סתם שתדעו
שהתגעגעתי... אז באתי להגיד שלום. עזבתי את הניהול של הפורום שלי לפני שבוע לערך אז אני כבר כמעט ולא משוטט בפרדס... אבל לפי מה שהבנתי (ותופס יאשר) צפויות הרבה הפתעות בקרוב בפורומים!! סחת´ן...! בכל אופן.. אני עדיין בסן אנטוניו, עדיין מוכר גלידות באוטוגלידה חמוד. מדהים אותי בכל פעם מחדש כמה כסף עושים בעבודה מעפנה כזאת. ביום חלש אני חוזר הביתה עם 150-200 דולר. ואנחנו מדברים כאן על שש, שבע שעות עבודה גג. לא ייאמן. במיוחד שהעבודה חוקית לחלוטין, בעלת העסק משלמת מיסים, הכל תקין... מה אני אגיד לכם? אמריקה! הטיול לטורונטו ממשיך להתארגן. בע"ה ב-9 לאוגוסט אני עולה על האוטו ומתחיל לנסוע לקנדה. בתקווה שהאוטו (צ´ירוקי 92, במצב סביר) יצליח
זהו.. שיהיה לכולם שבוע טוב.....! ברוכים הבאים לכל החבר´ה שאני לא מכיר, ד"ש למי שכן. גיא
שהתגעגעתי... אז באתי להגיד שלום. עזבתי את הניהול של הפורום שלי לפני שבוע לערך אז אני כבר כמעט ולא משוטט בפרדס... אבל לפי מה שהבנתי (ותופס יאשר) צפויות הרבה הפתעות בקרוב בפורומים!! סחת´ן...! בכל אופן.. אני עדיין בסן אנטוניו, עדיין מוכר גלידות באוטוגלידה חמוד. מדהים אותי בכל פעם מחדש כמה כסף עושים בעבודה מעפנה כזאת. ביום חלש אני חוזר הביתה עם 150-200 דולר. ואנחנו מדברים כאן על שש, שבע שעות עבודה גג. לא ייאמן. במיוחד שהעבודה חוקית לחלוטין, בעלת העסק משלמת מיסים, הכל תקין... מה אני אגיד לכם? אמריקה! הטיול לטורונטו ממשיך להתארגן. בע"ה ב-9 לאוגוסט אני עולה על האוטו ומתחיל לנסוע לקנדה. בתקווה שהאוטו (צ´ירוקי 92, במצב סביר) יצליח