סנכרון מרחוק

בייביUE

New member
סנכרון מרחוק

יש ברשותי iPaq 3950 וברצוני להתחבר לשרת אשר נמצא בביתי על מנת להסתנכרן איתו. מה עלי לעשות על מנת שזה יעבוד? האם עלי להתקין בשרת תוכנה מסויימת (השרת הינו Windows 2000 server + Exchange)
 

רועי.ג

New member
אם מדובר על exchange 2000

אז צריך גם להתקין שרת MIS אשר מאפשר סנכרון מרחוק למחשבי כף יד וטלפונים סלולרים אם זה exchange 2003 רכיב ה Mis נמצא כבר בפנים
 
למעלה