סקר,תענו!!!

elknetld2kil

New member
אהבתי את השיר של Bemus

No Words הוא שיר די חמוד. הבעיה היא ששומעים בברור שהשיר הוא דמו ולא מוקלט באופן מקצועי. הנה עוד כמה: From Zero Closure - כרגע גמרתי להוריד את הדיסק שלהם... Unloco Systematic Powerman 5000 Ether Seeds Unjust Shinedown Reach 454 דרך אגב - Trapt הם להקה טובה.
 
From Zero / Unjust ../images/Emo45.gif

את Powerman 5000 אני מכיר אבל לא אהבתי =\ אבל לא לצורך זה הגבתי לך, אני אודה לך אם תלמד להגיח במקום המתאים.. ההודעה אליה רצית להגיב היא ההודעה הראשית, זאת שפתחה את השרשור, שם אתה צריך ללחוץ על "הוסף תגובה" ולא בהודעה שנראית הכי תחתית בשרשור (במקרה הזה - ההודעה שלי)
 

Manic Subsidal

New member
from zero זה חומר טוב!

במיוחד האלבום הראשון, מעולה! האלבום השני בדיוק ההפך...
 

ShMo0LiKiPoDa

New member
את האמת ...

אני ממש לא יודעת אבל פעם שלחתי שיר שלהם לידיד שלי והוא אמר לי שהם היו מקום שני במצעד הלהקות הכי לא מוכרות וטובות או משהו כזה..
 
איך אומרים

זיין לך תשכל. וגם אם לא, תסכימי איתי שאם יש כזה מצעד אז מן הסתם הלהקות שמופיעות בו כבר לא בדיוק אנונימיות..
 

ShMo0LiKiPoDa

New member
אולי.

ואולי הלהקות שמופיעות בו הן אנונימיות ולוקח להן המון זמן להתפרסם. קח לדוגמא את הובאסטנק.. רוב האנשים אפילו לא יודעים על קיומו של basketball shorts בתקופה שעוד קראו להם hoobustank. אבל הם מוכרים. ואם יש אתר שעושה באמת מצעדים כאלה, אני שמה איתך על כמה שבא לך שהם הופיעו שם ב1997 כבר.
 

Goshka

New member
היי! סופסוף מישהו מכיר אותם!

Slaves on dope להקה אדירה! Inches from the mainline (הראשון) דיסק חזק. הם הוציאו עכשיו דיסק חדש בשם Metafour....חרא של דיסק, הם נהיו סטיינד (לא שיש משהו רע בסטיינד), אבל כל הרעש והריפים העצבניים ירדו. באסה!
 

Negative one

New member
לא שמעתי עדיין את הדיסק החדש...

בעצם שמעתי רק שיר אחד או שניים שבאמת היו קצת פחות מהרגיל. אם זה באמת נכון אז נורא חבל,כי הם באמת אחלה להקה, והדיסק הראשון שלהם היה מצויין...
 
למעלה