נכון, וזה אחד הדברים שהפריעו לי בסרט הזה
זה שהוא מנשק את החבר שלו לפני שהוא הולך ללונדון ללמוד ריקוד, זה בסדר גמור וזה לא אומר עליו כלום, זו מחווה יפה. (ואולי לא יפה לרגש את החבר ההומו שלו?) אבל גם אני כל הזמן חשבתי למרות הבעיות שציינתי בסרט, שמה שהם רוצים להגיד זה שזה שאתה רוקד, זה לא אומר שאתה הומו. נניח שאני מקבל את זה (ראית את רוקדים עם כוכבים? חלק גדולמהרקדנים המקצועיים שם שמלווים את הבנות הם הומואים, זה לא אומר משהו?) אבל אז מגיע סוף הסרט, והוא נראה כמו הומו. נקודה. אי אפשר להתעלם מזה, הוא לבוש או לא לבוש כמו סטריאוטיפ של הומו זה קולנוע, המבע הקולנועי מדבר בפני עצמו, והוא נראה כמו הומו וזה מאוד הפריע לי, כי אולי זה סותר את כל מה שהסרט אומר. ואולי זה העניין, שהסאבטקסט של הסרט מדבר על איך המשפחה המצ'ואיסטית שלו מקבלת את עובדת היותו הומו??? וזה שאבא שלו ואח שלו מתיישבים ליד החבר ההומו שלו ובן הזוג הכושי שלו (שאי אפשר להתבלבל, זה ברור שהוא הומו) לענ"ד בא להדגיש את הנקודה הזו, אחרת אפשר לוותר על החבר בסצינת הסיום של הסרט, בשביל מה צריך לראות שהוא בא למופע הסיום?