פשוט אישה**
New member
סליחה....
סליחה על אותן תשוקות שבי שלא מימשתי בך.... סליחה על אותה אהבה שלך שאלי חבקתי ולא הותרתי בך.... סליחה על אותם רגעים בהם רציתי אותך וגיליתי אותך מתפתל בתוכי.... סליחה על לב שלימד פעימה לזעוק שמך... ועוד סליחה אחת , על בדיוק אותם מצבים שכאשר יחזרו , אלך בהם שוב ושוב ושוב....... <>
סליחה על אותן תשוקות שבי שלא מימשתי בך.... סליחה על אותה אהבה שלך שאלי חבקתי ולא הותרתי בך.... סליחה על אותם רגעים בהם רציתי אותך וגיליתי אותך מתפתל בתוכי.... סליחה על לב שלימד פעימה לזעוק שמך... ועוד סליחה אחת , על בדיוק אותם מצבים שכאשר יחזרו , אלך בהם שוב ושוב ושוב....... <>