סתם עניין אותי

מצב
הנושא נעול.
סתם עניין אותי

סתם עניין אותי
יש למישהו מושג איך היה לו"ז הרכבת בלילה שבין חמישי לשישי, שהיה קצר בשעה... מעניין איך הסתדרו, וכן מה עושים בלילה שמחזירים לשעון חורף. זה לא היה אחראי לא לפרסם הודעה בעניין הזה.
 

קובי לו

New member
מה הבעיה ?

סתם עניין אותי
יש למישהו מושג איך היה לו"ז הרכבת בלילה שבין חמישי לשישי, שהיה קצר בשעה... מעניין איך הסתדרו, וכן מה עושים בלילה שמחזירים לשעון חורף. זה לא היה אחראי לא לפרסם הודעה בעניין הזה.
מה הבעיה ?
הבעיה היחידה שתאורטית יכולה היתה להיות היא עם הרכבת הראשונה באמצע הלילה מנהריה דרך חיפה ות"א לנתב"ג. שעת היציאה שלה היא 2:02 לפנות בוקר, וזו שעה שלא היתה קיימת אמש. כי בשעה 2:00 אופס נהיה 3:00. לכן זו הרכבת היחידה הבעייתית, אולי. בכל מקרה בן אדם שבשעה 2:02 לפי השעון הישן חיכה בנהריה לא קרה לו כלום, שכן הרכבת הבאה היא ב-3:07, כלומר 5 דקות (כי קפצו שעה) לאחר בואו לתחנה. ככה ששום נזק לא יכול היה לקרות ! אבל, מסכים עמך שהרכבת היתה צריכה לפרסם בעיתונים הראשיים (ידיעות, מעריב והארץ וכן בתחנות הרכבת ובאתר האינטרנט שלה) מודעה מסודרת המבהירה זאת.
 

hck

New member
אהממ...

סתם עניין אותי
יש למישהו מושג איך היה לו"ז הרכבת בלילה שבין חמישי לשישי, שהיה קצר בשעה... מעניין איך הסתדרו, וכן מה עושים בלילה שמחזירים לשעון חורף. זה לא היה אחראי לא לפרסם הודעה בעניין הזה.
אהממ...
נראה לי שבשעת ההחלפה (2->3) אין רכבות פעילות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה