מסכמש"ת
השבוע בחיים: עמוס עמוס עמוס
- היום הכי כיפי היה: ואוו שאלה קשה... הממממ ראשון כי לא עבשדתי
- התעצבנתי בגלל: שאמא שלי נדיבה מידי
- התאכזבתי בגלל: שאחת החברות הכי טובות שלי לא באה איתנו למסיבה שהיתה בכינרת בגלל החבר שלה (וזה היה מפגש נוסטלגי של כלללל החברה מפעם ורק היא היתה חסרה)
- בכיתי בגלל: כשהיה גשם היסטרי בלילה ויצאתי לסגור את החלון של האוהל ודרכתי על איזה שורשים של עץ בחושך ונחתכה לי הכף רגל.
- הדבר שהכי הצחיק אותי: שחבר שלי ראה את המייפל פתוח ושאל אותי מה שלום הבואש.
- הרגשתי טוב עם עצמי כי: לא הרגשתי טוב עם עצמי אני חרא בן אדם - סתם סתם לא היה לי מה לכתוב
- הפדיחה השבועית שלי: המממ בוא נראה... אני בטוחה שהיה משהו אבל אני לא זוכרת
- השיר שעדיין מתנגן לי בראש: Help - The Beatles
- הספר הכי טוב שקראתי:לונלי פלנט של פורטוגל נחשב?
- הסרט הכי טוב שראיתי: בקושי ראיתי פרסומות אפילו
- הדבר הכי טעים שאכלתי: הממממ ארוחת חג! הדגים של ניסים! אהה אוי גם אתמול אכלתי אוכל טעים.. היינו במסעדה המממ סטייק טעים טעים
- משפט משיר (או כמה) שמתאר את מה שהרגשתי:I wish that I could fly Into the sky So very high Just like a dragonfly I'd fly above the trees Over the seas in all degrees To anywhere I please
- הדובדבן בקצפת היה: זה לא העונה של הדודבנים לא?
- האדם (או כמה) שעשה לי את השבוע: טוב הפעם הכבוד הולך לאיציק וקים כי רק הם מבינים כמה חשובות שיחות המצרכים! אהה ויונתן לך מגיע רק כי שילמתי 84 שקל לבירה!!!!
- רציתי להגיד תודה ל: טל סתם כי אין עליו
- משהו שאני מקווה שיקרה בשבוע הבא: המממ פורטוגל...שמש...ים...שקט....יאייייי חופש!!!!!!!!!!!!!!
השבוע במשחק: לא ממש היה לי הרבה זמן למשחק
- היום הכי כיפי: ראשון.. רק חזרתי הביתה וכבר גל דאגה להעלות אותי רמה
- הקווסט הכי מעיק שעשיתי (גם אם לא סיימתי): המממ סוף סוף סיימתי עם הסקיל מייקר
- באיזו רמה אני היום: 134 אני חושבת
- כמה רמות עליתי: 1
- המפלצת שהיה לי הכי כיף להרוג: אני לא ממש עשיתי כלום השבוע
- מכרתי: המון
- קניתי: נראה לי שלא קניתי כלום השבוע
- מצאתי: אפילו לא חיפשתי
- נתתי מתנה: לא שומרת תאי זיכרון לדברים כאלה
תחזית לשבוע הבא: מקווה שהתחזית תהייה טובה ושתהייה שמש בפורטוגל
- אעלה לרמה: לא ממש
- אסיים את הקווסטים: הקווסט שלי הוא לחקור את פורטוגל
- אתחדש ב: המממממ לא ממש
- שונות: - לסיום, רציתי להגיד לכולם ש: סורי שאני כמעט ולא פה בשבועות האחרונים יצא שהייתי עמוסה...
הודגש באמצעות מדגישומטיק