מתושלח הזקן
New member
סתם שאלה אליכם....
גם לכם השעון קיץ המזויין הזה בלבל את כל המערכות או רק לי..? אתמול ישבנו בחוץ, אנחנו באים להתקפל מסתכלים בשעון ובסה"כ 10 קיבינימאט!! עכשיו חושך בחוץ ועוד לא שש!!!!!! מה נהיה?!?!?!?!?!?
גם לכם השעון קיץ המזויין הזה בלבל את כל המערכות או רק לי..? אתמול ישבנו בחוץ, אנחנו באים להתקפל מסתכלים בשעון ובסה"כ 10 קיבינימאט!! עכשיו חושך בחוץ ועוד לא שש!!!!!! מה נהיה?!?!?!?!?!?