סער... בוא שניה...

מרי-לו

New member
סער... בוא שניה...

מתי עושים תשליך? משעמם לי, אני עייפה ואני רוצה הביתה...
 

נעמי 1

New member
רק מסער את רוצה תשובה...

או שגם אני יכולה להגיד לך... שכבר תשלחנו את התשליך בראש השנה. אגב... מה שלום הראש?
 

מרי-לו

New member
../images/Emo13.gif

הראש בסדר גמור, תודה רבה
(מיכל לא להסיק מסקנות נמהרות
)
 

מיכל31

New member
תראי זה היה חייב לעבור מתישהו

עם סקס בלי סקס......העיקר שעבר, נראה לי שלי מתחיל!
 

מיכל31

New member
תראי זה היה חייב לעבור מתישהו

עם סקס בלי סקס......העיקר שעבר, נראה לי שלי מתחיל!
 
מיכלללללללללללללללללל........

ס´אמוווווווו...... <לא מאמינה שמבקשת> למדי אותי
.... חחחחחחחחחחחחחח.......
 

sahr12

New member
את מי את רוצה להשליך???חחחחחח

אם זכרוני לא בוגד מי..... בוגד?????????מי בוגד???,בחיי לא עשיתי כלוםםםםםםם...... (חחחחחחחחחחחח.......סתם הפרעה נפשית) ביום השני של ראש השנה.....אבל במקרה של נשית בכל זמן את יכולה להשליך עליה איזו נעל עם עקב שפיץ.........חחחחחחחח
 

נשית~37

New member
במקרה שלי לא יעזור לה כלום חחחח

אתה יודע כמה פעמים דפקו לי ת´שפורפרת טלפון בראש? חחחחחחחח ושום דבר לא עזר!!!
 
הוא בוגד ../images/Emo13.gif

תשליך ביום הראשון של ראש השנה אלא אם הוא חל ביום שבת שאז מקצת קהילות הקודש נהגו להשליך ביום השני
 

sahr12

New member
עניתי על השנה הספציצית...חחחחחחחח

חל בשבת השנה לא??????
 

מרי-לו

New member
חחחחחח וואלה לא חשבתי על נשית

אבל אתה יודע מה זה אחלה רעיון
(נשית ארצה
) פשוט חשבתי אם אני כבר מתחת למים, עם הדגים, אולי אני אעשה כבר על הדרך תשליך... אבל אבוד לי... שנאמר: "עבר זמנו בטל קורבנו"
 

sahr12

New member
שתדעי שיש שם דג אחד......

מה זה חרמן.......חחחחחחחחחח אז אל תשחי על הגב כי אז הוא יראה את ה........שלך.....הלך עלייך!!!!!!!חחחחחחחחחחחחחחחחח תהני יקירתי.....
 
למעלה