סף נמוך עד כדי גיחוך.
שתי אופציות- בדר"כ, אני לא שותה, והשאר סביבי כן, וזה פשוט מכניס אותי אוטומטית למוד מתאים (א.ק.א- שרמוטה). האופצייה השנייה- אני מרגישה נורא, אבל ממש, אז אני מרשה לעצמי לשתות קצת (וזה קורה, הממ, פעם ב-4-6 חודשים), ואז שותה עוד קצת, ועוד קצת, ואני לא אפסיק עד שאקיא את כל מה שיש בתוכי, וגמאז אני אמשיך לשתות, כי אם כבר, אז כבר, כל עודלא חטפתי הרעלה. P: ואני כלכך outgoing כשאני שותה שזה מבעית.