את מי את רוצה להשליך???חחחחחח
אם זכרוני לא בוגד מי..... בוגד?????????מי בוגד???,בחיי לא עשיתי כלוםםםםםםם...... (חחחחחחחחחחחח.......סתם הפרעה נפשית) ביום השני של ראש השנה.....אבל במקרה של נשית בכל זמן את יכולה להשליך עליה איזו נעל עם עקב שפיץ.........חחחחחחחח