תושבות הארץ בפורום. מתי את נוסעת כבר לחו"ל?
 
אתה שואל מתי?????.

אם תסדר לי עבודה .....ואופו לישון בהתחלה..... אני בצ´יק מוכרת את האוטו ובדרך....ואם לא...אז עוד קצת..בנובמבר אני בתיאלנד לטיולון קטן.....ואח"כ.....חוזרת לארץ...אעשה קצת כסף ואבוא
....... אוףףףףףף אין לי את האומץ לעזוב הכל...וואלה אני גאה בך....אבל..ספר לי איך פתאום זה בא....חשבתי שאתה הולך לכיוון המשחק....לא? ספר לי אולי גם אני אתפוס אומץ....ואגב, כשנסעת כבר סידרו לך עבודה? זה מה שדי מלחיץ אותי ללכת ושלא יהיה לי כלום. מתגעגעת לימים שלנו ולצחוקים בצ´אט...וואלה היתה תקופה מגניבה..זוכר את המוסיקה שדני היה עושה לנו? ולצחוקים עם בן? ויניב...וגפןןןןן אחחחח איזו תקופה יפה... תפוס
ישר לתוך הריסים... מקסימושששששששששששש
 

תותי-בת

New member
מרמלדון! ../images/Emo140.gif אהלן אהלללללללן!!!! ../images/Emo9.gif אולי תסדר לי גם למכור כמה גלידות עד הגיוס?.. ../images/Emo135.gif../images/Emo135.gif../images/Emo135.gif קח אותי איתך לטורונטו ../images/Emo66.gif טוב כפרוש, שיהיה לך אחלה מן אחלה בסן אנטוניו! צ´או,
 

idit ks

New member
כל הכבוד

אז הסתדרת לך באמריקה. טיול מהנה ותספר חוויות. אנחנו מתכננים לנסוע מקנזס לשיקגו באוטו, אבל עם 3 ילדים מרחק של 10 שעות בטח לא יהיה חוויה.
 
אז איזו מנגינה יש לאוטו שלך?

אני יודע ש"הדנובה הכחולה" מוכר טוב... מישהו פעם סיפר לי על קומפלקס של דירות במיאמי שמאוכלסים בישראלים וכולם עובדים באוטו-גלידה. אתה יכול לדמיין את כל המכוניות חוזרות הביתה בחמש, כולם מפעילים את המנגינה, איזו קקופוניה. שתהנה בטיול לקנדה! אל תשכח לפקוד את הרובע היווני, מסעדות מעולות!
 

JONJON22

New member
אחי,צריכים את עזרתך

בבקשה,בבקשה,תשאיר טלפון ושעה נוחה להיתקשר,כאן,או תישלח לי במסר,בבקשה זה חשוב מאוד,יעזור לי מאוד לדבר איתך מספר דקות. תודה מראש!
 
למעלה