זו בדיוק הנקודה.הפגנות נועדו בדיוק בשביל אותן
דעות שאינן רווחות בציבור. זו מטרתן. מחאה שאמורה להוביל לשינוי כלשהו. סתם עיקרון זניח בדמוקרטיה. פרובוקציה דרך אגב, אינה תמיד מילה רעה כפי שמשתמע מדברייך. ההשוואה שלך לגבי מצעד שבו מבזים ספר תורה אינה נכונה. כשמישהו מנסה לחלל בכוונה סמל דתי כמו ספר תורה ליהודים או זריקת חזיר למסגד מוסלמי-ברור שמדובר בעבירה. לעומת זאת הומואים נידונים לא להתקבל כפי שהם. אין להם ברירה -עצם נוכחותם הוא דגל אדום בעיני חוגים מסוימים מאד בחברה הישראלית וזה הדבר שצריך לשנות כאן.
דעות שאינן רווחות בציבור. זו מטרתן. מחאה שאמורה להוביל לשינוי כלשהו. סתם עיקרון זניח בדמוקרטיה. פרובוקציה דרך אגב, אינה תמיד מילה רעה כפי שמשתמע מדברייך. ההשוואה שלך לגבי מצעד שבו מבזים ספר תורה אינה נכונה. כשמישהו מנסה לחלל בכוונה סמל דתי כמו ספר תורה ליהודים או זריקת חזיר למסגד מוסלמי-ברור שמדובר בעבירה. לעומת זאת הומואים נידונים לא להתקבל כפי שהם. אין להם ברירה -עצם נוכחותם הוא דגל אדום בעיני חוגים מסוימים מאד בחברה הישראלית וזה הדבר שצריך לשנות כאן.