סקר, בערך..

S.Riddle

New member
כן, כי זה גם יעבוד. ../images/Emo3.gif ../images/Emo23.gif

חוצמיזה, אני שיכורה תמידית מיאוי, מה אני צריכה להכניס עוד חומרים מזיקים לגוף שלי, באמת. *מחביאה את ארסנל התרופות שלה מתחת למיטה*
 

Anthro

New member
סף נמוך עד כדי גיחוך.

שתי אופציות- בדר"כ, אני לא שותה, והשאר סביבי כן, וזה פשוט מכניס אותי אוטומטית למוד מתאים (א.ק.א- שרמוטה). האופצייה השנייה- אני מרגישה נורא, אבל ממש, אז אני מרשה לעצמי לשתות קצת (וזה קורה, הממ, פעם ב-4-6 חודשים), ואז שותה עוד קצת, ועוד קצת, ואני לא אפסיק עד שאקיא את כל מה שיש בתוכי, וגמאז אני אמשיך לשתות, כי אם כבר, אז כבר, כל עודלא חטפתי הרעלה. P: ואני כלכך outgoing כשאני שותה שזה מבעית.
 

Dracos girl

New member
שלום אנשים ../images/Emo13.gif

אם יש מי ומי שזוכר
גמאני למען האמת לא מהסוג המשתכר. אבל יש הבדל, אני מהסוג של הרוצה להתשכר אבל לא הולך לו
פעם הייתי בחצי דרך, אבל זהו..
למה לובריא?
 

Gizmo16

New member
אני השתכרתי../images/Emo70.gif^_^../images/Emo28.gif

אבל השתכרות רצינית רק פעם אחת במסיבת סיום כשנשבעתי שעד סוף הערב אני משתכרת ומקיאה בטירוף (נו, מסיבת סיום, חייבים
) ^_^
 
לא במיוחד טיפוס של.

יצא להשתכר פה ושם אבל אני בד"כ משתדלת להפסיק לשתות לפני השלב של איבוד שליטה. אני גם לא אוהדת גדולה של שלב ההקאות.
 

ganooov

New member
להשתכר..? לא ממש.

התמסטלות כלשהי דווקא כן, אבל זה לא משנה - כל דבר משפיע עלי מאוד מהר
. אני לא אגיע למצב שאני לא שולט על עצמי אפילו ברמה חלקית, זה מתכון לצרות..
 

As I Am

New member
בואנה, ../images/Emo103.gif

כולכם גורמים לי להרגיש מהזה חריגה פה. >< [ולא, שחר, לא אתה, סתם היית האחרון בשרשור ארוך של אנשים נטולי-אלכוהול.]
 

Jelly Beans

New member
אה הא! ../images/Emo60.gif

צדקתי ^_^ כולכם אלכוהוליסטים לא כל כך אנונימים. זהו, עכשיו המשימה- אור. [-{
 
למעלה