סנכרון מרחוק יש ברשותי iPaq 3950 וברצוני להתחבר לשרת אשר נמצא בביתי על מנת להסתנכרן איתו. מה עלי לעשות על מנת שזה יעבוד? האם עלי להתקין בשרת תוכנה מסויימת (השרת הינו Windows 2000 server + Exchange)