elknetld2kil
New member
אהבתי את השיר של Bemus
No Words הוא שיר די חמוד. הבעיה היא ששומעים בברור שהשיר הוא דמו ולא מוקלט באופן מקצועי. הנה עוד כמה: From Zero Closure - כרגע גמרתי להוריד את הדיסק שלהם... Unloco Systematic Powerman 5000 Ether Seeds Unjust Shinedown Reach 454 דרך אגב - Trapt הם להקה טובה.
No Words הוא שיר די חמוד. הבעיה היא ששומעים בברור שהשיר הוא דמו ולא מוקלט באופן מקצועי. הנה עוד כמה: From Zero Closure - כרגע גמרתי להוריד את הדיסק שלהם... Unloco Systematic Powerman 5000 Ether Seeds Unjust Shinedown Reach 454 דרך אגב - Trapt הם להקה טובה.