סמוך על סול - עונה 6 ואחרונה - חלק שני

טוני החתול

Well-known member
מנהל
מתחילים עם נעלו של האוורד נשטפת אל החוף וזום אחורה חושף שביימו עבורו סצינת התאבדות. בשלב זה הנחתי שלאלו דאג לזה. (אבל אצל וינס גיליגאן מה שנראה ברור בהתחלה זה אף פעם לא מה שמסתבר בסוף)
האמת שלא יותר מידי חשבתי על מי ביים את זה, אבל לא חשבתי שלאלו עשה את זה כי היה לי די ברור שלאלו ימות בפרק הזה. או לפחות לא יצא מהפרק הזה חופשי מספיק בשביל לעשות משהו עם הגופה של האוורד (כלומר שאולי גאס ילכוד אותו ויחזיק בו).
פשוט כי זה היה די ברור לי שזה או שהמעבדה של גאס תתגלה או שלאלו ימות. וידענו מה לא יקרה.
(בינינו קצת לא הגיוני לי שאין לגאס ומייק מספיק אנשים בשביל לאבטח ברמה גבוהה את שני הלוקיישנים בו"ז, אבל גם קצת מזל שיחק לו עם השומר שבדיוק לא הסתכל על המסך כשהוא עבר תחתיו).
בדיוק היה המון מזל ששיחק ללאלו רוב הזמן ואז בסוף המזל שיחק לגאס.
בשלב זה כמובן מתעורר החשש שהנה המשימה הזאת תהיה הסוף של קים, אבל דווקא בגלל מה שכתבתי קודם אני הפעם יותר האמנתי שהיא תצא מזה בחיים. כי אם היא בכלל תמות - אני כבר מצפה שזה יהיה לא ברגע שאנו הכי חוששים שזה יקרה.
זהו, גם אני חשבתי על כך שתכלס זאת נקודה שהיא יכולה למות (וזה יסביר את השאלה של איפה היא בעתיד) אבל גם ממש לא האמנתי שזה מה שיקרה.
אני מרגישה שבעונה הזאת היוצרים כבר ממש משחקים איתנו כי הם יודעים שכולם לחוצים מה יעלה בגורלה. (אני עדיין מהמרת על נשארת בחיים.)
העניין הוא שתראי כמה היא מאוהבת בג'ימי. עד כמה רחוק היא מוכנה ללכת איתו. אז מה יכול לקרות שיגרום לה לעזוב אותו? (ואני לא מאמין שהיא פשוט הייתה שם בכל הזמן של שובר שורות ופשוט לא ראינו אותה)
לאלו מאשים את ג'ימי בשת"פ עם נאצ'ו שנגמר בטבח האנשים בביתו בסוף עונה שעברה וג'ימי מכחיש כל קשר, ואם לומר את האמת אני בעצמי כבר לא זוכרת אם היה לו קשר או לא |מובך| (סומכת עליכם בעניין, וגם בעניין של לקרוא מה הסרט שנשאר לו ברקע כשלאלו נוסע משם למכבסה).
זה לא שלג'ימי היה מושג לגבי התוכנית להרוג את לאלו, אבל הוא באמת נשכר כעורך דין של לאלו כדי להוציא אותו מהכלא כדי שגאס יוכל להרוג אותו. כלומר לאלו לחלוטין צדק כאן כשהוא הבין שג'ימי קיבל הוראות ממישהו אחר.
באמת לא היה לג'ימי קשר לזה.
אז כמו שאמרתי, הוא לא קשור לניסיון לרצוח את לאלו, אבל ג'ימי ידע שמישהו דואג לעזור ללאלו להתחמק מבית כלא ודואג שלאלו לא ידע שמישהו אחר דואג לו בעניין. אז כן, ג'ימי לחלוטין בקונספירציה.
לא לא היה לו שום קשר למיטב זכרוני. אבל זה מסביר למה אח"כ בש"ש הוא צעק "לאלו שלח אתכם??? זה אגנסיו!!!"
גם מייק לא הבהיר לו שלאלו באמת מת עכשיו ולא הבנתי למה. רק אמר "לאלו לא יחזור". כואב לך להגיד "הוא מת 100% הפעם"???
רק לי זה ברור שלג'ימי כן היה קשר אפילו שהוא לא ידע שהולכים לחסל את לאלו. הוא שיתף פעולה עם מייק וידע שהוא צריך להסתיר את זה מלאלו.
זכרתי את זה שג'ימי צועק משהו על לאלו בשובר שורות, אבל לא זכרתי שגם על איגנסיו.
זה באמת היה מתבקש שמייק יגיד לו שהפעם הוא בטוח שלאלו מת. הרי הוא כבר נתן בעבר לג'ימי להניח שלאלו מת ואז הוא חזר. אז הוא יכל להגיד לו שהפעם יש גופה ברורה. אבל אולי זה נשאר ככה כדי שזה יהיה הג'יוני באמת בשובר שורות שהוא חושב שאולי לאלו חי.
יש רגע קצת מצחיק כשהיא מספרת למייק שהיא היתה אמורה לירות "בו" ומצביעה על אחד מאנשי האבטחה שהוא גם במקרה שחור עם משקפיים, וההוא עושה לה פרצוף של סירייסלי?! שוב השיט הזה שלא מבדילים בין שחורים?! אבל להגנתה היא לא ראתה את גאס או תמונה שלו והוא באמת מתאים לתיאור שהיא קיבלה :-D
חחחחח זה באמת היה מצחיק. אבל באמת היא לא ידעה במי היא אמורה לראות אלא רק קיבלה תיאור די כללי של גבר שחור. ואז היא רואה אותו בבית שבו הוא אמור להיות אז ברור שהיא תחשוב שזה האיש.
הרגע האהוב עלי בפרק זה התגובה המופתעת כשהיא מספרת לו שג'ימי הצליח בדיבורים לשנות את התוכנית המקורית של לאלו, שאני רוצה לחשוב שזה לפחות בחלקו התרשמות מכישורי השכנוע המופלאים של ג'ימי חחח
הא, אני פירשתי את התגובה של גאס אחרת. שאם ג'ימי הצליח לשכנע את לאלו לשלוח את קים במקום אותו זה אומר שללאלו זה באמת לא היה משנה איזה משניהם הוא ישלח. וזה מצביע על כך שכל המשימה להתנקש בגאס באמת הייתה לחלוטין לא אמיתית ויש ללאלו מטרה אחרת.
אבל מה שיותר חשוב זה שזה כנראה מאשר לו את החשד שזו היתה רק פעולת הסחה, ויש לו אינטואיציה מספיק טובה לנסוע הישר למכבסה.
אה אוקי, אם הייתי קורה את השורה הבאה שלך הייתי רואה שגם את הבנת את זה ככה.
גאס במכבסה נופל לידי לאלו ועובר את ההשפלה הגדולה בחייו, כאשר לאלו מאלץ אותו להכניס אותו למעבדה הסודית, בזמן שהוא מצלם אותו לסרטון לשמח את הדוד הקטור אח"כ (איזה אחיין אוהב הוא, מערכת היחסים ביניהם קצת מרגשת אותי).
הצילום לא נועד בשביל לשמח את הדוד הקטור, הצילום נועד לדון אלדיו (הוא גם פונה אליו כמה פעמים) ונועד כדי להוכיח שגאס בגד בדון אלדיו ותכנן לפתח סמים בעצמו. זה חשוב כי אם לאלו פשוט היה הורג את גאס בלי ההוכחה הזאת אז דון אלדיו היה כועס עליו מאוד על כך שהרג את גאס.
אני אוהבת את השיחה הנורמלית לחלוטין שגאס מנהל בקפדנות האופיינית שלו עם העובד שיצטרך להחליף אותו במסעדה, בזמן שהוא שוכב שותת דם פצוע מחכה לרופא.
כן, שכחתי את זה בסיכום שלי. זה היה מעולה. גאס הוא כזה בוס מנומס עם העובדים שלו. והוא גם משרה כנראה המון נאמנות כי רואים איך הבחור הזה מוכן לעשות הכל בשבילו (למזלו הוא לא מתבקש להרוג אנשים, אז זה לא כל כך קשה)
ואח"כ מייק גם נוזף בו כמו בנער מרדן על זה שהוא הלך למכבסה בלי להגיד לו ו"זה היה יכול להגמר אחרת", וגאס עונה שזה באמת יכול היה, בטון מלא משמעות - כי כל העניין בעצם היה פאשלה גדולה של מייק.
בדיוק מה שאני אמרתי
בבית של ג'ימי - קים חוזרת בשלום |מזיע|
מייק ואנשיו מתכוננים להכניס מישהו למקרר... אוקיי לא אף אחד מהם אלא את הגופה של הווארד,
חשבת שאחד האנשים של מייק יכנס למקרר? או שחשבת שמתכוונים להכניס את ג'ימי או קים?
היה נראה לי ברור שזה הגופה.
לג'ימי וקים הוא מסביר שהם יהיו חייבים לנהוג כרגיל ולדבוק בסיפור המרושע שהעלילו על האוורד. וטוב שכך כי הם צריכים להמשיך להרגיש אשמים. ולא נשמע הוגן שמה שיוצא להם מזה בסוף זה מקרר חדש.
חשבתי שזה דווקא יכעיס אותך עוד יותר. זה שהאוורד לא זוכה שהשם שלו ינוקה אף פעם. ההפך, הוא עכשיו לעד יזכר כמישהו שהתמכר לסמים ואז הרג את עצמו בגלל זה. זה יותר נוראי ממה שג'ימי וקים תכננו. נכון שהם ירגישו רע עכשיו, אבל נראה לי יותר משמעותי המשמעות של זה עבור המורשת של האוורד
ומייק מבטא את רגשות האשמה שלו בקמצוץ הכבוד שהוא מנסה להביע כלפי גופתו של הווארד, כאשר הוא אומר easy! לפועלים כשהם זורקים אותה לבור... וואו.
זהו, גם אני חשבתי בהתחלה שזה כבוד כשהוא אומר את זה. אבל אז הוא פשוט מוציא לו את הארנק והטבעת כדי שהוא יוכל להשאיר בזירת ההתאבדות.
כן, מייק בהחלט החליף הבעה כשהוא קבר את האוורד. כולנו יודעים מה הגישה שלו כלפי מוות של אנשים שלא ב"משחק", ובשלב הזה היו כבר כ"כ הרבה (ויהיו עוד), שהוא מקבל את זה אבל זה עדיין מעצבן אותו.
אז כמו שאמרתי, לדעתי זה נראה בהתחלה כמו כבוד ואז התברר שהוא עצר את האנשים מסיבה פרקטית. אבל אולי עצם זה שהוא צופה בגופות אחר זה מראה רגש מסוים.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
אתם חושבים שהוא ניסה להציל אותה? יש לי ויכוח עם ידיד שלי שטוען שלא בטוח, אבל לדעתי זה ברור שהוא רצה שהיא תלך ותתקשר למשטרה או משהו.
נראה לי ברור שג'ימי ניסה להציל את קים. הוא ידע שהגיוני שלאלו יהרוג את מי שישאר איתו (כי באמת למה לו להשאיר אותו בחיים). אני מניח שג'ימי ידע שאם קים תנסה להרוג מישהו אז יעצרו אותה (כי הוא בטח הניח שזה קשור אל מייק). אבל אפילו אם לא, יש לה יותר סיכוי לשרוד אם היא תעשה את המשימה הזאת.
אני גם חושב שאם ג'ימי היה יכול לדבר עם קים באופן חופשי בלי שלאלו ישמע אז הוא היה אומר לה ללכת מיד למשטרה או פשוט לברוח לאנשהו ולהשאיר אותו לההרג. כלומר לדעתי ג'ימי לחלוטין היה מוכן להקריב את החיים שלו כדי להציל את קים באותו רגע. אבל יחד עם זה הוא ידע שהיא בטח תנסה גם להציל אותו חזרה.
וואי, האמת לא חשבתי בכלל שהיא תמות כאן, אבל יש מצב שאת צודקת (לגבי זה שהיוצרים משחקים עם הציפיות שלנו), לפעמים אני שוכחת שהיא יכולה למות משומה. אני גם מהמרת שהיא תשאר בחיים. מה שכן אני שמחה בשבילה שהיא לא באמת נאלצה להרוג בן אדם. תגידו מה שתגידו על מה שהיא וג'ימי עשו להאוורד, אני באמת מאמינה שזה רמה אחרת לגמרי מלהרוג בן אדם ויכול להיות שזה היה מצלק אותה לכל החיים, עוד יותר ממה שרה עד עכשיו.
אני גם שמח שהיא לא נאלצה להרוג מישהו. אומנם היה לי ברור שהא לא תהרוג את גאס, אבל פחדתי שהא תירה במישהו.
היה קצת חבל לי שלא היה שום מתח בסצנה הזאת כי זה היה ברור שגאס לא ימות.
כן זה חבל. זה הדבר שהוא לעד הבעיה בפריקוולים.
יש לי תיאוריה שאין לה שום סימוכין אבל אני עדיין מתלבטת אם לשים בספוילר, אז שיהיה לעובד קוראים לייל, ובצפייה האחרונה שלי של הסדרה שמתי לב שהיו לו כמה סצנות (לא משהו חשוב במיוחד), ישר כשראיתי אותו עלתה לי הרגשה שהוא ימות מתישהו. הוא נותן לי וייבים כאלה של גייל, מעין דמות משנית שלא נראה שיש לה הרבה חשיבות, אז אף אחד לא חושב עליו יותר מדי, ואז כשהוא ימות זה יהיה מפתיע
אוי אני מקווה שלא. נכון שיש דימיון כמו שאת אומרת. אבל הייתה סיבה מאוד משמעותית שהיה צריך להרוג את גייל. רצחו אותו כדי שלגאס לא תהיה אופציה אחרת בשביל מי שיבשל עבורו. מה כבר יכול להיות כזה עם לייל.
זה הזכיר לי את הסצנה הראשונה של מייק בש"ש- וזו הייתה הסצנה שמייק הוזעק ע"י סול לבית של ג'סי אחרי המוות של ג'יין והדריך אותו מה לעשות מפה. אני לא יודעת כמה מפה זוכרים שמייק לא היה אמור להיות דמות בכלל. את הקטע הזה סול היה אמור לעשות אבל בוב אודנקירק לא יכל לצלם באותו יום או משהו, אז נתנו את התפקיד לג'ונתן בנקס ווינס התרשם ממנו מאוד שהגדיל את הדמות שלו למה שהיא היום.
לא הכרתי את הסיפור שמייק בכלל לא היה אמור להיות בסצנה ההיא ונכנס לסדרה בעקבות זה.
אבל זה היה ברור שהגדילו מאוד את הדמות של מייק למשהו שלא תכננו בהתחלה.
אגב, היה לי בעיה עם העניין הזה שמאוחר יותר בשובר שורות מגלים שמייק הוא ראש האבטחה של גאס בארגון מאוד גדול. ושהוא עושה את זה כבר כמה שנים לפחות לפני פעם ראשונה שרואים אותו. ולכן עלתה לי השאלה: אם מייק הוא ראש אבטחה של גאס, אז למה הוא עושה עבודות קטנות בשביל סול, כמו לנקות אחרי המוות של ג'יין.
ומה שטוב זה שהסדרה הזאת בעצם במידה רבה מסבירה את זה. מייק לא אוהב במיוחד את ג'ימי, אבל הוא מרגיש שהוא חייב לו במידה מסויימת על כל הבלאגן בחיים שלו, ולכן כשג'ימי נתקל בבעיות בהמשך הוא עדיין מתקשר אל מייק וזה עוזר לו בדברים כאלו. זה גם מתאים למייק שהוא לא ישתמש באחד העובדים של גאס כדי לטפל בבעיה של ג'ימי, אלא הוא יעשה את זה בעצמו.
ידיד שלי אמר לי שבעונה של ש"ש כשג'סי ו-וולט שורפים את המעבדה מוצאים שתי גופות, ואנחנו עכשיו יודעים של מי הם. אני אפילו לא זכרתי את זה, מעניין אם זה נכון למה עשו את זה אז, אני לא מניחה שסע"ס היה בכלל בתיכנון אז, אולי זה סתם היה להוסיף טאץ' של מסתורין.
אוקי זה לא:
1657819843553.png
הא, מעניין.
עדיין יש סיכוי שיוכלו למצוא את הגופות לדעתי.
הפרק מתחיל בנעליים צפות בים ואני מיד חושבת "אין ים בניו מקסיקו נכון???" ורצה לבדוק בגוגל מפס:-D
חחחח אני מדמיין שהיה לך מכתב תלונה לוינס גיליגאן כבר חצי כתוב עד שהגיע סוף הפרק והתברר שזה באמת לא היה בניו-מקסיקו :-D
חחח הצחיק אותי שיש למייק בצוות כפיל גאס שקים כזה "הייתי צריכה להרוג אותו":-D מזל שקים כבר מכירה את מייק.
אה, לא חשבתי שהאדם הזה נועד להיות כפיל גאס. הנחתי שהוא פשוט מישהו שעובד שם עבור גאס.
היה לו גם לדעתי שיער ארוך יותר משמעותית מאשר לגאס והייתי חושב שאם הוא אמור להיות כפיל הוא ישמור על שיער באותו אורך.
גאס הבטיח שיהרוג את כל הסלמנקות בעצמו וגאס קיים.
מישהו אחר הרג את התאומים
זאת מחשבה קצת מגעילה אבל חייבת להודות שיש להם מזל שיש את מייק שיטפל בהווארד כי הם לא היו יודעים להפטר מגופה במקצועיות כזאת.
בהחלט מזל. אם כי זה אשמת מייק מראש שהם נכנסו לכל הבלאגן הזה כשהוא שכר את ג'ימי לייצג את לאלו.
מעניין אבל אם נפטרנו כבר עכשיו מלאלו מה יהיה בהמשך:-0
בנתיים העונה מתו כבר נאצ'ו, האוורד ולאלו. מרגיש כאילו מנקים לקראת סיום הסדרה.
יש את אלו שאנחנוי יודעים שלא ימותו.
אז השאלה הגדולה היא לגבי הכמה האחרים (או בעצם רק אחת)
ובסוף קוברים את לאלו והווארד ביחד במעבדה. הולי שיט כל הזמן הזה וולט וג'סי עבדו מעל גופות?:-0
אוף איזה סוף משפיל להווארד. קבור בקבר אחים עם פושע בלי טקס ובלי שאף אחד ידע:-( לא מגיע לו.
גם אני חשבתי על כך שהם עבדו כל הזמן מעל הגופות.
כמובן שהם גם המיסו גופות בחומצה מידי פעם, אז לא נוראה לי שזה נוראי עבורם.
וגם לי הסוף הזה הרגיש משפיל עבור האוורד.
בקטע הזה קצת קשה לי עם המחשבה שגאס ממש יכול היה לצפות את הסיטואציה הזאת ממש שלאלו יהיה שם ויאיים עליו, זה קצת מופרך מידי. אני מעדיפה לחשוב על זה שהוא פשוט מחביא אקדחים בהרבה מקומות בשביל להיות כמה שיותר מוכן לכל סיטואציה.
חחחחח זה מה שאני אמרתי - שאולי גאס החביא אקדחים בהמון מקומות שהוא חשב שזה אפשרי שהוא יהיה בהם עם אקדח עליו.
אפילו לא חשבתי על זה זה היה נראה לי ממש ברור שהוא מגן עליה. כמו שאמרתי אם יש דבר אחד שג'ימי אוהב באמת זה קים היא היחידה שהוא לא יעשה לה דברים כאלה ויגן עליה גם במחיר של פגיעה בעצמו.
כן, גם לי זה נראה ברור שהוא עושה את זה כדי להציל אותה. בהתחלה לא הבנתי איך זה מציל אותה כי היה נראה לי מסוכן באותה מידה לעשות את משימת ההתנקשות, אבל בעצם נראה לי שברור שיותר מסוכן להשאר עם לאלו.
וכן, ג'ימי לחלוטין מאוהב בה ולחלוטין יקריב את חייו עבורה.
 

didalf

Well-known member
גאס באמת אידיוט שהוא הלך למכבסה עם רק מעט אנשים. בכלל למה שהוא ילך באופן אישי ולא ישלח אנשים?
כי הוא רוצה להרוג את לאלו באופן אישי, הוא אמר את זה במפורש.

האם גאס הוא מוטאנט עם היכולת לראות את העתיד? כי איך אחרת אפשר להסביר את זה שהוא צדק בכך שהוא שתל אקדח כמעט בדיוק במקום שהוא יצטרך אותו. אלא אם כן גאס שתל אקדחים בעוד המון מקומות נוספים ופשוט לא ראינו את זה.
אני חושבת שהוא הבין שלאלו רוצה להוכיח את קיומה של המעבדה, אז סביר שהוא יגיע לשם.

היה מגניב לראות את גאס משחרר קצת קיטור ומלכלך חזק על דון אלדיו והסאלאמנקז. כולל זה שהוא מדבר על כך שהוא השאיר את הדוד בחיים כדי שיראה אחרי שהוא קובר את כולם. כמובן שזה היה סוג של מופע כדי להסיח את דעתו של לאלו, אבל זה היה מאוד נחמד לראות משהו כזה מגאס שכל הזמן כל כך מאופק.
|כן|

וזה שעכשיו ג'ימי וקים צריכים בעצם להמשיך את הבלוף של זה שהאוורד היה מכור לסמים לעד. לדעתי היה להם ברור שהאוורד יוכל להוכיח שהוא לא מכור לסמים וברגע שהם לא יעשו לו מלכודות כל הזמן אז הוא ייצא מהבור הזה מהר. זה פשוט יהיה מאוחר מידי בשביל התביעה של סאנדפייפר. אבל עכשיו הם חייבים לדאוג שזה יהיה מה שאנשים יתפסו בתור האמת ושזה זה יהיה המורשת של האדם הזה.
עצוב מאד:-(

בסוף כשזורקים את הגופות לחור (הנחתי שיקברו אותם בתוך המעבדה, דרך מעולה להוריד סכנה של גילוי. אז נראה לרגע שמייק מרגיש רע על כך שהאוורד, איש חף מפשע, מת. וזה שהוא בעצם קובר את הגופה במקום שהמשפחה שלו לעולם לא תגלה. אבל כנראה הוא פשוט חשב על כך שיהיה יעיל יותר לסיפור שלהם אם תהיה לו הטבעת והארנק.
גם וגם לדעתי. הוא גם הוציא את הטבעת והארנק והנעליים בשביל ההתאאבדות, אבל גם כן רצה שיתייחסו אליו טיפה יותר בכבוד כי הוא לא חלק מהמשחק כמו לאלו וזה לא מגיע לו.
בדיוק היה המון מזל ששיחק ללאלו רוב הזמן ואז בסוף המזל שיחק לגאס.
לגבי השומר אני גם חשבתי שזה קצת יותר מידי מזל אבל מישהו בפייסבוק כתב שלאלו התעסק בדלת או משהו שיצר רעש שהשומר הלך לבדוק. כלומר זה לא היה מזל, זה היה תכנון מבריק.

זה לא שלג'ימי היה מושג לגבי התוכנית להרוג את לאלו, אבל הוא באמת נשכר כעורך דין של לאלו כדי להוציא אותו מהכלא כדי שגאס יוכל להרוג אותו. כלומר לאלו לחלוטין צדק כאן כשהוא הבין שג'ימי קיבל הוראות ממישהו אחר.
אז כמו שאמרתי, הוא לא קשור לניסיון לרצוח את לאלו, אבל ג'ימי ידע שמישהו דואג לעזור ללאלו להתחמק מבית כלא ודואג שלאלו לא ידע שמישהו אחר דואג לו בעניין. אז כן, ג'ימי לחלוטין בקונספירציה.
כן?8-* לא לאלו שכר אותו? בכל מקרה ג'ימי לא יכל לדעת כ"כ רחוק. לא חושבת שזה נחשב שהוא בקונספירציה.

זה חשוב כי אם לאלו פשוט היה הורג את גאס בלי ההוכחה הזאת אז דון אלדיו היה כועס עליו מאוד על כך שהרג את גאס.
אה נכון.

חחחח אני מדמיין שהיה לך מכתב תלונה לוינס גיליגאן כבר חצי כתוב עד שהגיע סוף הפרק והתברר שזה באמת לא היה בניו-מקסיקו :-D
חס וחלילה יש לי אמונה בוינס, הנחתי שזה מדינה שכנה או משהו ויסבירו בהמשך.

מישהו אחר הרג את התאומים
נכון. פדיחה לגאס.
אבל לא אחד מהם שרד וגאס הרג אותו בבית חולים? או שאני ממציאה?

אז השאלה הגדולה היא לגבי הכמה האחרים (או בעצם רק אחת)
זאת ה-שאלה.

וכן, ג'ימי לחלוטין מאוהב בה ולחלוטין יקריב את חייו עבורה.
|כן|
 

keren or5

Well-known member
אוקי זה לא:
1657819843553.png
אה. קיי.
העניין הוא שתראי כמה היא מאוהבת בג'ימי. עד כמה רחוק היא מוכנה ללכת איתו. אז מה יכול לקרות שיגרום לה לעזוב אותו? (ואני לא מאמין שהיא פשוט הייתה שם בכל הזמן של שובר שורות ופשוט לא ראינו אותה)
למה לא? גם לא ראינו את אישתו של הבן של מייק בכל ש"ש והיא דמות חשובה בחיים שלו. ראינו את הנכדה שלו איזה פעם פעמיים, אבל הרבה פחות ממה שראינו אותה בסדרה הזאת. מייק וסול היו דמויות סופר משניות בש"ש. למה שיראו יותר מדי אנשים בחיים שלהם? כתבתי בעבר שאני לא שוללת שקים עדיין עם גימי בתקופת ש"ש, והיא וג'ימי מתייחסים לסול כדמות, אנחנו לא ראינו את סול לבד בחיים הפרטיים שלו ואנחנו יודעים שהוא יודע לעשות דמויות יפה מאוד. אבל גם אם לא, יכול להיות שהיא בחיים אבל לא איתו.
הא, אני פירשתי את התגובה של גאס אחרת. שאם ג'ימי הצליח לשכנע את לאלו לשלוח את קים במקום אותו זה אומר שללאלו זה באמת לא היה משנה איזה משניהם הוא ישלח. וזה מצביע על כך שכל המשימה להתנקש בגאס באמת הייתה לחלוטין לא אמיתית ויש ללאלו מטרה אחרת.
אני חושבת שזו התשובה הנכונה האמת. סתם הצחיק אותי שבהתחלה זה היה קצת נראה כאילו גאס מתפעל מהיכולות של ג'ימי, אבל אני חושבת שמה שכתבת זה באמת מה הבין מהשיחה עם קים. אגב, אם לא שמתם לב- זו פעם ראשונה שקים מדברת עם גאס מתחילת הסדרה (ואולי בכלל).
הצילום לא נועד בשביל לשמח את הדוד הקטור, הצילום נועד לדון אלדיו (הוא גם פונה אליו כמה פעמים) ונועד כדי להוכיח שגאס בגד בדון אלדיו ותכנן לפתח סמים בעצמו. זה חשוב כי אם לאלו פשוט היה הורג את גאס בלי ההוכחה הזאת אז דון אלדיו היה כועס עליו מאוד על כך שהרג את גאס.
נכון.
אז כמו שאמרתי, הוא לא קשור לניסיון לרצוח את לאלו, אבל ג'ימי ידע שמישהו דואג לעזור ללאלו להתחמק מבית כלא ודואג שלאלו לא ידע שמישהו אחר דואג לו בעניין. אז כן, ג'ימי לחלוטין בקונספירציה.
לעעעע זה ממש פאר פאצ'ט. ג'ימי נשכר ע"י מייק לייצג ולשחרר את לאלו. אבל לא היה לו מושג למה! הוא אפילו שאל את מייק כמה פעמים למה הם עושים את זה, ובמיוחד למה לאור העובדה שלאלו רצח איש חף מפשע (העובד בחנות הטיולים), ומייק חזר ואמר לו שהוא לא יכול לפרט. אפילו נאצ'ו לא ממש ידע על ההתנקשות, הוא קצת נקלע לסיטואציה. הוא הבין שתהיה התנקשות רק כשהוא כבר היה שם, ואז עשה מה שיכל כדי לברוח עד שסגר את הדיל שהוא ימות תמורת החיים של אבא שלו. בכל מקרה להגיד שרק בגלל שהוא נשכר להיות העו"ד של לאלו בחסות מייק זה אומר שהוא קשור באיזה צורה להתנקשות בסלמנקות זה לא מחזיק מים בעיני, ולדעתי גם לאלו ידע את זה, כי כמו שראינו הוא באמת לא היה אכפת לו אם לשלוח את ג'ימי או את קים, והוא רק אמר את זה לג'ימי סתם לדעתי, או כדי לראות אם הוא יודע משהו.
נראה לי ברור שג'ימי ניסה להציל את קים.
אני גם דיי משוכנעת. ראיתי בשרשורים בפייסבוק עוד שתי תיאוריות אחרות- אחת היא שג'ימי שלח אותה כי הוא חשב שהיא תהיה יותר טובה ממנו בלהרוג אדם (מה? זה ממש מטומטם, ג'ימי כבר ראה ועשה הרבה יותר מקים בסדרה הזאת, בפרק הראשון או השני הוא כבר ראה את טוקו שובר לשני נערים את הרגליים), והתיאוריה השניה שהוא רצה לנקום בה בגלל שהיא דחפה את התוכנית עם האורוורד, שאין בזה שום הגיון! כי אם הם לא סומכים אחד על השניה, הרי הוא היה חושש שהיא תברח? אם הוא רוצה לנקום בה מה יותר הגיוני מאשר שהוא זה שילך ובעצם יברח וישאיר אותה עם לאלו?
אם מייק הוא ראש אבטחה של גאס, אז למה הוא עושה עבודות קטנות בשביל סול, כמו לנקות אחרי המוות של ג'יין.
ומה שטוב זה שהסדרה הזאת בעצם במידה רבה מסבירה את זה. מייק לא אוהב במיוחד את ג'ימי, אבל הוא מרגיש שהוא חייב לו במידה מסויימת על כל הבלאגן בחיים שלו, ולכן כשג'ימי נתקל בבעיות בהמשך הוא עדיין מתקשר אל מייק וזה עוזר לו בדברים כאלו. זה גם מתאים למייק שהוא לא ישתמש באחד העובדים של גאס כדי לטפל בבעיה של ג'ימי, אלא הוא יעשה את זה בעצמו.
מוסיפה- אני מניחה שעל העבודות הקטנות האלה ג'ימי משלם לו (והפוך, כשמייק מבקש מג'ימי לעשות דברים הוא משלם לו), וס"כ הם סומכים אחד על השני לעשות עבודות קטנות כאלה, מה אכפת להם? ובמקביל להרוויח עוד כמה שקלים על הדרך. חוץ מזה שהיה בערך קשר כלשהו בין ג'יין וג'סי לגאס. בשלב שג'יין מתה וולטר כבר הכיר את גאס, הוא מוקדם יותר בבוקר היה צריך לספק לו את הסחורה שלו ובגלל שג'סי היה מסומם עם ג'יין, וולט כמעט פיספס את הדד ליין וגם נאלץ להפסיד את הלידה של הבת שלו. אני לא זוכרת בשלב הזה אם ג'סי הכיר את גאס, נראה לי שלא. וגם וולט לא היה שכיר של גאס באותו שלב רק עשה עבורו עבודה חד פעמית, אבל עדיין זה קשר כלשהו שיעזור גם לגאס אם מייק יטפל בזה, מאחר ו-וולט עשה עיסקה עם גאס וג'סי היה הפרטנר שלו באותו זמן. ובלי קשר, על הדרך לעשות טובה לסול ולהרוויח קצת כסף לא מזיק.
אוי אני מקווה שלא. נכון שיש דימיון כמו שאת אומרת. אבל הייתה סיבה מאוד משמעותית שהיה צריך להרוג את גייל. רצחו אותו כדי שלגאס לא תהיה אופציה אחרת בשביל מי שיבשל עבורו. מה כבר יכול להיות כזה עם לייל.
נכון, אבל זה לא שכשראית את גייל בפעם הראשונה חשבת שתהיה סיבה כלשהי שירצחו אותו. ויותר מזה, האם בכלל העלת על דעתך בתחילת סע"ס שהאוורד ימות בגלל משהו שקשור לקרטל? העולם של גילאגן רע ומר, וגם אנשים שיכולים להיראות כלא קשורים לכלום ולא בסכנת מוות יכולים למצוא את מותם.
גם וגם לדעתי. הוא גם הוציא את הטבעת והארנק והנעליים בשביל ההתאאבדות, אבל גם כן רצה שיתייחסו אליו טיפה יותר בכבוד כי הוא לא חלק מהמשחק כמו לאלו וזה לא מגיע לו.
(y)בהחלט. גם וגם! הפרצוף של מייק למראה הקבורה של האוורד בהחלט מראה שהוא ממש לא מרוצה מזה שאזרח מת, וזה ממש מסתדר עם הקוד של מייק מתחילת הסדרה, שלא הורגים מי שלא במשחק.
לגבי השומר אני גם חשבתי שזה קצת יותר מידי מזל אבל מישהו בפייסבוק כתב שלאלו התעסק בדלת או משהו שיצר רעש שהשומר הלך לבדוק. כלומר זה לא היה מזל, זה היה תכנון מבריק.
8-* וואלה! לא שמתי לב. בהחלט מסביר יותר טוב את צירוף המקרים המאוד נוח הזה.
כן?8-* לא לאלו שכר אותו? בכל מקרה ג'ימי לא יכל לדעת כ"כ רחוק. לא חושבת שזה נחשב שהוא בקונספירציה.
(y) האמת עכשיו אני טיפה לא זוכרת מי שכר אותו, כי בפרק הוא אומר שנאצ'ו הכיר לו את ג'ימי, אבל אני גם זוכרת שמייק וגאס ידעו שהוא מייצג את לאלו ורצו שהוא יצליח לשחרר אותו כדי שיגיע למקסיקו והם יעשו את ההתנקשות. אבל מי בעצם ממש שכר אותו, חשבתי אולי מייק, אבל עכשיו אני בעצם לא זוכרת. בכל מקרה, מסכימה עם עדי, זה שג'ימי ייצג אותו ושיחרר אותו בערבות ממש לא אומר שהוא קשור לשום דבר. לא היה לו שום מושג מה גאס מתכנן לסלמנקות.
נכון. פדיחה לגאס.
אבל לא אחד מהם שרד וגאס הרג אותו בבית חולים? או שאני ממציאה?
סדר. מי שהרג את התאומים (אני לא בטוחה שהם תאומים בעצם, תמיד קוראים להם הבני דודים), היה האנק כהגנה עצמית. הם באו להרוג אותו כשהוא היה במכונית שלו בחניה למי שזוכר והאנק מצליח לדרוס אחד מהם וכשהוא שוכב פצוע על הריצפה לירות בשני ברגע האחרון באחד הפרקים המעולים והמותחים בש"ש. אממה? גאס, אירגן את כל המבצע הזה. התאומים באו לאלבקרקי להרוג את וולט (כאילו, את הייזנברג, הם לא ידעו שזה וולט) כי הוא היה אחראי בעקיפין למוות של טוקו. גאס מדבר עם דון אלדיו ומבקש שלא יתן להם להרוג את הייזנברג כי בשלב הזה יש לו עסקים איתו, ואומר להם שאם הם רוצים נקמה שיהרגו את האנק שריידר, כי הוא זה שפיזית לחץ על ההדק (מה שנכון, האנק הרג את טוקו כהגנה עצמית בתור שוטר). שניה לפני שהתאומים באים להרוג את האנק, האנק מקבל טלפון אנונימי ממשהו שאומר לו שעוד דקה יבואו שני בחורים להרוג אותו ומנתק. בסדרה אף פעם לא הובהר חד משמעית שזה היה גאס שהתקשר אליו, אבל נדמה לי שוינס אישר שזה אכן היה הוא, וגם אם לא, זה ברור שזה הוא כי ממי הוא עוד יכל לקבל את השיחה הזאת? זה כמובן מה שעזר להאנק להילחם נגדם. כמו שעדי אמרה אחד מת על המקום. השני שרד והובא לאותו בית חולים שהאנק הובא אליו. בפרק שאחר כך אנחנו מבלים את רובו בבית חולים עם וולט ומשפחתו (הם שם כדי לדאוג להאנק), אבל אז אנחנו רואים את גאס בבית החולים ידידותי עם המשטרה שם, ואנחנו מבינים שלגאס יש סוג של פרסונה חיצונית שהמשטרה מכירה אותו בתור איש שעוזר ותורם להם (שזה חלק הגאונות של גאס, להתחבא ב"פליין סייט"). התאום שעדיין נשאר חי הוא סוג של בקומה בחדר אחר בבית חולים, ואז יש סצנה סופר הזויה (שבזמן אמת לא הייתי בטוחה אם היא חלום או לא), שהוא מתעורר וחסרות לו שתי הרגלים והוא זוחל את הדלת, אחרי כמה דקות הוא מת. וגם פה יש תיאוריה חזקה שגאס איכשהו היה אחראי למוות שלו מאחר שהוא כבר היה בבית חולים באותו זמן ואולי הזריק לו משהו, או הכניס משהו דרך הצינורות שהשאירו אותו בחיים. (גם זה נדמה לי לא היה אישור חד משמעי בסדרה, ואני לא זוכרת אם וינס אישר את זה, אבל זה נשמע ממש הגיוני שהוא היה קשור). כך שלסיכום כל עניין מוות התאומים, גאס אולי לא פיזית רצח אותם (לפחות אחד מהם בטוח לא רצח ישירות), אבל אירגן את כל הסצנה של מותם. אם כבר אפשר להגיד שעם טוקו לא היה לו שום קשר למוות. למי שלא זוכר האנק הרג את טוקו כי הוא הוזעק לזירת פשע, טוקו חטף את ג'סי ו-וולט, ואני לא זוכרת בדיוק איך הצליחו להתקשר למשטרה, ואיך וולט וגסי הצליחו לברוח לפני שהאנק ראה אותם, אבל זה בטוח לא היה קשור לגאס. זה היה בסוף עונה 1 של ש"ש עוד לפני שגאס בכלל היה דמות ביקום הזה.
 
נערך לאחרונה ב:

Lhuna3

Well-known member
העניין הוא שתראי כמה היא מאוהבת בג'ימי. עד כמה רחוק היא מוכנה ללכת איתו. אז מה יכול לקרות שיגרום לה לעזוב אותו? (ואני לא מאמין שהיא פשוט הייתה שם בכל הזמן של שובר שורות ופשוט לא ראינו אותה)
למה לא? גם לא ראינו את אישתו של הבן של מייק בכל ש"ש והיא דמות חשובה בחיים שלו. ראינו את הנכדה שלו איזה פעם פעמיים, אבל הרבה פחות ממה שראינו אותה בסדרה הזאת. מייק וסול היו דמויות סופר משניות בש"ש. למה שיראו יותר מדי אנשים בחיים שלהם? כתבתי בעבר שאני לא שוללת שקים עדיין עם גימי בתקופת ש"ש, והיא וג'ימי מתייחסים לסול כדמות, אנחנו לא ראינו את סול לבד בחיים הפרטיים שלו ואנחנו יודעים שהוא יודע לעשות דמויות יפה מאוד. אבל גם אם לא, יכול להיות שהיא בחיים אבל לא איתו.
בדיוק.
(יחד עם זה, בבריחה ושינוי הזהות שלו אחרי שובר שורות זה די ברור שהיא לא איתו, וקשה לי לחשוב שהיא היתה נשארת מאחור כי היא גם היתה בסכנה אם הם עדיין היו ביחד בזמן הזה, אז אולי בכל זאת מתה, או האפשרות שכתבת בסוף - נפרדו, ופה אכן עולה השאלה של ניק, אבל מצד שלישי או רביעי, יש לי אמון מלא ביוצרי הסדרה שיכול לקרות משהו שיפריד ביניהם שאנחנו עוד לא מעלים בדעתנו.)
הצילום לא נועד בשביל לשמח את הדוד הקטור, הצילום נועד לדון אלדיו (הוא גם פונה אליו כמה פעמים) ונועד כדי להוכיח שגאס בגד בדון אלדיו ותכנן לפתח סמים בעצמו. זה חשוב כי אם לאלו פשוט היה הורג את גאס בלי ההוכחה הזאת אז דון אלדיו היה כועס עליו מאוד על כך שהרג את גאס.
אה, אוקיי.
גאס הוא כזה בוס מנומס עם העובדים שלו.
אני מתה על זה.
חשבת שאחד האנשים של מייק יכנס למקרר? או שחשבת שמתכוונים להכניס את ג'ימי או קים?
היה נראה לי ברור שזה הגופה.
משום מה פחדתי מאוד שאת קים :-D

חשבתי שזה דווקא יכעיס אותך עוד יותר. זה שהאוורד לא זוכה שהשם שלו ינוקה אף פעם. ההפך, הוא עכשיו לעד יזכר כמישהו שהתמכר לסמים ואז הרג את עצמו בגלל זה. זה יותר נוראי ממה שג'ימי וקים תכננו. נכון שהם ירגישו רע עכשיו, אבל נראה לי יותר משמעותי המשמעות של זה עבור המורשת של האוורד
כן, כתבתי על זה בהמשך בתגובה לעדי, זה באמת ממש ממש עצוב ולא צודק בשבילו ;-(
ועדיין אני מרוצה שג'ים וקימי קים וג'ימי יצטרכו לשאת את הנטל הנוסף הזה כעונש (שוב אני אדגיש שאני אוהבת אותם וזה לא סותר מבחינתי כי אני גם מאוד כועסת על מה שהם עשו לו.)

זהו, גם אני חשבתי בהתחלה שזה כבוד כשהוא אומר את זה. אבל אז הוא פשוט מוציא לו את הארנק והטבעת כדי שהוא יוכל להשאיר בזירת ההתאבדות.
לא, אני מתכוונת אחרי הקטע הזה שהוא לוקח מהגופה את הדברים, אז הם שוב מרימים אותה בשביל לזרוק לבור, ואז הוא אומר להם easy! כאילו "תזרקו אותו קצת יותר בעדינות"... שזה כל כך חסר משמעות כבר הרי... אבל מראה שכן הוא עוד מרגיש רע עם זה.

לגבי השומר אני גם חשבתי שזה קצת יותר מידי מזל אבל מישהו בפייסבוק כתב שלאלו התעסק בדלת או משהו שיצר רעש שהשומר הלך לבדוק. כלומר זה לא היה מזל, זה היה תכנון מבריק.
וואלה, אז יפה.

אני גם דיי משוכנעת. ראיתי בשרשורים בפייסבוק עוד שתי תיאוריות אחרות- אחת היא שג'ימי שלח אותה כי הוא חשב שהיא תהיה יותר טובה ממנו בלהרוג אדם (מה? זה ממש מטומטם, ג'ימי כבר ראה ועשה הרבה יותר מקים בסדרה הזאת, בפרק הראשון או השני הוא כבר ראה את טוקו שובר לשני נערים את הרגליים), והתיאוריה השניה שהוא רצה לנקום בה בגלל שהיא דחפה את התוכנית עם האורוורד, שאין בזה שום הגיון! כי אם הם לא סומכים אחד על השניה, הרי הוא היה חושש שהיא תברח? אם הוא רוצה לנקום בה מה יותר הגיוני מאשר שהוא זה שילך ובעצם יברח וישאיר אותה עם לאלו?
מסכימה איתך - שתי תיאוריות מופרכות לגמרי.
בכלל, צופים שחושבים פה שג'ימי ניסה לנקום בקים - זה אנשים שממש אבל ממש לא מבינים את הסדרה. זה לא רק שזה לא הגיוני לאור היחסים ביניהם עד עכשיו, ולאור זה שהיא יכולה לברוח, זה מספיק אפילו רק להסתכל על הדמות בסיטואציה בשביל להבין שהיא ממש לא במוד נפשי של מחשבות תכנון נקמה.
מוסיפה- אני מניחה שעל העבודות הקטנות האלה ג'ימי משלם לו (והפוך, כשמייק מבקש מג'ימי לעשות דברים הוא משלם לו), וס"כ הם סומכים אחד על השני לעשות עבודות קטנות כאלה, מה אכפת להם? ובמקביל להרוויח עוד כמה שקלים על הדרך. חוץ מזה שהיה בערך קשר כלשהו בין ג'יין וג'סי לגאס. בשלב שג'יין מתה וולטר כבר הכיר את גאס, הוא מוקדם יותר בבוקר היה צריך לספק לו את הסחורה שלו ובגלל שג'סי היה מסומם עם ג'יין, וולט כמעט פיספס את הדד ליין וגם נאלץ להפסיד את הלידה של הבת שלו. אני לא זוכרת בשלב הזה אם ג'סי הכיר את גאס, נראה לי שלא. וגם וולט לא היה שכיר של גאס באותו שלב רק עשה עבורו עבודה חד פעמית, אבל עדיין זה קשר כלשהו שיעזור גם לגאס אם מייק יטפל בזה, מאחר ו-וולט עשה עיסקה עם גאס וג'סי היה הפרטנר שלו באותו זמן. ובלי קשר, על הדרך לעשות טובה לסול ולהרוויח קצת כסף לא מזיק.
תביאי לי חצי מהזיכרון שלך, אני אתן לך חצי מיליון שקל.

נכון, אבל זה לא שכשראית את גייל בפעם הראשונה חשבת שתהיה סיבה כלשהי שירצחו אותו. ויותר מזה, האם בכלל העלת על דעתך בתחילת סע"ס שהאוורד ימות בגלל משהו שקשור לקרטל? העולם של גילאגן רע ומר, וגם אנשים שיכולים להיראות כלא קשורים לכלום ולא בסכנת מוות יכולים למצוא את מותם.
|כן| לגמרי אי אפשר פה לצפות דברים כאלה.
גרם לי לחשוב אם אחרי שהמשטרה גילתה על המעבדה האם הם חשבו לחפור ולגלות אם משהו קבור מתחת (או השתמשו בכלבים שיכולים להריח גופות גם בעומק) ואם הם מצאו את הגופה של האוורד אז איך היו תוהים איך היה לאדם הזה שחשבו שהתאבד קשר לכל זה. אם כי בשלב הזה ידעו על ג'ימי ולכן אולי חשדו שכל מוות מסתורי של מישהו שקשור עליו הוא אולי חשוד.
אין לי ציפיות, אבל הלוואי הלוואי שנראה כן סצינה כמו שאתה מתאר ושיהיה ככה לפחות סיכוי קטן ששמו הטוב ינוקה ע"י בלש מוצלח כלשהו...
ווי נכון. ובראש שלי חשבתי "זה נכון. הוא אכן הרג את הקטור אחרון" איכשהו פרח מזכרוני שהקטור זה שהרג את גאס:-0 (ואת עצמו) וזה אחד הדברים הכי אייקונים שהיו בטלוויזיה!!!
לחלוטין מהכי אייקוניים.
(זה העלה לי רעיון לשרשור של מה הרגעים הכי אייקוניים בטלויזיה אי פעם).
היה ממש חושך אבל8-*
אני יכולה להעיד שיש זמנים בשנה שבחמש בבוקר עוד ממש חושך.

כן, מה לא??:-0
[האם מטריד שוולט וג'סי עבדו מעל גופות?]
לא יודעת, אני מדמיינת נגיד שיגלו שמתחת לאיזה בית שאני גרה או גרתי בו או עבדתי בו היו קבורות גופות... לא חושבת שזה היה מזיז לי במיוחד :-D

זה נכון אבל זה לא יפה תגיד להם שהוא מת.
האמת שאני חושבת שכשמייק אומר לג'ימי פעם שניה: "אתה מבין מה שאני אומר לך: הוא לא יחזור." זה מבחינתו אמירה הכי ברורה שלאלו מת והוא באמת חושב שהם מבינים את זה. בעולם שלו מבינים אמירות כאלה, והוא לא חושב באותו רגע שהם לא אנשים שחיים בעולם הפשע (ברמה הזאת) ובשבילם זה לא מספיק ברור.

אנחנו ממש קרובים לסוף וג'ימי עדיין הרבה יותר אנושי ורגיש מסול של ש"ש. ממש סקרנית לראות איך ידחפו אותו לקצה ב5 הפרקים שנותרו אם בכלל.
אם קים באמת תמות בעקבות כל זה, אני מניחה שזה יכול לעשות את העבודה של להפוך אותו לאדיש וציני יותר.
בעצם אולי גם אם הוא יאבד אותה בלי שהיא תמות.

הייתה לי היום שיחה מעמיקה עם אחיין שלי על סמוך על סול (אפילו שהוא רק לאחרונה משלים והוא רק בתחילת עונה 4 שזה מביש)(הוא גם בפיגור של 3 פרקים בStranger Things שזה אפילו יותר מביש)
אני מנסה להבין אם יכול להיות שהתכוונת להגיד פה באמת שדברים מוזרים טובה יותר מסמוך על סול.
אבל מתקשה להאמין שלכך התכוונת.
 

didalf

Well-known member
לעעעע זה ממש פאר פאצ'ט. ג'ימי נשכר ע"י מייק לייצג ולשחרר את לאלו. אבל לא היה לו מושג למה! הוא אפילו שאל את מייק כמה פעמים למה הם עושים את זה, ובמיוחד למה לאור העובדה שלאלו רצח איש חף מפשע (העובד בחנות הטיולים), ומייק חזר ואמר לו שהוא לא יכול לפרט. אפילו נאצ'ו לא ממש ידע על ההתנקשות, הוא קצת נקלע לסיטואציה. הוא הבין שתהיה התנקשות רק כשהוא כבר היה שם, ואז עשה מה שיכל כדי לברוח עד שסגר את הדיל שהוא ימות תמורת החיים של אבא שלו. בכל מקרה להגיד שרק בגלל שהוא נשכר להיות העו"ד של לאלו בחסות מייק זה אומר שהוא קשור באיזה צורה להתנקשות בסלמנקות זה לא מחזיק מים בעיני, ולדעתי גם לאלו ידע את זה, כי כמו שראינו הוא באמת לא היה אכפת לו אם לשלוח את ג'ימי או את קים, והוא רק אמר את זה לג'ימי סתם לדעתי, או כדי לראות אם הוא יודע משהו.
בדיוק|כן|

אני גם דיי משוכנעת. ראיתי בשרשורים בפייסבוק עוד שתי תיאוריות אחרות- אחת היא שג'ימי שלח אותה כי הוא חשב שהיא תהיה יותר טובה ממנו בלהרוג אדם (מה? זה ממש מטומטם, ג'ימי כבר ראה ועשה הרבה יותר מקים בסדרה הזאת, בפרק הראשון או השני הוא כבר ראה את טוקו שובר לשני נערים את הרגליים), והתיאוריה השניה שהוא רצה לנקום בה בגלל שהיא דחפה את התוכנית עם האורוורד, שאין בזה שום הגיון! כי אם הם לא סומכים אחד על השניה, הרי הוא היה חושש שהיא תברח? אם הוא רוצה לנקום בה מה יותר הגיוני מאשר שהוא זה שילך ובעצם יברח וישאיר אותה עם לאלו?
אנשים ממש מתקשים לקבל שהם באמת פשוט מאוהבים. הם לא שיפפו אותם כמונו מתתחלה כבר.
ואנשים תמיד מרגישים צורך להרחיק בקונספירציות במקום לקבל את האובייס שמונח מולם.

סדר. מי שהרג את התאומים (אני לא בטוחה שהם תאומים בעצם, תמיד קוראים להם הבני דודים), היה האנק כהגנה עצמית. הם באו להרוג אותו כשהוא היה במכונית שלו בחניה למי שזוכר והאנק מצליח לדרוס אחד מהם וכשהוא שוכב פצוע על הריצפה לירות בשני ברגע האחרון באחד הפרקים המעולים והמותחים בש"ש. אממה? גאס, אירגן את כל המבצע הזה. התאומים באו לאלבקרקי להרוג את וולט (כאילו, את הייזנברג, הם לא ידעו שזה וולט) כי הוא היה אחראי בעקיפין למוות של טוקו. גאס מדבר עם דון אלדיו ומבקש שלא יתן להם להרוג את הייזנברג כי בשלב הזה יש לו עסקים איתו, ואומר להם שאם הם רוצים נקמה שיהרגו את האנק שריידר, כי הוא זה שפיזית לחץ על ההדק (מה שנכון, האנק הרג את טוקו כהגנה עצמית בתור שוטר). שניה לפני שהתאומים באים להרוג את האנק, האנק מקבל טלפון אנונימי ממשהו שאומר לו שעוד דקה יבואו שני בחורים להרוג אותו ומנתק. בסדרה אף פעם לא הובהר חד משמעית שזה היה גאס שהתקשר אליו, אבל נדמה לי שוינס אישר שזה אכן היה הוא, וגם אם לא, זה ברור שזה הוא כי ממי הוא עוד יכל לקבל את השיחה הזאת? זה כמובן מה שעזר להאנק להילחם נגדם. כמו שעדי אמרה אחד מת על המקום. השני שרד והובא לאותו בית חולים שהאנק הובא אליו. בפרק שאחר כך אנחנו מבלים את רובו בבית חולים עם וולט ומשפחתו (הם שם כדי לדאוג להאנק), אבל אז אנחנו רואים את גאס בבית החולים ידידותי עם המשטרה שם, ואנחנו מבינים שלגאס יש סוג של פרסונה חיצונית שהמשטרה מכירה אותו בתור איש שעוזר ותורם להם (שזה חלק הגאונות של גאס, להתחבא ב"פליין סייט"). התאום שעדיין נשאר חי הוא סוג של בקומה בחדר אחר בבית חולים, ואז יש סצנה סופר הזויה (שבזמן אמת לא הייתי בטוחה אם היא חלום או לא), שהוא מתעורר וחסרות לו שתי הרגלים והוא זוחל את הדלת, אחרי כמה דקות הוא מת. וגם פה יש תיאוריה חזקה שגאס איכשהו היה אחראי למוות שלו מאחר שהוא כבר היה בבית חולים באותו זמן ואולי הזריק לו משהו, או הכניס משהו דרך הצינורות שהשאירו אותו בחיים. (גם זה נדמה לי לא היה אישור חד משמעי בסדרה, ואני לא זוכרת אם וינס אישר את זה, אבל זה נשמע ממש הגיוני שהוא היה קשור). כך שלסיכום כל עניין מוות התאומים, גאס אולי לא פיזית רצח אותם (לפחות אחד מהם בטוח לא רצח ישירות), אבל אירגן את כל הסצנה של מותם. אם כבר אפשר להגיד שעם טוקו לא היה לו שום קשר למוות. למי שלא זוכר האנק הרג את טוקו כי הוא הוזעק לזירת פשע, טוקו חטף את ג'סי ו-וולט, ואני לא זוכרת בדיוק איך הצליחו להתקשר למשטרה, ואיך וולט וגסי הצליחו לברוח לפני שהאנק ראה אותם, אבל זה בטוח לא היה קשור לגאס. זה היה בסוף עונה 1 של ש"ש עוד לפני שגאס בכלל היה דמות ביקום הזה.
אהההה כל הכבוד לך הרב לענייני גיגיליגן-וורס:-D
זכרתי שהאנק דרס אותם (אחרי שניק הזכיר) אבל לא זכרתי שהייתה שיחת טלפון מגאס. ואפילו זכרתי במערופל שאחד מת בבית חולים אבל לא איך. אז אפשר לתת לגאס קרדיט על זה.
אז פדיחה לגאס עם טוקו:-P:

שג'ים וקימי
נכון שזה מתבקש?:-D

לא, אני מתכוונת אחרי הקטע הזה שהוא לוקח מהגופה את הדברים, אז הם שוב מרימים אותה בשביל לזרוק לבור, ואז הוא אומר להם easy! כאילו "תזרקו אותו קצת יותר בעדינות"... שזה כל כך חסר משמעות כבר הרי... אבל מראה שכן הוא עוד מרגיש רע עם זה.
|כן|

בכלל, צופים שחושבים פה שג'ימי ניסה לנקום בקים - זה אנשים שממש אבל ממש לא מבינים את הסדרה. זה לא רק שזה לא הגיוני לאור היחסים ביניהם עד עכשיו, ולאור זה שהיא יכולה לברוח, זה מספיק אפילו רק להסתכל על הדמות בסיטואציה בשביל להבין שהיא ממש לא במוד נפשי של מחשבות תכנון נקמה.
נכון מאד.

תביאי לי חצי מהזיכרון שלך, אני אתן לך חצי מיליון שקל.
:-D:-D

(זה העלה לי רעיון לשרשור של מה הרגעים הכי אייקוניים בטלויזיה אי פעם).
גו פור איט

אני יכולה להעיד שיש זמנים בשנה שבחמש בבוקר עוד ממש חושך.
זה נכון וגם עצוב לי בשבילך שאת יכולה להעיד על זה.

לא יודעת, אני מדמיינת נגיד שיגלו שמתחת לאיזה בית שאני גרה או גרתי בו או עבדתי בו היו קבורות גופות... לא חושבת שזה היה מזיז לי במיוחד :-D
זה קצת מטריד. תלוי גם אם גופות עתיקות כאילו מאיזה תקופה קדומה או אנשים שנרצחו רק לא מזמן שזה יותר מקריפ.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
לא, אני מתכוונת אחרי הקטע הזה שהוא לוקח מהגופה את הדברים, אז הם שוב מרימים אותה בשביל לזרוק לבור, ואז הוא אומר להם easy! כאילו "תזרקו אותו קצת יותר בעדינות"... שזה כל כך חסר משמעות כבר הרי... אבל מראה שכן הוא עוד מרגיש רע עם זה.
אוקי, זכרתי שהeasy בא לפני שהוא לוקח את הארנק, טבעת ונעליים. אבל את צודקת, זה בא אחרי.
סדר. מי שהרג את התאומים (אני לא בטוחה שהם תאומים בעצם, תמיד קוראים להם הבני דודים), היה האנק כהגנה עצמית. הם באו להרוג אותו כשהוא היה במכונית שלו בחניה למי שזוכר והאנק מצליח לדרוס אחד מהם וכשהוא שוכב פצוע על הריצפה לירות בשני ברגע האחרון באחד הפרקים המעולים והמותחים בש"ש. אממה? גאס, אירגן את כל המבצע הזה. התאומים באו לאלבקרקי להרוג את וולט (כאילו, את הייזנברג, הם לא ידעו שזה וולט) כי הוא היה אחראי בעקיפין למוות של טוקו. גאס מדבר עם דון אלדיו ומבקש שלא יתן להם להרוג את הייזנברג כי בשלב הזה יש לו עסקים איתו, ואומר להם שאם הם רוצים נקמה שיהרגו את האנק שריידר, כי הוא זה שפיזית לחץ על ההדק (מה שנכון, האנק הרג את טוקו כהגנה עצמית בתור שוטר). שניה לפני שהתאומים באים להרוג את האנק, האנק מקבל טלפון אנונימי ממשהו שאומר לו שעוד דקה יבואו שני בחורים להרוג אותו ומנתק. בסדרה אף פעם לא הובהר חד משמעית שזה היה גאס שהתקשר אליו, אבל נדמה לי שוינס אישר שזה אכן היה הוא, וגם אם לא, זה ברור שזה הוא כי ממי הוא עוד יכל לקבל את השיחה הזאת? זה כמובן מה שעזר להאנק להילחם נגדם. כמו שעדי אמרה אחד מת על המקום. השני שרד והובא לאותו בית חולים שהאנק הובא אליו. בפרק שאחר כך אנחנו מבלים את רובו בבית חולים עם וולט ומשפחתו (הם שם כדי לדאוג להאנק), אבל אז אנחנו רואים את גאס בבית החולים ידידותי עם המשטרה שם, ואנחנו מבינים שלגאס יש סוג של פרסונה חיצונית שהמשטרה מכירה אותו בתור איש שעוזר ותורם להם (שזה חלק הגאונות של גאס, להתחבא ב"פליין סייט"). התאום שעדיין נשאר חי הוא סוג של בקומה בחדר אחר בבית חולים, ואז יש סצנה סופר הזויה (שבזמן אמת לא הייתי בטוחה אם היא חלום או לא), שהוא מתעורר וחסרות לו שתי הרגלים והוא זוחל את הדלת, אחרי כמה דקות הוא מת. וגם פה יש תיאוריה חזקה שגאס איכשהו היה אחראי למוות שלו מאחר שהוא כבר היה בבית חולים באותו זמן ואולי הזריק לו משהו, או הכניס משהו דרך הצינורות שהשאירו אותו בחיים. (גם זה נדמה לי לא היה אישור חד משמעי בסדרה, ואני לא זוכרת אם וינס אישר את זה, אבל זה נשמע ממש הגיוני שהוא היה קשור). כך שלסיכום כל עניין מוות התאומים, גאס אולי לא פיזית רצח אותם (לפחות אחד מהם בטוח לא רצח ישירות), אבל אירגן את כל הסצנה של מותם. אם כבר אפשר להגיד שעם טוקו לא היה לו שום קשר למוות. למי שלא זוכר האנק הרג את טוקו כי הוא הוזעק לזירת פשע, טוקו חטף את ג'סי ו-וולט, ואני לא זוכרת בדיוק איך הצליחו להתקשר למשטרה, ואיך וולט וגסי הצליחו לברוח לפני שהאנק ראה אותם, אבל זה בטוח לא היה קשור לגאס. זה היה בסוף עונה 1 של ש"ש עוד לפני שגאס בכלל היה דמות ביקום הזה.
את רוב הדבר הזה לא זכרתי. אני חשבתי שהאנק רק במקרה הצליח לקלוט אותם כשהם באו לחסל אותו.
(יחד עם זה, בבריחה ושינוי הזהות שלו אחרי שובר שורות זה די ברור שהיא לא איתו, וקשה לי לחשוב שהיא היתה נשארת מאחור כי היא גם היתה בסכנה אם הם עדיין היו ביחד בזמן הזה, אז אולי בכל זאת מתה, או האפשרות שכתבת בסוף - נפרדו, ופה אכן עולה השאלה של ניק, אבל מצד שלישי או רביעי, יש לי אמון מלא ביוצרי הסדרה שיכול לקרות משהו שיפריד ביניהם שאנחנו עוד לא מעלים בדעתנו.)
אני בטוח שיוכלו ליצור סיבה מספקת לכך שהיא עוזבת אותו. אני פשוט אומר שאני מרגיש שיהיה צריך לייצר סיבה כזאת. אם סתם פרק הבא היא תגיד שזה היה לה יותר מידי והיא עוזבת אותו אז זה יהיה לדעתי לא אמין.
וכמו שאמרת נראה לי לא אמין שלא נראה אותה בשלב שהוא בורח על חייו. כי הוא היה עושה את זה יחד איתה.
מוסיפה- אני מניחה שעל העבודות הקטנות האלה ג'ימי משלם לו (והפוך, כשמייק מבקש מג'ימי לעשות דברים הוא משלם לו), וס"כ הם סומכים אחד על השני לעשות עבודות קטנות כאלה, מה אכפת להם? ובמקביל להרוויח עוד כמה שקלים על הדרך. חוץ מזה שהיה בערך קשר כלשהו בין ג'יין וג'סי לגאס. בשלב שג'יין מתה וולטר כבר הכיר את גאס, הוא מוקדם יותר בבוקר היה צריך לספק לו את הסחורה שלו ובגלל שג'סי היה מסומם עם ג'יין, וולט כמעט פיספס את הדד ליין וגם נאלץ להפסיד את הלידה של הבת שלו. אני לא זוכרת בשלב הזה אם ג'סי הכיר את גאס, נראה לי שלא. וגם וולט לא היה שכיר של גאס באותו שלב רק עשה עבורו עבודה חד פעמית, אבל עדיין זה קשר כלשהו שיעזור גם לגאס אם מייק יטפל בזה, מאחר ו-וולט עשה עיסקה עם גאס וג'סי היה הפרטנר שלו באותו זמן. ובלי קשר, על הדרך לעשות טובה לסול ולהרוויח קצת כסף לא מזיק.
לי זה נשמע הזוי ולא הגיוני שמישהו שהוא ראש אבטחה לברון סמים יעשה עבודות מהצד כדי להרוויח עוד כסף. אולי אני טועה.
לכן נראה לי הגיוני שהוא יעשה את זה כי הקשר שלו עם ג'ימי הוא מיוחד ולכן הוא עושה עבורו עדיין עבודות כאלו (אם כי הוא בטח כן לוקח כסף).
גם יכול להיות באמת מה שאמרת שזה היה אינטרס של גאס ולכן הוא הסכים לעשות את זה.
אגב, אם לא שמתם לב- זו פעם ראשונה שקים מדברת עם גאס מתחילת הסדרה (ואולי בכלל).
כמובן. הרי גם ג'ימי אף פעם לא דיבר עם גאס. הוא גם לא יודע את שמו בשובר שורות. ובשלב הזה הוא אפילו לא יודע על קיומו מעבר לכך שמייק עובד עבור מישהו.
לעעעע זה ממש פאר פאצ'ט. ג'ימי נשכר ע"י מייק לייצג ולשחרר את לאלו. אבל לא היה לו מושג למה! הוא אפילו שאל את מייק כמה פעמים למה הם עושים את זה, ובמיוחד למה לאור העובדה שלאלו רצח איש חף מפשע (העובד בחנות הטיולים), ומייק חזר ואמר לו שהוא לא יכול לפרט. אפילו נאצ'ו לא ממש ידע על ההתנקשות, הוא קצת נקלע לסיטואציה. הוא הבין שתהיה התנקשות רק כשהוא כבר היה שם, ואז עשה מה שיכל כדי לברוח עד שסגר את הדיל שהוא ימות תמורת החיים של אבא שלו. בכל מקרה להגיד שרק בגלל שהוא נשכר להיות העו"ד של לאלו בחסות מייק זה אומר שהוא קשור באיזה צורה להתנקשות בסלמנקות זה לא מחזיק מים בעיני, ולדעתי גם לאלו ידע את זה, כי כמו שראינו הוא באמת לא היה אכפת לו אם לשלוח את ג'ימי או את קים, והוא רק אמר את זה לג'ימי סתם לדעתי, או כדי לראות אם הוא יודע משהו.
אוקי אני מזכיר קודם כל את השאלה של לונה:
לאלו מאשים את ג'ימי בשת"פ עם נאצ'ו שנגמר בטבח האנשים בביתו בסוף עונה שעברה וג'ימי מכחיש כל קשר, ואם לומר את האמת אני בעצמי כבר לא זוכרת אם היה לו קשר או לא |מובך| (סומכת עליכם בעניין, וגם בעניין של לקרוא מה הסרט שנשאר לו ברקע כשלאלו נוסע משם למכבסה).
האם ג'ימי היה בשת"פ עם נאצ'ו?
כן. או לפחות בשת"פ עם מייק.
האם זה נגמר בטבח באחוזה של לאלו?
כן.
אז ג'ימי לא ידע שום דבר על מה שיקרה.
אבל כמו שאמרת אפילו נאצ'ו לא ידע שום דבר עד כמעט הסוף.
אם לא היו מבקשים מנאצ'ו לעזור לפתוח את הדלת, האם זה היה אומר שהוא לא מעורב במה שקרה?
לשניהם לא הייתה ממש ברירה, אבל ברור שהם עדיין אשמים מנקודת המבט של לאלו.
לאלו היה קרוב לחסל את ג'ימי עוד לפני הטבח באחוזה שלו, כשהוא עוד רק חשד בו שהוא שיקר לגבי מה שקרה במדבר.
 

keren or5

Well-known member
שג'ים וקימי
:-D
בכלל, צופים שחושבים פה שג'ימי ניסה לנקום בקים - זה אנשים שממש אבל ממש לא מבינים את הסדרה. זה לא רק שזה לא הגיוני לאור היחסים ביניהם עד עכשיו, ולאור זה שהיא יכולה לברוח, זה מספיק אפילו רק להסתכל על הדמות בסיטואציה בשביל להבין שהיא ממש לא במוד נפשי של מחשבות תכנון נקמה.
בול |כן|
תביאי לי חצי מהזיכרון שלך, אני אתן לך חצי מיליון שקל.
:-D.אבל זה יחסית נדיר. על סע"ס עשיתי צפייה חוזרת לפני תחילת החלק הראשון של העונה אז אני זוכרת ממש טוב, ושובר שורות בשבילי זה קצת מה שבאפי לניק- הסדרה האהובה עלי בכל הזמנים, אז הגיוני שאני זוכרת ממש הרבה ממנה. אני גם לפעמים רואה פרקים שוב (צפייה מלאה עשיתי רק פעמיים).
אני בטוח שיוכלו ליצור סיבה מספקת לכך שהיא עוזבת אותו. אני פשוט אומר שאני מרגיש שיהיה צריך לייצר סיבה כזאת. אם סתם פרק הבא היא תגיד שזה היה לה יותר מידי והיא עוזבת אותו אז זה יהיה לדעתי לא אמין.
לא בהכרח, אני יכולה לראות אותה עוזבת אותו כי היא לא יכולה לשאת את מה שקרה ביום ההוא (גם המוות של האוורד וגם כל הסיפור אחר כך עם לאלו). אבל אם היא לא הייתה עושה מה שלאלו אמר לה לעשות הייתה סכנה ממשית שג'ימי ימות. יכול להיות שהיא אוהבת אותו מספיק בשביל להסתכן כשהמחיר הוא החיים של ג'ימי, אבל אולי לא מספיק כדי לא לעזוב אותו.
לי זה נשמע הזוי ולא הגיוני שמישהו שהוא ראש אבטחה לברון סמים יעשה עבודות מהצד כדי להרוויח עוד כסף. אולי אני טועה.
למה? מייק וג'ימי עושים אחד לשניה טובות כאלה לאורך כל הסדרה. כי זה לא סתם מישהו שהוא לא מכיר, וזה לא רק הכסף זה העניין שהם מכירים אחד את השני, ואם אין סיבה מיוחדת שמייק לא יעשה בשבילו משהו אז למה לא? בעונה 3 מייק כבר עבד אצל גאס, ועדיין עשה עבודה אצל ג'ימי כשהוא התחזה לבעל מקצוע אצל צ'אק כדי לצלם תמונה אצלו בבית בשביל המשפט שלהם.
אנשים ממש מתקשים לקבל שהם באמת פשוט מאוהבים. הם לא שיפפו אותם כמונו מתתחלה כבר.
ואנשים תמיד מרגישים צורך להרחיק בקונספירציות במקום לקבל את האובייס שמונח מולם.
|כן| לגמרי
כמובן. הרי גם ג'ימי אף פעם לא דיבר עם גאס. הוא גם לא יודע את שמו בשובר שורות. ובשלב הזה הוא אפילו לא יודע על קיומו מעבר לכך שמייק עובד עבור מישהו.
ג'ימי דיבר עם גאס, אבל לא ידע שזה גאס נראה. ויכול להיות שלא ידע שזה גאס עד היום. זה קרה בעבודה שמייק שלח אותו לעשות (עוד דוגמא לעבודות שהם עושים אחד בשביל השני) , לעקוב אחרי מישהו שעובד אצל גאס בפויס הרמנוס, וגאס דיבר איתו בתור המנהל, אבל חוץ מזה נכון, לא הייתה בניהם סצנה משותפת חוץ מזאת:

האם ג'ימי היה בשת"פ עם נאצ'ו?
כן. או לפחות בשת"פ עם מייק.
האם זה נגמר בטבח באחוזה של לאלו?
כן.
אז ג'ימי לא ידע שום דבר על מה שיקרה.
אבל כמו שאמרת אפילו נאצ'ו לא ידע שום דבר עד כמעט הסוף.
אם לא היו מבקשים מנאצ'ו לעזור לפתוח את הדלת, האם זה היה אומר שהוא לא מעורב במה שקרה?
לשניהם לא הייתה ממש ברירה, אבל ברור שהם עדיין אשמים מנקודת המבט של לאלו.
לאלו היה קרוב לחסל את ג'ימי עוד לפני הטבח באחוזה שלו, כשהוא עוד רק חשד בו שהוא שיקר לגבי מה שקרה במדבר.
אויש אין לי כוח להתווכח איתך. כן אם נאצ'ו לא היה מקבל את השיחת טלפון שאומרת לו שהוא באמצע אמבוש אז גם הוא לא היה מעורב. ההוראות שגימי קיבל היו -לייצג את לאלו, לשחרר אותו בערבות וזהו. איך ג'ימי יכול להיות אשם בזה שהוא לא אמר ללאלו משהו שהוא לא ידע שהולך לקרות?
מה שקרה במדבר לא היה קשור לטבח בסלמנקות, אאל"ט במדבר כנופיות ניסו לשדוד אותו, והוא לא יכל לספר ללאלו, כי לא היה ברור איך הוא ניצל מזה והוא לא יכל להגיד שמייק היה שם לעזור לו.
 

didalf

Well-known member
אויש אין לי כוח להתווכח איתך. כן אם נאצ'ו לא היה מקבל את השיחת טלפון שאומרת לו שהוא באמצע אמבוש אז גם הוא לא היה מעורב. ההוראות שגימי קיבל היו -לייצג את לאלו, לשחרר אותו בערבות וזהו. איך ג'ימי יכול להיות אשם בזה שהוא לא אמר ללאלו משהו שהוא לא ידע שהולך לקרות?
מה שקרה במדבר לא היה קשור לטבח בסלמנקות, אאל"ט במדבר כנופיות ניסו לשדוד אותו, והוא לא יכל לספר ללאלו, כי לא היה ברור איך הוא ניצל מזה והוא לא יכל להגיד שמייק היה שם לעזור לו.
נראה לי שניק מתכוון שמהזווית של לאלו זה מספיק כדי להאשים את ג'ימי. לא לנו כצופים שיודעים הכל. ואז אולי זה סביר.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
נראה לי שניק מתכוון שמהזווית של לאלו זה מספיק כדי להאשים את ג'ימי. לא לנו כצופים שיודעים הכל. ואז אולי זה סביר.
אכן, בדיוק הכוונה שלי
העניין הוא שזה לא שלאלו טעה כשהוא האשים את ג'ימי. הוא צדק שג'ימי היה מעורב עם נאצ'ו וצדק שג'ימי שיקר לו
 

Lhuna3

Well-known member
פרק 6X09

זהו, זה קרה ;-( קים עזבה את ג'ימי ובעיני זה היה אמין מאוד. אבל אני מניחה שלא נזכה לראות אותה יותר ;-( אוף אבל הלוואי שכן, שעוד יראו לנו אותה בעתיד. למרות שאני לא צופה לה חיים מאושרים.
אבל האמת שבאמצע הפרק אני חששתי שהיא הולכת ממש לפגוע בעצמה... אז לפחות זה לא. מקווה שגם בעתיד לא.
ולפחות זכינו לראות אותם אומרים במפורש זה לזה "אני אוהב/ת אותך" (נראה לי שבפעם הראשונה, כלומר לא רק פעם ראשונה שהראו לנו, אלא שבכלל).
וקפצנו קדימה לחיים של ג'ימי אחרי שהוא הלך full Saul.

חוץ מזה ראינו בפרק גם את מייק עם רגשות האשמה שלו שמחליט ללכת לספר לאבא של נאצ'ו שהוא נפטר ולתת לו לפחות סגירה, וגם להבטיח לו ש"הצדק יעשה", ולשמוע ממנו שהנקמה הזאת היא לא צדק.

ואת גאס - מגיע לפגישה על שפת הבריכה הזכורה לשמצה אצל דון אלדיו, בה הקטור סלמנקה מאשים אותו ברצח לאלו, אבל דון אלדיו לא מקבל את האשמותיו. אלדיו מחלק את הדרום לסלמנקה ואת הצפון לגאס, תחת פיקוחו של חואן בולסה.
גאס בסוף מסתכל על הבריכה (אני מניחה שנזכר בשותפו/אהובו שנרצח שם) ואז הולך לבר היוקרתי ששם מכירים אותו כלקוח קבוע והמלצר שם (נראה לי מוכר, אנחנו ראינו אותו כבר, או שזה בגלל השחקן?) חופר לו על יינות משובחים. ממש ציפיתי שהם יסיימו את הערב ביחד במיטה, אבל התאכזבתי וכנראה גם המלצר.

חוץ מזה גאס נותן הוראה למייק להתחיל מייד בגיוס צוות חדש להמשך בניית המעבדה (ומרגיש לי שוב שיש ביניהם מתח בעקבות הפיאסקו עם לאלו).

ואוי, קים וג'ימי בטקס האשכבה של האוורד ב-HHM... כמובן דבקים בסיפור שמייק הכתיב להם, אבל האלמנה של האוורד לא מאמינה וחושדת בג'ימי כי היא יודעת שהוא הטריד את האוורד, ואז קים עוד מוסיפה סיפור מומצא בשביל לשכנע אותה באמת שהאוורד היה נרקומן. אחרי האירוע הזה זה נראה שקים הגיעה להחלטה שלה.

כמה פרקים יש בעונה?

תוספת: מסקרנות הלכתי עכשיו ליוטיוב לראות את הסצינה הראשונה של סול גודמן בשובר שורות, וזה כשהוא בא לייצג את בדג'ר, אבל הוא בהתחלה חושב שהוא הולך לייצג מישהו על אוננות פומבית, שזה נחמד כי גם בפרק הנוכחי שלנו בזמן שהוא מתלבש פרנצ'סקה מעדכנת אותו בטלפון על לקוח חדש כזה. (אבל זה לא באותו יום כי הוא לבוש בבגדים אחרים.)
 
נערך לאחרונה ב:

didalf

Well-known member
מה זה השעות האלה????

סמוך על סול פרק 6X09
ובכן ג'ים וקימי מעמידים פנים שהכל בסדר בעבודה בזמן שמיייק והצוות מרקצף להם את הדירה. מאד יעיל שמייק מעורב.

גאס הולך לפגישה עם הקרטל בבית הידוע לשמצה והקטור מאשים אותו בדברים אבל דון אלדיו לא מאמין לו כי הוא זקן משוגע ועצבני עם פעמון. מסכן הבנאדם עדיין צלול מבפנים וכלוא בגוף הזה. והתאומים הוציאו מילה:-0 זאת פעם ראשונה שהם דיברו?
גאס צ'יל למדי עכשיו, נוסע לבד, פותח חלונות, יוצא לבר לבד. אדון גוסטבו אתה הלכת לבר לפרלרטט עם הסומליה???:-0 מי זהההההה:-D ואז כשההוא לא הבין את הרמז עם הבקבוק והציע לבוא אליו גאס התבאס והלך? חבל, הוא לגמרי צריך טו בלואו אוף סאם סטים.
אולסו העקיצה של מייק "הרופא הביא לך כדורים למקה שתחזור חי":-D

אה מה הקטע של מייק עם איזה מזוודה סודית?
אה הוא הלך לדבר עם אבא של נאצ'ו אבל אבא של נאצ'ו מטיח בו שאין דבר כזה צדק בקרטל וכולם אותו דבר, תכלס.
אולסו מייק אתה כ"כ עמוק בעסק שם הגיע הזמן ללמוד ספרדית.

ג'ימי וקים הולכים להזכרה להווארד. וואו. ואז קים מנפיצה סיפור על זה שהיא ראתה את הווארד מסניף לאשתו:-0 אמאלה איזה רשעות גאונות וקור רוח במקביל.
ואז בחניה היא מנשקת את ג'ימי ונוסעת לבד. הם באו במכוניות נפרדות או שהיא פשוט נטשה אותו?
ואז מסתבר שקים פרשה מלהיות עו"ד. ג'ימי נסער מזה ומנסה לשכנע אותה לחזור רק כדי לגלות שהיא ארזה דברים ועוזבת:-0 כי הם רעל ביחד. מה שנכון אבל אז מההההההה. יאוו כל השיחה הזאת והאיי לאב יו שבר לי את הלב;-( וגם קים מספרת לג'ימי שהיא לא סיפרה לו שלאלו חי כי היא לא רצתה שהוא יגן עליה ויפסיק עם המזימה כי היא נהנתה מזה יותר מידי. אוח. היא מרגישה אשמה בהכל עכשיו. (כלומר הם אשמים ברור, אבל במידה שווה, והיא מרגישה אשמה יותר ממנו, ורק כי היה לה כיף מידי). זה כאילו אני יודעת שהם אוכלים את מה שבישלו ועדיין נשבר לי הלב בשבילם. מגיע להם ולא מגיע להם בו זמנית.
אז זהו קים פשוט עזבה? זהווווווו.???? זה סופה של קיימי????:-0

ואז פתאום ג'ימי הוא סול של ש"ש עם הוילה המפוראת מההתחלה, המשרד המוכר ופסל החירות המתנפנף. לרגע חשבתי שאנחנו כבר הולכים לראות לקוחות מוכרים.
אז מה עכשיו קפיצת זןמ????? כמה זמן קדימה זה??? האם נחזור אחורה??? :-0:-0

זהו, זה קרה ;-( קים עזבה את ג'ימי ובעיני זה היה אמין מאוד. אבל אני מניחה שלא נזכה לראות אותה יותר ;-( אוף אבל הלוואי שכן, שעוד יראו לנו אותה בעתיד. למרות שאני לא צופה לה חיים מאושרים.
חסר להם שלאאאאא.
וואי יש עוד 4 פרקים מה יהיה בהם???:-0
זה יכל להיות סוף הסדרה עם סול שאנחנו מכירים. אבל בעצם עדיין חסר התהליך הסופי שהפך אותו לכזה, מג'ימי שנשבר לו הלב. אני לא חושבת שזה קרה ביום אחד.

והמלצר שם (נראה לי מוכר, אנחנו ראינו אותו כבר, או שזה בגלל השחקן?)
וואי בדיוק מה שתהיתי. ראינו אותו כבר או שזה שחקן מוכר???
ממש ציפיתי שהם יסיימו את הערב ביחד במיטה, אבל התאכזבתי וכנראה גם המלצר.
חחחחחחחחחחחח כנל:-D אבל באמת הייתי בטוחה, כי אחרת אני לא מבינה כ"כ מה הייתה הפואנטה בסצנה הזאת.

חוץ מזה גאס נותן הוראה למייק להתחיל מייד בגיוס צוות חדש להמשך בניית המעבדה (ומרגיש לי שוב שיש ביניהם מתח בעקבות הפיאסקו עם לאלו).
בהחלט מתח.

כמה פרקים יש בעונה?
עוד 4 נותרו

תוספת: מסקרנות הלכתי עכשיו ליוטיוב לראות את הסצינה הראשונה של סול גודמן בשובר שורות, וזה כשהוא בא לייצג את בדג'ר, אבל הוא בהתחלה חושב שהוא הולך לייצג מישהו על אוננות פומבית, שזה נחמד כי גם בפרק הנוכחי שלנו בזמן שהוא מתלבש פרנצ'סקה מעדכנת אותו בטלפון על לקוח חדש כזה. (אבל זה לא באותו יום כי הוא לבוש בבגדים אחרים.)
חחחחחח לפי השיחה בטלפון שלו יש יותר מידי כאלה:-D
 

didalf

Well-known member

didalf

Well-known member
ניתוח יפה של הפרק מוואלה


גאס צ'יל למדי עכשיו, נוסע לבד, פותח חלונות, יוצא לבר לבד. אדון גוסטבו אתה הלכת לבר לפרלרטט עם הסומליה???:-0 מי זהההההה:-D ואז כשההוא לא הבין את הרמז עם הבקבוק והציע לבוא אליו גאס התבאס והלך? חבל, הוא לגמרי צריך טו בלואו אוף סאם סטים.
ובכן אנשים חכמים יותר ממני הסבירו יותר טוב למה גאס הלך ומה המטרה של הסצנה הזאת:
מוואלה:
"השניים משוחחים בנועם ובשקט, אולם הכל משתבש כאשר דיוויד מתאר את טעם היין היוקרתי שהוא מוזג לגאס כ"בשרנות, כמעט כמו טעם של דם". גאס לוגם פעם נוספת, אבל ניכר שחִנו של המשקה סר. איך הוא יכול להתקרב לגבר נוסף כשזכרון הדם והבשר של אהבתו הנושנה עוד מר בפיו? איך הוא יכול להתקרב למישהו כשייעודו היחיד הוא נקמה באלה שהניחו את הטעם הזה בפיו? הוא מסיט את הכוס הצדה ויוצא."
ומפייסבוק:
1658331421664.png
כמעט נשבר לי הלב גם בשביל גאס. אבל כמעט. באמת רציתי להגיד שזאת הפעם הראשונה שהוא נראה טיפה אנושי.

"פתיחת הפרק ממחישה בצורה יפהפיה איך הפרוזאיות והברוטליות שזורות זו בזו. הקפה הדלוח שקולח במכונת הקפה במסדרונות בית המשפט הופך לקילוח דם שנסחט מסמרטוט בדירתם של ג'ימי וקים. הדם בתורו הופך לרוטב העגבניות שבו ג'ימי טובל את ארוחת הצהריים שלו. הכל מדגיש עד כמה מתחת לפסאדה שלהם מבעבעים האירועים המחרידים של ליל אמש, מעשי ידיהם. "
אני גם שמתי לב לזה וחשבתי על זה בפתיח, על השוטים המתחלפים, אבל הם ניסחו את זה יפה יותר.

"מעט לפני מותו, כשהווארד הגיע להתעמת עם ג'ימי וקים, הוא עוד הספיק לומר שהנישואים שלו כושלים ושבמשך רוב השנה האחרונה הוא ישן בביתן האורחים. חמושה בידע הזה, קים נחלצת מהאשמותיה וחוסר האמון של שריל, הרעיה מוכת היגון. היא עושה את זה תוך גלגול עדין, נורא, אכזרי, של ההאשמה לפתחה. "את היית אשתו", היא אומרת לה. "ראית אותו כל יום, הכרת אותו יותר טוב מכולם… היית יודעת"."
לא זכרתי את זה. הולי שיט זה עוד יותר אכזרי אז מה שקים אמרה:-0

"כעת ניצב על השולחן לפניו ספל קפה עם הכיתוב "עורך הדין הטוב ביותר בעולם". אימג' כל כך עצוב. על התרמוס שלו לאורך כל השנים, זה שקנתה לו קים, היה כתוב תמיד "עורך הדין השני הכי טוב בעולם". לא זאת בלבד שהכיתוב החדש מנציח את העובדה שזו שהייתה במקום הראשון כבר איננה, אלא גם את ההבנה הכל כך ברורה שהוא קנה את הספל החדש לעצמו. מי עוד נותר בחייו שיקנה לו?"
אאוץ';-(

ותקווה/השערה לסיום הסדרה: דובר כבר בעבר שקים היא מנברסקה, אומהה. ג'ין עכשיו עובד בסינבון אומהה. לא מופרך להניח שקים חזרה לעיר הולדתה. האם בסוף הסדרה נזכה לאיחוד??? אמןןןן|מאוהב||הלוואי|
 

Lhuna3

Well-known member
מה זה השעות האלה????
ככה זה כשכמעט לא עובדים (אבל דווקא עכשיו דורשים ממני כן לעבוד, חוצפה).

מסכן הבנאדם עדיין צלול מבפנים וכלוא בגוף הזה.
נכון, האמת ריחמתי עליו כשלוקחים אותו משם והוא מתחרפן עם הפעמון.
התאומים הוציאו מילה:-0 זאת פעם ראשונה שהם דיברו?
נכון חחח (לא זוכרת אם כבר דיברו, וגם אם אמרו בעבר את השמות שלהם, שנאמרו בפרק).
גאס צ'יל למדי עכשיו, נוסע לבד, פותח חלונות, יוצא לבר לבד. אדון גוסטבו אתה הלכת לבר לפרלרטט עם הסומליה???:-0 מי זהההההה:-D
:-D
אבל אפילו כשהוא מפלרטט הוא רובוט.
ואז קים מנפיצה סיפור על זה שהיא ראתה את הווארד מסניף לאשתו:-0 אמאלה איזה רשעות גאונות וקור רוח במקביל.
זה באמת נורא.
ואז פתאום ג'ימי הוא סול של ש"ש עם הוילה המפוראת מההתחלה
אני חייבת להתוודות פה שבשובר שורות אף פעם לא העלתי בדעתי שהוא כזה עשיר ושהוא חי ככה.

אז מה עכשיו קפיצת זןמ????? כמה זמן קדימה זה??? האם נחזור אחורה??? :-0:-0
לא בטוח בכלל שנחזור.
אבל אולי כמו שאת אומרת עוד יראו לנו את השלב שבו הוא ממש הגיע להחלטה להתנתק לגמרי מג'ימי ומכל ניסיון לשמור על קצת מצפון ומוסר. (אבל גם יכול להיות שיצפו מאיתנו להבין לבד שזה מה שנהיה ממנו בעקבות זה שהוא איבד את קים.)

וכן, הספקתי קודם כבר גם לקרוא את הסיכון בוואלה, שהוא כרגיל מצוין.
 
נערך לאחרונה ב:

didalf

Well-known member
ככה זה כשכמעט לא עובדים
|שפם|
(אבל דווקא עכשיו דורשים ממני כן לעבוד, חוצפה).
מה זה עכשיו? בערב כאילו?? חוצפה ממש!

אבל אפילו כשהוא מפלרטט הוא רובוט.
תכלס:-D

אני חייבת להתוודות פה שבסמוך על סול אף פעם לא העלתי בדעתי שהוא כזה עשיר ושהוא חי ככה.
כן אני גם. לא חושבת שמישהו חשב.

אבל אולי כמו שאת אומרת עוד יראו לנו את השלב שבו הוא ממש הגיע להחלטה להתנתק לגמרי מג'ימי ומכל ניסיון לשמור על קצת מצפון ומוסר. (אבל גם יכול להיות שיצפו מאיתנו להבין לבד שזה מה שנהיה ממנו בעקבות זה שהוא איבד את קים.)
אני מקווה כי זה מרגיש לי בכל זאת קפיצה מהירה מידי ויותר מידי לצפות שנשלים לבד. כאילו כל המטרה של הסדרה הייתה לראות איך הוא הופך מג'ימי לסול ובסוף אנחנו צריכים לנחש בעצמנו?
 

keren or5

Well-known member
או זה היה כ"כ עצוב...;-(
ולפחות זכינו לראות אותם אומרים במפורש זה לזה "אני אוהב/ת אותך" (נראה לי שבפעם הראשונה, כלומר לא רק פעם ראשונה שהראו לנו, אלא שבכלל).
לא יודעת אם הם אף עם לא אמרו את זה אחד לשניה, אבל כן דיי בטוחה שלא שמענו אותם אומרים את זה בסדרה לפני, למרות שהיה ברור שהם אוהבים אחד את השניה.
קפצנו קדימה לחיים של ג'ימי אחרי שהוא הלך full Saul.
לגמרי... במיוחד בלטה לי תספורת ה"הלוואה בריבית" הכ"כ ידועה של סול, וכל השאר גם היה עצוב מאוד.

תוספת: מסקרנות הלכתי עכשיו ליוטיוב לראות את הסצינה הראשונה של סול גודמן בשובר שורות, וזה כשהוא בא לייצג את בדג'ר, אבל הוא בהתחלה חושב שהוא הולך לייצג מישהו על אוננות פומבית, שזה נחמד כי גם בפרק הנוכחי שלנו בזמן שהוא מתלבש פרנצ'סקה מעדכנת אותו בטלפון על לקוח חדש כזה. (אבל זה לא באותו יום כי הוא לבוש בבגדים אחרים.)
:-0 וואו זה גדול!

כי הם רעל ביחד. מה שנכון אבל אז מההההההה.
זה רפרור לזה שהיא אמרה לו- אני אוהבת אותך אבל סו וואט?
זה כאילו אני יודעת שהם אוכלים את מה שבישלו ועדיין נשבר לי הלב בשבילם. מגיע להם ולא מגיע להם בו זמנית.
נכון!!! השיחה שלהם הייתה כ"כ עצובה.
"השניים משוחחים בנועם ובשקט, אולם הכל משתבש כאשר דיוויד מתאר את טעם היין היוקרתי שהוא מוזג לגאס כ"בשרנות, כמעט כמו טעם של דם". גאס לוגם פעם נוספת, אבל ניכר שחִנו של המשקה סר. איך הוא יכול להתקרב לגבר נוסף כשזכרון הדם והבשר של אהבתו הנושנה עוד מר בפיו? איך הוא יכול להתקרב למישהו כשייעודו היחיד הוא נקמה באלה שהניחו את הטעם הזה בפיו? הוא מסיט את הכוס הצדה ויוצא."
ומפייסבוק:
1658331421664.png
הא! גם אני לא לגמרי הבנתי מה הפואנטה של הסצנה. ההסברים האלה הגיוניים.
אני גם שמתי לב לזה וחשבתי על זה בפתיח, על השוטים המתחלפים, אבל הם ניסחו את זה יפה יותר.
אם יש משהו שהסדרות של וינס יודעות לעשות כ"כ יפה ופיוטי זה מונטאז'ים
"כעת ניצב על השולחן לפניו ספל קפה עם הכיתוב "עורך הדין הטוב ביותר בעולם". אימג' כל כך עצוב. על התרמוס שלו לאורך כל השנים, זה שקנתה לו קים, היה כתוב תמיד "עורך הדין השני הכי טוב בעולם". לא זאת בלבד שהכיתוב החדש מנציח את העובדה שזו שהייתה במקום הראשון כבר איננה, אלא גם את ההבנה הכל כך ברורה שהוא קנה את הספל החדש לעצמו. מי עוד נותר בחייו שיקנה לו?"
וואי, גם אני לא יכלתי שלא לחשוב על התרמוס של ה"עו"ד השני הי טוב בעולם" שקים קנתה לו כשראיתי את הספל! התרמוס הזה עבר כ"כ הרבה. היא נתנה לו אותו שוב אחרי שהוא חזר להיות עו"ד, ואז הוסיפה עליו את הכיתוב "שוב". (כלומר העו"ד השני הכי טוב בעולם שוב"), ואז שירו בתרמוס בבלאגן במדבר, וכשקים מוצאת את התרמוס ירוי בתיק של ג'ימי, ונדמה לי שהיא זורקת אותו לפח בתחילת העונה הזאת!
ותקווה/השערה לסיום הסדרה: דובר כבר בעבר שקים היא מנברסקה, אומהה. ג'ין עכשיו עובד בסינבון אומהה. לא מופרך להניח שקים חזרה לעיר הולדתה. האם בסוף הסדרה נזכה לאיחוד??? אמןןןן|מאוהב||הלוואי|
חייבים!!! אין מצב שלא נראה יותר את קים בסדרה ומה קרה לה!

גם אני חשבתי על הקשר בין המשפט שסול אומר בסוף על צדק, בהקשר לשיחה של אבא של נאצ'ו!

משהו שמוזר מאוד שלא הזכירו בכתבה. יש קטע שג'ימי אומר לקים "יום אחד נקום נצחצח שיניים, נלך לעבודה ונבין שלא חשבנו על זה ונבין שאפשר לשכוח". זה מה שמייק אמר לו (או פאראפרזה) כשג'ימי מדבר איתו אחרי שהם נתקעו במדבר וג'ימי חווה פוסט טראומה כמה ימים ולא מצליח לצאת מזה.

זה באמת עצוב שהיא פרשה מעריכת דין. נכון שמה שהם עשו להאוורד היה נוראי, אבל קים עשתה כ"כ הרבה טוב בעבודת הפרו בונו שלה ועזרה לכ"כ הרבה אנשים שהיו נמחצים תחת המערכת בגלל שאף עו"ד שהמדינה שנותנת להם לא ישקיע בהם כמוה. אני במקום הייתי דווקא ממשיכה עם זה כדי להזכיר לעצמי שהמוות של האוורד לא היה לחינם, ובסופו של דבר הטוב שהיא עושה עולה על הרע.
 

didalf

Well-known member
זה רפרור לזה שהיא אמרה לו- אני אוהבת אותך אבל סו וואט?
אה וואלה. לא התכוונתי האמת אבל יצא ככה.
כי אני קצת מתכוונת הפוך ממנה. היא אומרת "אנחנו אוהבים את השני אבל אז מה? אנחנו רעל לסביבה" ואני אומרת "אתם רעל לסביבה אבל אז מההה אתם מושלמים ביחד פאק כל האחרים!!!"

ולפחות זכינו לראות אותם אומרים במפורש זה לזה "אני אוהב/ת אותך" (נראה לי שבפעם הראשונה, כלומר לא רק פעם ראשונה שהראו לנו, אלא שבכלל).
לא יודעת אם הם אף עם לא אמרו את זה אחד לשניה, אבל כן דיי בטוחה שלא שמענו אותם אומרים את זה בסדרה לפני, למרות שהיה ברור שהם אוהבים אחד את השניה.
למה היה נדמה לי שכן ראינו אותם אומרים את זה כבר?
אוף זה אפילו יותר עצוב אז;-(

אם יש משהו שהסדרות של וינס יודעות לעשות כ"כ יפה ופיוטי זה מונטאז'ים
לגמרי.

וואי, גם אני לא יכלתי שלא לחשוב על התרמוס של ה"עו"ד השני הי טוב בעולם" שקים קנתה לו כשראיתי את הספל! התרמוס הזה עבר כ"כ הרבה. היא נתנה לו אותו שוב אחרי שהוא חזר להיות עו"ד, ואז הוסיפה עליו את הכיתוב "שוב". (כלומר העו"ד השני הכי טוב בעולם שוב"), ואז שירו בתרמוס בבלאגן במדבר, וכשקים מוצאת את התרמוס ירוי בתיק של ג'ימי, ונדמה לי שהיא זורקת אותו לפח בתחילת העונה הזאת!
|לב-ש|
נכון היא באמת זרקה אותה לפח בתחילת העונה.

משהו שמוזר מאוד שלא הזכירו בכתבה. יש קטע שג'ימי אומר לקים "יום אחד נקום נצחצח שיניים, נלך לעבודה ונבין שלא חשבנו על זה ונבין שאפשר לשכוח". זה מה שמייק אמר לו (או פאראפרזה) כשג'ימי מדבר איתו אחרי שהם נתקעו במדבר וג'ימי חווה פוסט טראומה כמה ימים ולא מצליח לצאת מזה.
וואלה? לא זכרתי, איזה יופי.

זה באמת עצוב שהיא פרשה מעריכת דין. נכון שמה שהם עשו להאוורד היה נוראי, אבל קים עשתה כ"כ הרבה טוב בעבודת הפרו בונו שלה ועזרה לכ"כ הרבה אנשים שהיו נמחצים תחת המערכת בגלל שאף עו"ד שהמדינה שנותנת להם לא ישקיע בהם כמוה. אני במקום הייתי דווקא ממשיכה עם זה כדי להזכיר לעצמי שהמוות של האוורד לא היה לחינם, ובסופו של דבר הטוב שהיא עושה עולה על הרע.
מממ כן זה מה שג'ימי אמר. אבל אני גם מבינה איך עצם העיסוק בעריכת דין עכשיו עושה לה רע מידי בשביל להמשיך עם זה.
האם היא מרגישה שהיא צריכה להעניש את עצמה? ואם כן להמשיך להיות עו"ד או לפרוש זה העונש מבחינתה?
אולי עוד כמה שנים היא תחלים קצת ותחדש את הרישיון ותעבוד פרו בונו איפה שהיא לא נמצאת עכשיו.
 

keren or5

Well-known member
כי אני קצת מתכוונת הפוך ממנה. היא אומרת "אנחנו אוהבים את השני אבל אז מה? אנחנו רעל לסביבה" ואני אומרת "אתם רעל לסביבה אבל אז מההה אתם מושלמים ביחד פאק כל האחרים!!!"
כן הבנתי למה התכוונת, אבל חשבתי שכתבת את זה בכוונה כי ככה קים אמרה.

משהו ששכחתי לציין. איך הרג אותי הדושבגיות של סול בסוף כשהוא מגיע למשרד שלו וחונה בחניית נכים כשכל החניות האחרות פנויות. רואים שזה היה בטעות ושהוא מבין רק כשהוא יוצא מהרכב אבל במקום להזיז את המכונית הוא שולף איזה שלט של נכים שיש לו. ממש עשיתי "לא" עם הראש כשהוא עשה את זה |פנים|
 
למעלה