סקר ראשון בפורום

הייתי מצפה

שראש הממשלה שלנו ידע לקבל את ההחלטות הנכונות ומהסיבות הנכונות. הצבא היה אותו צבא גם בתקופת ביבי וגם בתקופת ברק - ברור, אבל האחריות לקבלת ההחלטות היא של ראש הממשלה בלבד. הבעיה היא שרה"מ ושר הבטחון בלעו כל מה שהצבא מכר להם בשקיקה, מבלי להפעיל שיקול דעת ענייני ומקצועי.
 

hhh777

New member
ועכשיו מה? חוץ מאשר לנפנף בדגלים ואון לאומי

חגגנו 59 שנים , נפנפנו מנגלים בחסות גבירים, הנפנו דגלים סין בגאווה, ועכשיו כולנו נגיד נורא... נו באמת.. אתם לא חיים באותה חלקת ארץ מדממת ? אתם לא מסתדרים, מתקמבנים, מנסים לעשות את הכל כדיי להשיג את החלום הישראלי, גיפ, בית, וקצת שלווה באי מויר המוכר איך לא תדמית אירופאית אמריקאית אמיתית בדולר... באט, רופי מה זה משנה שיראו וידעו שאני סיפור הצלחה... אז מה עכשיו אדוני ראש הממשלה זה קצת פאטתי לשאול דווקא אותך... היום? חלפה שנה מה אתה חושב? כשטועים מודים חלק מן הפעמים סולחים, זה תלוי באנשים, ומותר לטעות כך לימדתם אותנו על פי ערכים אבל אדוני .. מה עכשיו? יגידו האמנשים בעד נגד או סתם צפים.. אחד הטריד, אחד בדק לשון... אחד לקח לעצמו, אחת לא אמרה אמת, אחד לא ידע וגם ראה דרך אטמי משקפת, אחד לנשיא רוצה סוף סוף להבחר... עכשיו תאמר לי אתה כסוחר נדל"ן על פי המבקר לכאורה.. למי להפנות את השאלה? אולי לממלאת מקום הנשיא הנבצר זמנית בשל חשדות להטרדה? יאללה לא משנה נחכה ללג בעומר בטח מישהו יעשה משהו בחינם וגם אנחנו נשתתף בחגיגגה .. בקטנה....
 

a e q u i t a s

New member
אחר זה אומר ש...?

כמה שאני סולד מאולמרט, אני חושב שבחירות היום זה דבר רע!
 
../images/Emo41.gif הייתי אומר לו

"עד כאןןן!"
 

orimi

New member
3) לשבות רעב מול משרד ראש הממשלה

אני חיפאי. אז זה די ברור. אני מתכוון להצביע לחד"ש בבחירות הבאות ואני מעדיף את נתניהו באופן גורף על אולמרט.
 

avodo1

New member
השוואה בין מדינה לחברה עסקית

מה היה קורה למנכ"ל/יו"ר אילו חברה עסקית גדולה, דוגמת בנק, היתה מציגה הפסדים ענקיים בשל כשלים שלהם?
 
כלום! הוא ראש ממשלה מצויין!

וועדת וינוגרד כתבה בפירוש, שאין בארץ תרבות של תיקון כשלים. הרצון להחליף מנהיג - רק בכלל שהוא כשל, לא נותנת הזדמנות לתקן ולשפר את הממשל הנוכחי. בחירות - דחייה של חצי שנה ביישום הלקחים האלה. מדברים על מלחמה בקיץ בנוסף. לדעתי פאשלה כזאת הייתה עלולה לקרות לכל ראש ממשלה. דווקא ערך האחריות לדעתי הוא לא הליכה הביתה, אלא עמידה בכל הדרישות של יישום הלקחים. לכן אני תומך באולמרט.
 
הבעיה הכי גדולה היא

שאף אחד לא מצא לנכון לקחת צעד אחורה לאחר שהתברר שהמבצע לא יקח "רק כמה ימים". להיפך, הלכו הלאה והלאה ורק החמירו את המצב.
 

newbie7

New member
לערוך מופע סטריפטיז בככר ספרא

ולהבטיח להפסיק אחרי שיעברו ה-48 שעות וההתפטרות תכנס לתוקף?!
 

שמולק

New member
להגיע להפגנה בכיכר רבין

הגיע הזמן שהעם יקבל את מה שהוא דורש.
 
למעלה