אז ככה..
קובריק(כמובן) ספילברג קאזאן(יכול להיות מסקרן אחרי כל השנים האלה) וקופולה(הוא חייב לעשות קאמבאק עם משהו גדול) שחקנים: כמובן צ'ארלי צ'אפלין(איזה גרסא משופצת לקלאסיקה של הנווד הגאון) טום הנקס(שחקן משכמו ומעלה) טום קרוז(הבן אדם יודע לבחור סרטים) אל פאצ'ינו(חוץ מסיימון שלא ממש אהבתי) ג'ים קארי (ברוס איכב בטירוף אבל הבן אדם ממש שחקן מצויין,איש על הירח,טרומן וכמובן הקומדיות הקורעות) ג'ו פשי(במיוחד בתפקיד מטורף כמו בחבר'ה הטובים) קתרין הפבורן(תותחית).. טיפה מהחדשים: תהרגו אותי או תצחקו עליי אני מת על אשטון קוצ'ר(כן הוא איכזב אותי בהרבה קומדיות מגוחכות וכושלות,אבל קרע אותי במופע שנות השיבעים ובאפקט הפרפר הוא היה מצויין). עוד כמה שיכולים לעניין אותי: איאן מקלהאם,אנטוני הופקינס,אלן פארקר,ניקלאס קייג' ועוד מלא שלא עולים לי כרגע בראש..