סתם שאלה אליכם....

סתם שאלה אליכם....

גם לכם השעון קיץ המזויין הזה בלבל את כל המערכות או רק לי..? אתמול ישבנו בחוץ, אנחנו באים להתקפל מסתכלים בשעון ובסה"כ 10 קיבינימאט!! עכשיו חושך בחוץ ועוד לא שש!!!!!! מה נהיה?!?!?!?!?!?
 
זה עשה לי דיכאון

זה לא מצחיק זה באמת עשה לי דיכאון לראות חושך כל כך מוקדם ולהרגיש אופפפפ הינה היום כבר נגמר ועוד לא הספקתי כלום.... רק לפני חודש הייתי גולש בים בכיף עד השעה 8 ו20 היה
ממש קטע מבאס
 
תתרגל קוקי.

זה הולך להיות ככה בתקופה הקרובה.. הייתי מעדיפה עוד כמה שעות של אור, ללא ספק.
 
אין בעייה בכלל נשמת אפי.....

אני מעדיף חושך, פשוט הוא קצת מפתיע אותי מתי שהוא בא, זה הכול...
 
חחחחחחחחחחחחחח

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חיסלת, זהו, נגמר הכל...
 

MULAN30

New member
לא חשב בטוב?

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח זה לא תירוץץץץץץץץץץץץץץץ רק בשביל זה אתה צריך לצום ~~~
 

Mike A

New member
מבאס

אבל תאכלס הכי כיף לנהוג בלילה בחושך, אז לפחות זה
 
למעלה