סקיצה קטנה....

NME

New member
כולכם שרוטים על כל הראש...

מה אתם מתעסקים בשטן ולויתנים? תפציצו..
ואני חשבתי שאני מחוק
 

fuckin shit

New member
באונה אחי סמים זה כל מה שבראש שך הא

כל דבר ..."אני מחוק"..."אני מסטול"....שאלות כמו..."מי עוד מסומם" "חשבתי רק אני פה בהיי"...."חח רואים שהוא סחי" קלטנו אחי אתה מסומם ואתה אוהב סמים אבל באמת...תרגע קצת אם זה זתומרת תעשה מה שבא לך...אבל אל תגרה אותנו
 

NME

New member
תראה..

כשאני אומר מחוק אנלא לא מתכוון בהכרך לסמים.. על ראש הזה בוער ההוא, כמו שאומרים.. אולי פעם פעמיים אמרתי משהו על זה.. אני לא מבין למה זה מפריע לך, בעיה שלי שאני כותב על זה... אתה לא מכיר אותי למה אתה דואג?
 
למעלה