הסקיצה סבבה אבל מה זה החתימה הדפוקה הזאת?! מילא היית מבין מה היא אומאת אבל היא לא! אוי אני שונא ילדים קטנים כמוך אני כל פעם מחדש מדהים אותי הטמטום! תחשוב מה זה "shemhameforash" קראת את זה פעם בכלל? אתה יודע מה זה ? זה ה"שם המפורש"! יעני יהוה! אררר פאק אידיוט! ולויתן זה לא הים זה LEIVTAN אחד השמות של אלוהים!(או השטן תלוי מאיפה מסתכלים על זה) אידיוט
אם היית קורא יותר בתורה של השטן שלך.... אז היית מבין משהו... אוקיי....ילדון....הגיע הזמן שתבין משהו מהחיים שלך.... כן.... shemhameforash זה אחד השמות של "אלוהים".... אבל אם לא הייתה דיסקט והיית ממשיך לקרוא היית רואה שכתוב HAIL SATAN.... ועכשיו נתרגם את המשפט לעברית... "שם המפורש! תריע לשטן!"..... כן... חמוד שלי.... עכשיו אתה מבין.... ו"לויתן"...... דיסקט יקר שלי.... זה לפי תורת השטן "אל הים".... (תסתכל על התמונה יא דאון!) התמונה לקוחה מהאתר הרישמי של כנסיית השטן (http://www.churchofsatan.com) עכשיו....לפני שתוסיף עוד בולשיט.... תיקרא את התורה לפני.... תלחץ כאן.. תוריד ותיקרא..... עכשיו הכל בסדר? חמוד שלי...
בהתחלה חשבתי כתבת בטעות ורצית לקרוא לו דיסלקט (אבל זה כתבת את זה עוד) או שזה דרך מתוחכמת של לקרוא לו מרובע? (כי דיסקט הוא מרובע.. לויודע) בבקשה תענה, זה ממש הסריט אותי, תודה מראש.
אני אומר לך ש"לויתן" זה אל הים לפי התורה של השטן.... אז לויתן! הוא! אל! הים!!!!! מה אתה לא מבין בזה???!!! מי פה קרא את הספר?!?! אני או אתה?!?!? לפחות הייתה מוריד את מה שנתתי לך..... והייתה מחפש... את..."BOOK OF LEVIATHAN"....... תבין.... יש 4 אלים.... Satan שליט האש.... Lucifer שליט האויר... Belial שליט האדמה... ו....Leviathan שליט המים... עכשיו.... "שם-המפורש תריע לשטן..." זה כמו "אמן"... אומרים את זה אחרי ברכה...קללה....ודברים כאלה.... והפירוש היחיד של המשפט זה "אלוהים תריע לשטן"..... זהו.... כל כך פשוט.....