סקר.....

adamfe

New member
סקר.....

עשינו כבר את השיר הכי אהוב של משינה... עשינו כבר את הדיסק הכי אהוב... עכשיו נעשה את השירים הכי אהובים בכל אחד מהדיסקים... אני אתחיל... משינה...אופטיקאי מדופלם משינה 2...מעבר להרי העמלק משינה 3...אהובתי העמותה...אז למה לי פוליטיקה עכשיו מפלצות התהילה...אין מקום אחר שיא הרגש...מה אני עושה למעני להתראות נעורים שלום אהבה...תחזור תחזור
 

Lenard

New member
אני ישתף פעולה....

משינה: כי לא בה לה. משינה 2: מדברים עלייך. משינה 3: פולארויד. העמותה לחקר התמותה: על פני השטח. מפלצות התהילה: את באה לבקר. שיא הרגש: המממ... תיקו בין נובל לבין המתאגרף. להת´ נעורים אהלן אהבה: הוא מאמין.
 
הנה

משינה: רכבת לילה/קארים עבדול זמר/בלדה לסוכן כפול משינה 2: מעבר להרי העמלק משינה 3: שלמונזה גבירותי ורבותי משינה: ריקוד המכונה העמותה לחקר התמותה: הכוכבים דולקים על אש קטנה/אז למה לי פוליטיקה עכשיו/המשפט... מפלצות התהילה: אישה. שיא הרגש: נגעה בשמיים/גברת שרה השכנה/דני להתראות נעורים שלום אהבה: הוא מאמין/את לא כמו כולן טוב, כמו שאתם רואים זה בלתי אפשרי מבחינתי לבחור שירים בודדים. אני אוהב בכל תקופה ו/או מצב רוח שירים אחרים. ואם כבר הזכרנו את הוא מאמין, בטוח שכבר הזכרנו בעבר אבל על מי נכתב השיר?
 
דומה מאוד לשלי...

משינה 1: עתיד מתוק. משינה 2: שט אלייך. משינה 3: כל יום אני בולש. גבירותיי ורבותי: היא התווכחה איתו שעות. העמותה לחקר התמותה: על פני השטח. מפלצות התהילה: את באה לבקר. שיא הרגש: דני. להתראות נעורים שלום אהבה: הוא מאמין.
 
קצת התקלת אותי אבל

בשביל זה יש אינטרנט. מצורף לינק לסיפור המלא למקרה שזה ממש מענין או למקרה שאני הולך לכתוב פה סטיות עובדתיות רציניות. דייויד כורש הוא מישהו שסחב אחריו קבוצה של מאמינים (הדוידים), יחד הם קיימו חיי קהילה בחווה בוואקו טקסס, רק שדייויד היה בענין של כמה נשים למשל והגיל שלהן לא ממש היה משהו שעצר אותו, וזה היה רק קצה קרחון. הוא שכנע את חברי הקבוצה שהם צריכים ללכת לפגוש את ריבונו מהמרחק בו רואים את הלבן בעיניים, ואז אם אני לא טועה, כמה הורים מודאגים פנו לאף בי איי בבקשה להציל את הילדים וכורש ומאמיניו התבצרו בחווה. סופו של עניין, שהחווה הוצתה על ידי יושביה שהלכו לעולם שכולו טוב, לא כולם מרצונם החופשי ככל הנראה. זה קרה ב 1993 , מאז דייויד כורש הפך מעין סמל של אחד שסוחב אחריו מאמינים וביחד מתבצרים. אצלנו למשל עוזי משולם וההתבצרות ביהוד הוקבלו למקרה של כורש. ואני משוכנע שאני הרבצתי פה כמה שגיאות רציניות. לכן שמתי את הלינק.
 

NiTanya

New member
אוקיי הנה..

1: רכבת לילה לקהיר 2: שלח לי מלאך 3: אהובתי העמותה לחקר התמותה: הכוכבים דולקים על אש קטנה מפלצות התהילה: אין מקום אחר שיר הרגש: נגעה בשמים/ גברת שרה השכנה להתראו נעורים שלום אהבה: תחזור תחזור/ את לא כמו כולם :)
 

N a V e

New member
תורי

1-עתיד מתוק 2-הכל עוד אפשרי 3-ד"ר קליני העמותה-אז למה לי פוליטיקה מפלצות-אין מקום אחר שיא הרגש-נגעה בשמיים להתראות נעורים-תחזור תחזור
 

Lord of Spells

New member
תווווורי!

1- רכבת לילה לקהיר 2- שלח לי מלאך 3- אהובתי העמותה לחקר התמותה- למה לי פוליטיקה עכשיו מפלצות התהילה- אין מקום אחר שיר הרגש- גברת שרה השכנה להתראות נעורים שלום אהבה- קשה לי לבחור...גם באחרים קשה אבל פה קשה במיוחד...
 
למה אתם משמיטים את

גבירותי ורבותי משינה? בסה"כ צריך לבחור בין השירים שמופיעים רק באלבום הזה: ריקוד המכונה היא התווכחה איתו שעות רני בפאריז בדרך אל הים מי יודע מדוע ולמה (לא הזנחתי אף שיר נכון?)
 
במפגש בין משינה למועדון מעריצים של

מעריב לנוער שאלו אותם מה השיר שלהם שהם הכי אוהבים. אבנר חודורוב התנדב לענות ואמר "את מי אתם יותר אוהבים את אבא או את אמא?". בגדול אני מסכים אתך אלישי, אבל כשאני משתתף בענפים מהסוג הזה (מי המציא את המושג הקלוקל הזה שירשור?), אני תמיד מציין שזה לפי תקופות ומצב רוח. אגב, אף אחד (פרט לאופיר...) לא בירך אותי על הצטרפותי לפורום ואף אחד (גם לא אופיר) ביקש ממני למנות 5 שירים. אל תטרחו, אני אוהב איזה 70 שירים של משינה, לא הייתי נותן תשובה חד משמעית לשאלה הזו בכל מקרה...
 

sherennn

New member
ברוך הבא!...

וגם ל יוליה 16 ן- lord of spells... הכניסה שלך לפורום הייתה די שונה.. לא נראה לי שמשהו הגיב להודעה שלך שהייתה דווקא די מעניינת! (אם באמת רוצים.. צריך להגיד......... היי אני חדש/ה פה וכו וכו....) גם של לורד אופ ספלס הייתה הודעה נחמדה
... בכל מקרה ברוכים הבאים... אם יוצא לכם לראות את אופיר...(
) תגידו לו שאיגי לא יהיה בפסטיבל התמר עם יובל אלא נושי פז... וגם שלא נראה לי שהסיבוב הוא עם איגי...(כנ"ל בקשר לנושי)... לא בטוחה..
 

Lord of Spells

New member
אם כבר מדברים על...

פסטיבל התמר אני נוסע לשם!!!אני גר קצת יותר משעה נסיעה לעין-גדי! איזה כיףףףף לי!!! היופ בבוקר כשאמא שלי הסיעה אוותי ואת אחותי לביה"ס(היא עובדת במושב של הביה"ס) היא שאלה אותי אם אני רוצה ללכת לאיזה הופעה של "ברי סחרוף ופורטיס ויובל בנאי אפילו" ישר שאלתי אותה "פסטיבל התמר?בטח! וואי אמא אני מת ללכת..." וככה קרה שאנ יכנראה אסע עם אבא שלי((שמי שקרא את ההודעה הראשונה שלי כבר יודע)) שחולה על מוזיקה טובה.
 
למעלה