../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif תודה סמאדי, בטח, קבלי מתכון של העוגה
סמאדי, שמת לב שהעוגה ללא בצק? את המתכון יש לי כבר שנים, איני זוכרת מהיכן נלקח מצרכים 6 ביצים מופרדות 3/4 כוס סוכר 750 גרם גבינה לבנה 5% 3 מיכלים שמנת חמוצה 4 כפות קורנפלור 2 שקיות סוכר וניל אופן הכנה - ההכנה בתבנית חד פעמית בגודל 30 X 26.5 משומנת לחמם תנור ל-180 מעלות, למלא 3/4 תבנית של התנור במים רותחים, להכניס לתנור. להקציף חלבונים עם חצי כוס מהסוכר לקצף יציב, להניח בצד לטרוף את החלמונים עם הגבינה, מיכל אחד של שמנת חמוצה, שארית הסוכר והקורנפלור עד שנוצרת בלילה אחידה. לקפל את הקצף לתוך בלילת הגבינה ולהעביר לתבנית החד פעמית. לשים את התבנית בתבנית המים שבתנור ולאפות חצי שעה לאחר חצי שעה, להנמיך את התנור ל- 120 מעלות ולאפות חצי שעה נוספת. לכבות את התנור ולהשאיר את הדלת סגורה. על השלב הבא דילגתי, גם ככה יוצאת טעימה מאוד, אולם, מי שרוצה, המרקם מוסיף לעוגה: לערבב 2 מיכלי שמנת נותרים עם סוכר הווניל, להוציא את העוגה מהתנור ולמרוח עליה את ציפוי השמנת. להחזיר לתנור הכבוי ולהשאיר בתנור חצי שעה נוספת. להעביר למקרר