אין לה מה לדאוג... אני נשאר פה...
נ נשית~37 New member 12/9/02 #24 את הבנת את זה מרי? את מקבלת מחמאות ואני מקבלת עקב שפיצי בראש חחחחחח יופי טופי אל תדברו איתי שניכם
מ מרי-לו New member 12/9/02 #26 מ´כפת לך? את יכולה לשמור את הנעליים אח"כ.... ואת יודעת כשאני קונה נעליים אז אני משקיעה בהם
S sahr12 New member 12/9/02 #28 שבי,שבי,בשקט.....חחחחחחחחח אז מה אם את יפה לגילך????? חייבת להשתחצן?????????חחחחחחחחחחחחח
S sahr12 New member 12/9/02 #19 תאמין לי אתה פראייר....... כמה אתה עובד?????????לאן אתה רוצה להגיע????חחחחחחחחחח.........