Jelly Beans
New member
סקר, בערך.. ../images/Emo60.gif
מי מפה השתכר בחייו? אחרי שיחה עם אור, שבה ניסיתי לשכנע אותה להשתכר (כי אם היא מדברת הרבה שהיא פיכחת, מעניין אותי לדבעת מה יקרה לה שהיא תהיה שיכורה), והיא אמרה שהיא לא מהסוג הזה של האנשים (הסוג המשתכר).. ואני לא חושבת שיש סוג כזה של אנשים
לא הרבה בכל אופן (זתומרת, לפחות פעם אחת).. אז, אני אשמח להיות צודקת וכאלה. אה, ואם תוכלו לפתוח כזה שרשור בבאפי זה יהיה נפלא, כי היא טוענת שהיא "מסוג האנשים האלה"... או משהו כזה. כן, וזה לא בריא, בלה בלה. רק תענו
מי מפה השתכר בחייו? אחרי שיחה עם אור, שבה ניסיתי לשכנע אותה להשתכר (כי אם היא מדברת הרבה שהיא פיכחת, מעניין אותי לדבעת מה יקרה לה שהיא תהיה שיכורה), והיא אמרה שהיא לא מהסוג הזה של האנשים (הסוג המשתכר).. ואני לא חושבת שיש סוג כזה של אנשים