דניאל בן אליעזר
New member
סתם עניין אותי
סתם עניין אותי
יש למישהו מושג איך היה לו"ז הרכבת בלילה שבין חמישי לשישי, שהיה קצר בשעה... מעניין איך הסתדרו, וכן מה עושים בלילה שמחזירים לשעון חורף. זה לא היה אחראי לא לפרסם הודעה בעניין הזה.
סתם עניין אותי
יש למישהו מושג איך היה לו"ז הרכבת בלילה שבין חמישי לשישי, שהיה קצר בשעה... מעניין איך הסתדרו, וכן מה עושים בלילה שמחזירים לשעון חורף. זה לא היה אחראי לא לפרסם הודעה בעניין הזה.