סער... בוא שניה...

אין לה מה לדאוג...

אני נשאר פה...
 

נשית~37

New member
את הבנת את זה מרי?

את מקבלת מחמאות ואני מקבלת עקב שפיצי בראש חחחחחח יופי טופי
אל תדברו איתי שניכם
 

מרי-לו

New member
מ´כפת לך?

את יכולה לשמור את הנעליים אח"כ.... ואת יודעת כשאני קונה נעליים אז אני משקיעה בהם
 

sahr12

New member
שבי,שבי,בשקט.....חחחחחחחחח

אז מה אם את יפה לגילך????? חייבת להשתחצן?????????חחחחחחחחחחחחח
 

sahr12

New member
תאמין לי אתה פראייר.......

כמה אתה עובד?????????לאן אתה רוצה להגיע????חחחחחחחחחח.........
 
למעלה