סקר ראשון בפורום

סקר ראשון בפורום

על מנת שאולמרט ופרץ יתפטרו אני מוכן: 1) להגיע להפגנה בכיכר רבין 2) לשבות מהעבודה יום אחד 3) לשבות רעב מול משרד ראש הממשלה 4) לא מוכן לעשות דבר 5) אחר - פרט בפורום להשתתפות בסקר - הקליקו כאן
 

BOBY LASHLI

New member
תגידו

נראה לכם שהכיף של אולמרט זה לראות 200 חיילים שלנו שנהרגים ? לא סתם ככה זה נשמע אנשים במדינה הזאת ירדו מהפסים אפשר לחשוב שסתם אולמרט יצא למחמה
 
אולמרט ופרץ חסרי נסיון

וכך זה בא לידי ביטוי היטב במלחמה. הציבור במדינה מטומטם, זה לא חדש. זה בדיוק אותו הציבור שבשבועיים הראשונים תמך, אפילו אלה שישבו במקלטים.
 

דןמור

New member
ומה בדיוק הניסיון של ביבי בניהול מלחמות?!

הדבר היחיד שעשה שקרוב למלחמה היה פתיחת מנהרות הכותל אשר גרמו להריגת 13 חיילים ללא סיבה. ניסיון צריך לצבור איפשהו - אי אפשר שרק רמטכ"לים יהיו ראשי ממשלה
 
בציבור תמך בשבוע הראשון. תוך שבוע הבינו שטעו.

חוץ מזה, הציבור לא ראה את המצב מתוך הצבא או מתוך הממשלה.
 
שכחו לציין אחראי נוסף

אנחנו. העם. ראיתי אנשים מצביעים למפגת קדימה, מבלי לדעת למה. פשוט כי זה היה פופולרי. ראיתי אנשים לא מאמינים באהוד אולמרט יהיה ראש ממשלה ובכל זאת מצביעים לו. אנחנו רגילים להעיף ראשים. כמו שדן חלוץ אמר "לי לא מצביעים בSMS" אני באמת לא יודעת מי יתפקד יותר טוב מאולמרט אם הוא יילך. אני לא זוכרת שהאופציות האחרות שיש לנו כרגע הצליחו יותר ממנו. אני לא יודעת מה נכון לעשות, אבל לדרוש את התפטרותם לא פותר כלום.
 
אני הצבעתי לקדימה

כאשר מי שהנחה אותי היה בעיקר הידיעתי שזה לא שאני רוצה את ביבי או את פרץ במקום אולמרט, ועדיף שלא יהיה חלש פוליטית. למי שרוצה לראות את ביבי בשלטון יש סיבה לרצות שאולמרט יתפטר. למי שלא - לא.
 

מתנשא

New member
מה הקשר בין צרור הקלישאות הללו ל-דברי חכמים

רוב העם רוצה את אולמרט בבית, רוב העם הוא ימין? לידיעתך יקירתי בזמן שאת מרבה בהבליך קבוצה של אנשי רוח מהשמאל מפגינים מול ביתו של ראש הממשלה בדרישה שיתפטר.
 
כשתקרא את עיצות אחיתופל של נועה בנושאים אחרים

תבין שאין שום קשר בין העובדה שהיא חכמה לבין שום משפט שמשטרבת לה במקלדת. לא מזמן היא המליצה לא לקחת ילדים עם בעיות נוירולוגיות לאבחון כי תהיה להם סטיגמא אצל השכנים.
 

מתנשא

New member
מה הקשר בין צרור הקלישאות הללו ל-דברי חכמים

רוב העם רוצה את אולמרט בבית, רוב העם הוא ימין? לידיעתך יקירתי בזמן שאת מרבה בהבליך קבוצה של אנשי רוח מהשמאל מפגינים מול ביתו של ראש הממשלה בדרישה שיתפטר.
 
אנשים גם חשבו שהניסיון של שמעון פרס יעזור שם

ושפרס יסביר לאנשים בממשלה איך לוקחים החלטית חשובות. זה לא קרה.
 

tomorrow girl

New member
אפילו לשבות רעב.

ואני כולה בת 15. אבל הייתי מוכנה לשבות רעב כדי שיקבל אחריות. המלחמה הזאת היתה בושה וחרפה, ואתם יודעים מה? זה שהמועמדים האחרים לא מדהימים, לא אומר שאנחנו אמורים להשאיר ראש ממשלה גרוע בתפקיד.
 

דןמור

New member
אני לא אוהב את אולמרט, אבל כאשר ביבי האופציה

אני בהחלט מעדיף שלא יהיו בחירות...
 

robbar

New member
מספיק עם השוטויות של הכתומים

אולמרט ירש צבא לא יעיל . הוא לא בנה אותו. זה אותו צבא שהיה בזמן נתניהו ושרון ואהוד הקטן. שאף אחד לא ישלה את עצמו שאולמרט אחראי על הכשל של הצבא. אני גם לא מבין מה העניין הזה של הכישלון. אני לא חושב שנכשלנו. כן אניחושב שיכלנו לנצח הרבה יותר מהר אבל במחיר גבוה של חיי חיילים. כניסה מהירה לתוך השטח הלבנוני יכלה להגמר בשפיכות דמים רצינית. האם העם כאן היה מוכן ל 2000-3000 הרוגים לצה"ל ??? אז נכון שהיינו מנצחים את המלחמה בחצי מהזמן אבל תתארו לעצמכם את התוצאה הנוראית הזאת. אז כל מי שהוא חכמולוג גדול - תמיד תחשבו מה הייתה יכולה להיות האלטרנטיבה. ואז תחילטו רוברט
 
למעלה