סקר

DAN1EL

New member
סקר ../images/Emo13.gif

מיהו השחקן\שחקנית שתלכו אוטומטית לכל סרט שלו\שלה?
 

D i l D o

New member
אני יודע מה מיצי תענה../images/Emo3.gif

אממממ...לא חושב שיש לי שחקן כזה..אבל יש במאי כזה, לפחות היה...קובריק, אני רואה (וראיתי) כל סרט שלו בלי לחשוב בכלל...
 

CSG

New member
אין לי שחקן כזה...

לעומת זאת,יש הרבה שחקנים שבגללם אני לא הולכת לראות סרטים מסויימים.
 

moran14h

New member
שמות שיריצו אותי לקולנוע

*טים ברטון האחד והיחיד *את רוב הסרטים של ג'וני דפ אני כנראה ירוץ לראות *ג'ים קארי
 
אז ככה..

קובריק(כמובן) ספילברג קאזאן(יכול להיות מסקרן אחרי כל השנים האלה) וקופולה(הוא חייב לעשות קאמבאק עם משהו גדול) שחקנים: כמובן צ'ארלי צ'אפלין(איזה גרסא משופצת לקלאסיקה של הנווד הגאון) טום הנקס(שחקן משכמו ומעלה) טום קרוז(הבן אדם יודע לבחור סרטים) אל פאצ'ינו(חוץ מסיימון שלא ממש אהבתי) ג'ים קארי (ברוס איכב בטירוף אבל הבן אדם ממש שחקן מצויין,איש על הירח,טרומן וכמובן הקומדיות הקורעות) ג'ו פשי(במיוחד בתפקיד מטורף כמו בחבר'ה הטובים) קתרין הפבורן(תותחית).. טיפה מהחדשים: תהרגו אותי או תצחקו עליי אני מת על אשטון קוצ'ר(כן הוא איכזב אותי בהרבה קומדיות מגוחכות וכושלות,אבל קרע אותי במופע שנות השיבעים ובאפקט הפרפר הוא היה מצויין). עוד כמה שיכולים לעניין אותי: איאן מקלהאם,אנטוני הופקינס,אלן פארקר,ניקלאס קייג' ועוד מלא שלא עולים לי כרגע בראש..
 

ערן1987

New member
ניקי שלי!!!

למרות שאת "הכתם האנושי" ו"דוגוויל" לא יצא לי לראות בגלל סיבות שונות
 
../images/Emo123.gif אני חושבת שזה ברור

(פאק יו ביטצ'ז! אני לא גרופית!!!) ואם במאי... אז טים ברטון למרות שלרוע המזל לא יכלתי לראות ביג פיש ואני בחיים לא אתגבר על זה.
שחקנית... אני לא יודעת אין לי שחקנית אהובה שאני אלך לכל סרט שלה אבל יש לי כמה שחקנים שאני אוהבת
 
למעלה