סקר, בערך..

Jelly Beans

New member
סקר, בערך.. ../images/Emo60.gif

מי מפה השתכר בחייו? אחרי שיחה עם אור, שבה ניסיתי לשכנע אותה להשתכר (כי אם היא מדברת הרבה שהיא פיכחת, מעניין אותי לדבעת מה יקרה לה שהיא תהיה שיכורה), והיא אמרה שהיא לא מהסוג הזה של האנשים (הסוג המשתכר).. ואני לא חושבת שיש סוג כזה של אנשים
לא הרבה בכל אופן (זתומרת, לפחות פעם אחת).. אז, אני אשמח להיות צודקת וכאלה. אה, ואם תוכלו לפתוח כזה שרשור בבאפי זה יהיה נפלא, כי היא טוענת שהיא "מסוג האנשים האלה"... או משהו כזה. כן, וזה לא בריא, בלה בלה. רק תענו
 

Lady_Voldemort

New member
../images/Emo77.gif אלכוהול גורם לי

להיות רגוע יותר 0_0:: כמה שזה מפתיעה. זה גם תלוי במצברוח בכלאופן...
 

Anthro

New member
הו, את. *קורצת*

יצא לי להיות בחברתך בזמן שהיית שיכורה, ויותר מפעם אחת.
 

Lady_Voldemort

New member
../images/Emo77.gif אבל הייתי

שיכורה באמת באמת רק פעם אחת. וזה לא היה בחברת אף אחד מכאן...
 

As I Am

New member
...באפי? הא? ../images/Emo103.gif

הכוונה היא שבאפי היא מסוג האנשים שמשתכר? Oo נראלי שהיא שתתה רק באיזה פרק אחד, בכלמקרה... הא, טוב, לאחשוב.
 

Me 4eVer

New member
נראה לי שהכוונה היא-../images/Emo34.gif

לסוג האנשים שרואים באפי.
 

As I Am

New member
כמה לא ברור. >< ../images/Emo103.gif

'כי היא טוענת שהיא "מסוג האנשים האלה"...'. הו וואל. אם כך, אני תואמת את הסטטיסטיקות, בתור באפיסטית מן השורה. :X
 

Me 4eVer

New member
אבללללל../images/Emo34.gif

סוג האנשים שרואים באפי ולא משתכרים, נראה לי. זה באמת מבלבל!!! למרות שיש הגיון, כי אם רואים כל היום באפי אז אין זמן להשתכר.
בכל מקרה את מוכיחה ששיר צודקת!!!
 

As I Am

New member
Same here~ ../images/Emo103.gif

[עכשיו כולם אמורים לומר "אוהבים אתכן, לין ופישר", או משהו היפי בסגנון?]
 
אני השתכרתי ../images/Emo3.gif../images/Emo108.gif

אני מהאנשים שמשתכרים מהר מכוס בירה קטנה אחת D: אז.. המ.. השתכרתי פעמיים. בחתונה של אחותי ועוד פעם מתישהו :$
 

AGENT SHESH

New member
עד היום לא..

ואני מקווה שגם לא אעשה זאת בעתיד, זה דבר מטופש להפליא.
 

Me 4eVer

New member
פה ושם..../images/Emo34.gif

אבל לא בהסחפות של להקיא וכאלה. oO
 

S.Riddle

New member
לא נוגעת באלכוהול. פיכסה.

אני מעדיפה להטביע את יגוני בבישוננים מסוקסים ומדי פסח בכמה בקבוקיי תירוש.
 

Lady_Voldemort

New member
../images/Emo77.gif את צוחקת?

לא צריך הרבה שתיה בשביל זה...
חוץ מלשכנע אותה עמוקות שאלכוהול זה לא מזיק.
 
למעלה