סקר על סקרים

edna12

New member
אני בדיוק לומדת מאמר בשם "מדבר סקר

תרחק" ואכן זו לא טעות כתיב או דפוס...
 

שוּשה

New member
../images/Emo45.gif מסכימה עם אמיקה ../images/Emo45.gif

והקטע של לעודד כניסה תחת ניקים בדויים הוא קטע רע בעיני, ולפי מה שתוכי כתבה אני מבינה שהיא תומכת בכניסה בצורה הזו.
 

daldan

New member
לא חייבים לענות או להתייחס לכל סקר

זה היופי בפורום, אפשר גם לא לענות או להתייחס לנושאים שלא מעניינים. הפורום הזה הוא מאד כוללני בנושאיו ואי אפשר לרכז הודעות OFF. מנסיוני כשתחילים לרכז שרשורים לשרשור אחד זה בלתי נסבל ולא קריא. מנסיון של פורום אחר, זו שיטה מאד מעצבנת ולמי שאין לו הרבה זמן ורוצה לעבור על ההודעות קשה לראות את העיקר והטפל בשרשורי ענק. חבל לדעתי להכניס אוירה שלילת בהודעות, אפשר היה להעלות את הנושא הזה גם באופן חיובי בלי להתחיל לעקוץ את משתתפי הפורום
 
חייבת להתערב ולומר כי גם אליי

הגיעו מס' מסרים בנושא הסקרים , וצריך לעשות עם זה משהו . בזמן האחרון מס' הסקרים ביום עלה מאד , ולדעתי צריך להפחית קצת את המינון , או לשרשר סקרים ביחד, ומי שלא מעוניינת לקרוא פשוט לא תפתח את השרשור שהתקפל.
 
גם לי יש משהו להגיד

דבר ראשון, הסיבה שאנחנו כותבות בשם בדוי למרות שאנחנו משתתפות פעילות היא בגלל שאנחנו רוצות להמשיך להשתתף בפורום ולא רוצות שיהיה עלינו עליהום. בשם בדוי גם אפשר לזכות לאובייקטיביות כלשהי. דבר שני, הסיבה למה התחלנו בכלל את השרשור הזה היא בגלל בעיה שרצינו להעלות והיא שאומנם לא מהיום, אבל במיוחד היום ואתמול, היו כל כך הרבה שרשורי סקרים של שלי שלא הצלחנו למצוא את המקום שלנו בפורום. טוב ויפה להגיד תתעלמו, אבל שיש כל כך הרבה סקרים מהסוג הנ"ל, למעשה לא נותר לנו מה לעשות פה כי אין לנו למה להגיב, וסקרים שאנחנו פותחות נדחקים במהירות רבה. השרשור הזה לא התחיל מהרצון לשרשר סקרים, אלא מהסיבה המפורשת שרצינו לדעת אם רק לנו מפריעה העובדה ששלי פותחת הרבה מאוד הודעות חדשות מדי יום, בעוד הודעות אחרות נדחקות. ואני קוראת לעוד בנות להגיב, אנחנו באמת רוצות לשמוע את דעתכן.
 
../images/Emo46.gif

אני חושבת שאני הדוגמא הטובה ביותר לכך שאפשר לאמר דברים שלא נעים לאחרים לשמוע ועדיין לקבל תשובה אובייקטיבית. זה תירוץ טפשי בעיני!
 
אולי בעיניך זה נראה טיפשי

צר לי להגיד את זה אבל יקירתי אם את תגידי משהו שלא ימצא חן בעיני אחרים את תזכי לתשובה אובייקטיבית מעצם "המעמד" שלך בפורום. לא כולן יזכו לאותה תגובה וזה החשש שלנו.
 
"מעמד" שלי בפורום?

"והוא בכלל לא ידע שהוא כזה"... תעשי לי טובה... מה יקרה - יסקלו אתכן באבנים? בואי אני אגלה לך סוד - יכול מאוד להיות שגם התשובות בסקר הזה לא אובייקטיביות. אולי אני מאוהבת בסתר בשלי (שאם נודה על האמת - די ברור שהשרשור הזה מוקדש באהבה לה) אז למה שאני אהיה אובייקטיבית. אבל עזבי - זה סתם סימפטום שמאוד מרגיז אותי. הוא לא רלוונטי לשרשור. לעניין השרשור אני חוזרת ואומרת - היצע וביקוש - מה שיש לו היצע ישאר ומה שלא - ירד. יש לך משהו טוב יותר - תציעי!
 
אני ממש לא יודעת מה להציע

וכן, במקרים של הבעת עמדה שלא מצאה חן בעיני אחרים, קרה כבר שקיבלנו תגובות עוינות ופוגעות. הרצון לא לקבל כאלה הוא אנושי ולגיטימי.
 
אוקי - נעזוב לרגע את נושא השם הבדוי

יכול להיות שלא הבהרתי את עצמי - לא התכוונתי שתציעי דרך פעולה אלא שתציעי נושאים לדיון שמעניינים אותך. אם ענית למה שהתכוונתי אז אני לא מצליחה להבין את הדיון הזה - אין לך נושאים להציע אבל מעצבן אותך נושאים שלך אחרים?
 
לא הבנת אותי

אני לא יודעת מה להציע בקשר לבעיה של ריבוי הסקרים של שלי. סקרים משלי יש לי להציע בוודאי.
 

edna12

New member
סנאית צודקת בהחלט ../images/Emo45.gif

אתם מגיבות רק שאתן חושבות שכולן מצדיקות את דעתכן?
 
קודם כל - עיצבנתם את סנאית...

דבר שני,מישהי חשבה לפנות למינה צמח שלנו במסר...? ודבר שני(עוד פעם)-סנאית צודקת-ההתנקנקות הזו-לא במקומה.
 
לא רצינו לפנות אליה במסר

רצינו לשמוע מה כולן חושבות וקיווינו לשמוע את האמת גם ממשתתפות אחרות.
 
לי אין כבר מושג מה האמת....

אני יכולה רק להביע מה שאנחנו מרגישות. אם זו הייתי רק אני בכלל לא הייתי טורחת...
 

הנצנצית

New member
הדבר היחיד ש"השגתן" בהתנפלות הזו

הוא אווירה עכורה ... אתן מעדיפות את הפורום בצורה הזו ?
 
זאת לא הייתה חייבת להיות

אווירה עכורה עם זה אני מסכימה, ומצטערת שככה יצא, אבל לפעמים להגיד את האמת יוצא בדרכים עקומות.
 
למעלה