סעודה מפסקת

ady18

Well-known member
סעודה מפסקת

מה נהוג אצלכם? ולארוחה של אחרי הצום אשמח לרעיונות תודה מראש
 
אצלי ב- ../images/Emo238.gif../images/Emo238.gif

קודם כל אוכלים ארוחת צהריים קלה בסביבות 12:00. אח"כ, את הארוחה מפסקת מתחילים עם: מנה ראשונה- לחם וסלטים, עם דג אפי בתנור מנת ביינים- מרק עוף עם כופתאות ממולאות בכבד מנה עקרית- בשר צלוי, שנצילים, אורז ופירה קינוח- לפתן חבושים
 
ארוחה מפסקת אצלי:

כל שנה אותו הדבר: לא אוכלים בשר. בצהרים משהו קל מאוד. ואז: אורז אפונה וגזר ברוטב 2 פשטידות סלט לחם שאני אופה תבשיל ירקות נוסף תפוחי אדמה מבושלים סלט ירקות תה,קפה,עוגות ועוגיות יבשות ליפתן פירות כמובן שלא הכל,כל אחד בוחר כרצונו
 

ady18

Well-known member
ואצלי נהוג

סעודה מפסקת מרק עוף עם פתיתים אהרוני סלט בעיקר ירקות ושתיה חמה ומתוק עוגת דבש\סוטאלץ לאחרי הצום: השנה אעשה פיצה ואקפיא ואחרי הצום אחמם ומי שירצה שוב יהיה מרק ומתוק אצלי שוב סוטלץ \עוגת דבש לבחירה
 
אצלנו נהוג :

מרק עוף עם ירקות ואטריות ואורז לבן. למען האמת זהו. אממה... אני די צריכה להכין משהו מאוד מרשים השנה אז אעשה עוף ממולא באורז על מצע בורגול עם אין לי מושג מה... בקיצור- המשך יבוא....
 
אצלנו רק אני צמה...כך שרק אני

אמורה לאכול ארוחה מפסקת, שאצלי בדרך כלל היא ארוחה רגילה. הבעיה - שאני הורדתי פחות או יותר פחמימות מהתפריט - כך שפסטה שמאוד אהבתי לאכול לפני הצום - לא באה בחשבון... נראה לי שאני אכין לי אורז עם ירקות מבושלים ואפונה. הכח חשוב - הרבה הרבה הרבה מים. האוכל פחות מפריע לי (אבל יש שלב בצום שאני מתחילה להיות חלשה) צום קל לכולן וגמר חתימה טובה.
 

ניריתי 1

New member
אורז זה פחמימות ../images/Emo13.gif

למה אורז כן ופסטה לא ? מבחינה תזונתית זה בדיוק אותו דבר ! אם את אוהבת פסטה, תאכלי פסטה !
 
אורז אדום עם איטריות דקות מרק אדום עם

עוף וחומוס סלט אחרי הצום תה חם או נס קפה עם מאפים שתיה - מיץ רימונים סחוט טרי בסוף שורבה
 
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif תודה סמאדי, בטח, קבלי מתכון של העוגה

סמאדי, שמת לב שהעוגה ללא בצק? את המתכון יש לי כבר שנים, איני זוכרת מהיכן נלקח מצרכים 6 ביצים מופרדות 3/4 כוס סוכר 750 גרם גבינה לבנה 5% 3 מיכלים שמנת חמוצה 4 כפות קורנפלור 2 שקיות סוכר וניל אופן הכנה - ההכנה בתבנית חד פעמית בגודל 30 X 26.5 משומנת לחמם תנור ל-180 מעלות, למלא 3/4 תבנית של התנור במים רותחים, להכניס לתנור. להקציף חלבונים עם חצי כוס מהסוכר לקצף יציב, להניח בצד לטרוף את החלמונים עם הגבינה, מיכל אחד של שמנת חמוצה, שארית הסוכר והקורנפלור עד שנוצרת בלילה אחידה. לקפל את הקצף לתוך בלילת הגבינה ולהעביר לתבנית החד פעמית. לשים את התבנית בתבנית המים שבתנור ולאפות חצי שעה לאחר חצי שעה, להנמיך את התנור ל- 120 מעלות ולאפות חצי שעה נוספת. לכבות את התנור ולהשאיר את הדלת סגורה. על השלב הבא דילגתי, גם ככה יוצאת טעימה מאוד, אולם, מי שרוצה, המרקם מוסיף לעוגה: לערבב 2 מיכלי שמנת נותרים עם סוכר הווניל, להוציא את העוגה מהתנור ולמרוח עליה את ציפוי השמנת. להחזיר לתנור הכבוי ולהשאיר בתנור חצי שעה נוספת. להעביר למקרר
 
למעלה