סקר על סקרים

רגע רגע רגע- לא לצעוק על המנהלות

זה לא פשוט וזה לא כיף לקבל מסרים עם תלונות על אנשים אחרים. נושא הרלוונטיות של הסקרים עולה פה מדי פעם. ולא קל למנהלות לבוא ולהגיד "בשם אחרים" שיש אנשים שמפריעים להם תכנים מסוימים. לדעתי, האישית בלבד, היות וזה פורום נטול נושא, תפקיד המנהלות יהיה 1. לשמור על כללים של המארחים שלנו בפרדס. 2. לשמור על כללי הפורום, כפי שנוסחו ע"י חברי הפורום (בלי מילים גסות, בלי העלבות אישיות). וזהו! מנהלות הפורום הם לא הכותל לאנשים שהתכנים לא מוצאים חן בעיניהם. מי שיש לו בעיה עם התוכן שיעלה את זה בפורום. תוכי ורויטל- אתן לא צריכות להיות המגשרות. אלא אם כן מישהו באמת נפגע או הוצאה דיבתו. כל זה לדעתי האישית.
 
אבל בשרשור הזה התחושה שלי

היא שלא פעלתן בדרך הזו אלא נקטתן באמירות כמו "קיבלנו המוןןןןןןןןןןןןן מסרים". תגידו את דעתכן - מעבר לזה זו צריכה להיות החלטה פורומית.
 
סנאית- לא כולנו נולדנו מגשרים

תוכי ורויטל נתקעו קצת בין הפטיש לסדן. מצד אחד, הן מקבלות מסרים מאנשים שלא מרוצים מדרך פעולה של אנשים זרים (וכמה את היית מרוצה אם הייתי שולחת מסר על זה שנצנצית נוטה להסחף לסרקזם, לדוגמא?) מצד שני, הן הרגישו מחויבות מסוימת לפורום. סה"כ נתתי להן פרספקטיבה שאולי הן לא ראו אותה מבפנים, כשהן כבר היו בתוך הסיטאציה. לדעתי מהלות הפורום לא צריכות להתיחס לתכנים. נקודה סוף פסוק. הריטיינג כבר ידאג לזה.
 
נצנצית נוטה לסרקזם? חחחחחח

הבחורה הזו היא דובי 'כפת לי... (ראית איך יצרתי כותרת שטובה לרייטינג?). וברצינות - אם היית רושמת לי דבר כזה סביר להניח שהייתי מסבירה את עמדתי לגבי נצנצית ומבקשת שלא להיכנס לנושא היות והיא חברה שלי - כך שאת רשאית לפנות אליה ולא דרך מתווכים. לגבי היתר - אני מסכימה (אמרתי את זה קודם)
 

הנצנצית

New member
נועה - אם היית שולחת

לי מסר בעניין הזה .... הוא היה מקבל התייחסות עניינית. אם היית שולחת את המסר הזה לתוכי ואחרי זה הייתי צריכה לקרוא על זה בשרשור, שהתחילה מישהי עם שם בדוי, הייתי מתייגת את זה כהתנהגות מגעילה ולא ראויה לתגובה.
 
זו בדיוק היתה הכוונה שלי

שלא צריך לתקוף את המנהלות, כי הן קיבלו את המסרים הלא כלכך נעימים האלו. ונצנצית- מין הסתם אין לי בעיה עם הסרקזם, אחרת הייתי פונה אליך. פשוט לא לירות בשליח, זה הכל.
 

תוכי

New member
מוכנה לתת לך את

שרביט הניהול לכמה ימים ונראה איך תגיבי גם את יש פה בנות שפשוט מפחדות מבנות אחרות ואני לא מבינה איך גורמים לפחד אבל זו עובדה בשטח. אני את שלי אמרתי הבמה לשיפוטכן שיהיה יום טוב לכולן
 

אמיקה

New member
|הדגש| זה |סדגש| ראוי לדיון יום אחד

יום אחד נצטרך לכבס את הכביסה המלוכלכת הזו, אבל לא היום... תוכי ורויטל : מה שנועה כתבה לגביכן ? גם אני חותמת עליו. אתן לא אמא ואבא של אף אחד, מי שפוחד - נו, שיהיה בוגר ויתמודד עם הפחדים שלו, שלא יבוא להסתתר מאחורי כחולי הניק. זה שטויות. זה לא תפקידכן.
 
אני אסרב בנימוס ../images/Emo13.gif

אני פשוט חושבת שזה לא גנון ואם מישהי מפחדת (ממה בדיוק?) אתן לא האח הגדול שאמור לפתור את זה.
 

דפי26

New member
אוף אתכן!!!!!!!!!

דנים בנושאים עקרוניים דווקא ביום שאני עסוקה.אני חושבת שמי שמרגישה שהמינון של הסקרים של שלי מוגזם יכול להעיר לה על כך,במסר או על גביי הפורום.אני מחשיבה את שלי לחברה ואין לי בעיה להעיר לה על דברים שאני מוצאת לנכון.לפתוח את זה לשרשור נותן תחושת עליהום מאד לא נעימה.
 

משקולת

New member
וואו, סוער כאן היום!

טוב, כבר נאמרו ,כנראה, כל הדעות והצדדים האפשריים בנושא, ולי יש רק להוסיף דבר אחד: לא נראה לי לעניין לתת למישהו את ההרגשה שאם הוא פותח סקר בנושא שאינו ברומו של עולם הוא לא בסדר, או שהוא צריך לחשוב פעמיים לפני שהוא פותח סקר זה. מי שרוצה רק אקטואליה- שיילך לפורום אקטואליה. מי שרוצה אמנות- כנ"ל. לדעתי זה נחמד וטוב לשלב נושאים רציניים עם פחות רציניים. הרי רובינו עובדים/לומדים כל היום, ונכנסים לפורום כדי להתקשקש ולהנות קצת. אז אם מישהי מבררת על חנויות בדים, ואחרות נותנות לה טיפים- יש בזה פסול? (או לחילופין סקר על חנויות בגדים). אני חושבת שהבהרתי את הנקודה.
 
למעלה