noise factory
New member
סתם שאלה
תגידו.. למה בעצם רוב יושבי הפורום הזה אפשר להגיד שונאים את סקאזי?.. זתומרת אני אישית לא אוהב את המוזיקה הזאת אבל למה אתם כל כך שונאים אותו? בגלל המסחריות? מה רע במסחריות?
תגידו.. למה בעצם רוב יושבי הפורום הזה אפשר להגיד שונאים את סקאזי?.. זתומרת אני אישית לא אוהב את המוזיקה הזאת אבל למה אתם כל כך שונאים אותו? בגלל המסחריות? מה רע במסחריות?