סתם שאלה

noise factory

New member
סתם שאלה

תגידו.. למה בעצם רוב יושבי הפורום הזה אפשר להגיד שונאים את סקאזי?.. זתומרת אני אישית לא אוהב את המוזיקה הזאת אבל למה אתם כל כך שונאים אותו? בגלל המסחריות? מה רע במסחריות?
 

PsyVodz

New member
ביגלל השיער ניראה לי ..

תדפדפ כמה דפים אחי ניראה לי כבר שאלו את השאלה כמה פעמים
 
למעלה