ספונטניות

ספונטניות ../images/Emo152.gif

האם אתם אנשים ספונטאניים
עד כמה אתם מסוגלים להיות "פזיזים" ולעשות דברים בצורה ספונטנית
כיצד החברה סביבכם מגיבה לכך
מה הדבר הכי ספונטני שעשיתם
 

shana86

New member
לפעמים הייתי רוצה להיות

אני לא ספונטנית אבל לפעמים הייתי רוצה להיות. במקום לחשוב ולשקול כל דבר מיליון פעם, פשוט לעשות! לרוב שאני עושה משהו פזיז אני מתחרטת על זה אחר כך וחושבת שהייתי יכולה לעשות אחרת. חבל...
 

HH husa

New member
אני מעדיף תיכנון כדי שאתקדם

ספונטיות אינה גורמת חרטה ,שאת עושה מה שאת אוהבת כי את מכירה. פזיזות יש שספונטנים בהעדר מודעות וחשיבה.
 
למעלה