סקר חיפוש עבודה

sweet pita

New member
סקר חיפוש עבודה

שלום שלום, מתוך מחקר אישי ואולי גם רצון לעודד את עצמי הבוקר : כמה זמן לקח לכם למצוא עבודה בקנדה מיום הגעתכם והאם זה היה במקצוע שלכם?
 

sweet pita

New member
גם אני בתחום

אני מנהלת פרויקטים של אתרי אינטרנט (Web Project Manager) . השוק של האינטרנט ממש קשה
איך בסוף מצאת?
 

WanderGirl

New member
At first I had to compromise

I had to get "canadian experience", so I compromise about the salary and the job title, until I got a good job.
 

sweet pita

New member
אבל איך בסוף ../images/Emo13.gif

מה שאני מנסה להבין זה את העבודה הראשונה, בסוף קיבלת דרך מודעה ברשת? כי מה שכולם אומרים לי שרוב העבודת זה על ידיד קשרים אישים
 

WanderGirl

New member
I got the first job through

Headhunter. I answered an ad and he contact me. for the first ad I wasn´t qualified, but we kept in touch, and after several times I got a job..(after a lot of interviews)
 

sweet pita

New member
תודה ../images/Emo45.gif

אני ממש מקווה שגם לי זה יקרה לפני שאני אטפס על הקירות ...כרגע זה עומד על 7 חודשים ..... בכול מקרה אם את שומעת על מישהו שצריך מנהלת פוריקטים אני אשמח אם תכתבי לי.... אשמח גם לקבל את פרטי צייד הראשים , אם הוא עדיין פעיל (את יכולה לשלוח לי לפרטי אם זה מתאים ) אומרים לי שהחיים פה הופכים לנעימים יותר אחרי שיש עבודה, שזה ביננו סתירה לוגית כי ממתי עבודה זה כיף ?
 

WanderGirl

New member
There´s always going to be../images/Emo13.gif

something. after we got money, we continue to complain about other things.. like everybody.:) ,weather , schools you know the regulr things.:)
 

Am and Am

New member
ניסיון קנדי../images/Emo91.gif

למי שלא מוצא עבודה ויש ל מעט זמן פנוי.. מומלץ גם ללכת להתנדב באיזה מקום לתקופה מסוימת, בארגון או מוסד קנדי, וחלקם מבטיחים מכתב המאשר שעבדת אצלם/התנדבת וזה נחשב בעיני הרבה מעסיקים "ניסון קנדי". בהצלחה!!!
 

Dry Martini

New member
מה שורש הבעייה?

שבעה חודשים זה זמן מעט ארוך.
אולי יש מקום לשינוי גישה?
האם את נתקלת בכמות משמעותית של מודעות בתחום שאת מחפשת? אם לא, אולי כדאי להרחיב את מעגל החיפושים. האם את מוזמנת לראיונות ונדחית? אם כך ייתכן שכדאי לקחת קורס באסטרטגיות ראיון. אם את לא מקבלת זימון לראיונות אז אולי הקו"ח שלך לא כתובים טוב או שאת פונה לתפקידים שלא מתאימים לך. גם על זה אפשר להתייעץ עם מומחה. בהצלחה.
 

sweet pita

New member
המצב קצת מורכב

בגדול אני יכולה לגשת לתפקידים רק כמנהלת פרוייקטים בתחום האינטרנט בגלל מצב ההגירה שלי. תחום האינטרנט עצמו נמצא בשפל ועל כול משרה יש די הרבה קופצים : הרזומה אכן שונה ומאז יש יותר התענינות אבל לא משהו...מספר המשרות אינו רב אבל אני לא יכולה לקחת תפקיד אחר אז אני "קצת" תקועה . יש לך מומחים להמליץ? כמה זמן לקח לך למצוא עבודה?
 

Dry Martini

New member
אני מבין

תראי, גם תחום ה"אינטרנט" זה תחום מעורפל (כל דבר מעיצוב אתרי תוכן ועד אפליקציות עד אפליקציות B2B במיליוני דולרים שלא לדבר על מנועי חיפוש ואלגוריתמים של גילוי ידע וכו´). גם התפקיד "ניהול פרוייקטים" פתוח ליותר מהגדרה אחת צרה. כך שיש לך חופש תמרון לדעתי בלי לעבור על מגבלות הויזה. אבל מן הסתם, קרוב לודאי שחשבת על כל זה. אצלי זה מאד שונה. אני עושה דוקטוראט ועובד מדי פעם כיועץ. הקורות חיים שלי מסתובבים עוד מזמן בכמה אתרים (צריך להזהר עם האתרים האלה) ומדי פעם אני מקבל טלפונים out of the blue להציע לי כל מיני תפקידים אבל זה בתחום אחר לגמרי.
 

DPunisher

New member
מה הסיכוי שלי ?

תכניתן MFC , ++C עם קרוב לארבע שנות נסיון במגוון תחומים. יש לי סיכוי להגיע , לחפש ולמצוא ?
 

Dry Martini

New member
בעיקר עניין של מזל

יש כאלה שמצאו תוך כמה שבועות ויש כאלה שלקח להם כמעט שנה וכמובן כל מה שבאמצע. כנ"ל גם לגבי סוג העבודה. יש שמצאו בדיוק בהתאם למקצוע והכישורים, יש שמצאו בערך ויש שעובדים בדברים אחרים לגמרי. דווקא הרוב שאני מכיר מצאו ללא פרוטקציה אלא במסלולים הרגילים. נראה לי שארבעה עד ששה חודשים זה זמן סביר ברוב התחומים. בהצלחה.
 
למעלה