סיפור משעשע - פרק 1

אדמדם

New member
אברא כדבא הינה הוא בא - פרק מס` 4

שלום לכולם ושוב אני כאן תקציר מקוצרר למי שאינו מעודכן בעצם, אם כל פעם תקציר אספר הסיפור בחיים לא ייגמר מקווה אני שכולם כבר כאן ועדיין מקשיבים כי את הסיפור אנחנו ממשיכים המלך מתוח ומוסר תשובתו אם הוא טועה - קרוב הוא מותו. התשובה נכונה, צדק יש בעולם, מנוצח ומושפל - נציג הרשע נעלם. המלך חזר - יום חג בארמון, אוכל בשפע ויין המון, ריקודים מצהלות, מצב רוח עליז, עד שלפתע המלך מכריז: ``למכשפולה מסריחולה את נפשי אני חב, אני לא כל כך מאושר מזה, אך זה המצב, בתמורה לחיי - תתחתן עם אביר``, הרים ראשו ומבט בהם העביר. כל אחד התחמק, בתואנה זאת או אחרת, ``אני כבר נשוי`` או ``לא צריך עוד מחזרת``, ``עדיף לי כבר למות בשדה הקרב``, ``רק לא אישה - לא צריך זאת עכשיו``. ורק לנסלוט , האביר עז הלב, ישים נפשו בכפו עבור מלכו,אותו הוא אוהב, בשדות קטל,במים ובאש, ילך אחריו ובשעת צרה יעמוד לרגליו. ביום החתונה, החתן לבוש בגד צחור, ההמון נדחף,לא להישאר בסוף התור. במכשפולה מסריחולה לחזות מקרוב, האים דברו יקיים או יזרקה לרחוב. והינה היא מופיעה , יש אמת בפירסום, הכיעור והריח,גדול ועצום, לפני המזבח אוחזים יד ביד ולה הוא נשבע - נשוי לה לעד. (הן קתולים הינם אנשי הממלכה , והדת חזקה - כמדינת הלכה בחתונה מתחייבים לרע ולטוב, אין חרטה ואסור לעזוב) כולם על לנסלוט מביטים, מאושרים שבמצבו אינם עומדים, הטקס ממשיך בשקט מוחלט איש לא מעז בעיני החתן להעיף מבט. העסק חתום והזוג ה``מושלם`` פוסע כמקובל בינות לכולם. חבריו האבירים,לוחצים את ידו, מביעים בשתיקה השתתפות בצערו. הלילה יורד , עת המימוש מתקרבת, מכשפולה מסריחולה בחדרה מתעכבת, והוא, יושב על הריצפה,מהורהר ועגום, דופק ראשו בקיר מאחור, מפיק קולות ``בום``. דלת חדרה נפתחת לכדי חריץ, הוא לא יתפתה בעדה להציץ. אך ריח בושם נעים באוויר אותו אופף ומסוקרן, את הדלת , בעדינות הוא הודף. האביר מסוקרן ובטוח שגם אתם/אתן, מה התשובה לשאלה ומה עם המסכן? מה יהיה הסוף ואיך זה יגמר, חכו בסבלנות הכל עוד יתבהר. המשך יבוא.......
 

Spiderwoman

New member
אדמדם בוא רגע!

אבל מה התשובה?!?! מה כל אישה רוצה??? חשבת שלא שמתי לב הא!
 

אדמדם

New member
עכבישה

אל תדאגי עכבישה חמודה בסוף נמצא תשובה לכל חידה לכל דבר יש פיתרון ובדרך כלל מצוי הוא במשפט האחרון. בינתיים לא חארם על המיסכן עם מסריחולה אולץ להתחתן?
 

אדמדם

New member
גבירותיי ורבותיי פרק אחרון H-)

דלת חדרה נפתחת לכדי חריץ הוא לא יתפתה בעדה להציץ, אך ריח בושם נעים באוויר אותו אופף, ומסוקרן, את הדלת , בעדינות הוא הודף. מכשפולה איננה , הסחבות נעלמו, מחוות רומנטיים לעיניו נעמו, ריח קטורת,מוזיקה חרישית, מתחת לסדין יד - מה זה נשית. הסדין הוא מרים, גופה הוא חושף, לזאת לא ציפה, כמעט התעלף, נימפה אלוהית,שוכבת מולו, מודה לאלוהים,התמזל מזלו. אקדיש עוד בית יופיה לתאר, להגיע לסוף אין מה למהר, עינייה שקד ,שינייה פנינים, גופה מפוסל,שדיים מושלמים, ירכייה חטובות,שערה גולש, אבירינו משולהב , בוער כאש. אבל, להיכן נעלמה מסריחולה שלו? מכשפולה איננה והמושלמת מולו. פצתה פיה דברים להשמיע, כקול פעמונים לאוזניו הגיע. ``בהסכימך אותי לאישתך לקחת למרות כיעורי והופעתי המוזנחת, מהכישוף שעלי הוטל הסרת מחצית, אוכל להופיע כך , בך תשוקה להצית. אולם לדמותי הקודמת,חייבת לחזור, מחציתו של היום - מעת חושך או אור`` ``טוב``- מאושר אבירנו , נושק לשפתיה, משתוקק לתור אחר אוצרותיה. ``בבוקר תחזרי מכשפולה להיות, ובלילה ביופייך, אוכל לחזות. אמתין כל היום, אהייה במילא עסוק, ובלילה אבוא לנשיקה וחיבוק``. ``אתה אגואיסט. אני לא מאמינה, אין לך שום בעיה שבציבור אופיע כמצחינה, כולם יתרחקו יעקמו את אפם, ממכשפה עם פלולה הנקרית בדרכם. העיקר שבלילה אמלא תשוקותיך כה שקוף אתה, בקלות קוראת מחשבותך`` טוב רק אל תצעקי, יש לי פיתרון, נחליף את הסדר, תצאי מהארון, ביום תופיעי בציבור במלוא הדרך, אמצא את הזמן לחמוק לחדרך. בלילה נפרוש כל אחד לחדר אחר, פיתרון לא אידיאלי ,אך אוכל להסתדר``. ושוב היא זועמת ועיניה רושפות, ``לטעום ממני צוף , תמשיך רק לקוות. כל המופיע בראש מעייניך הוא תענוג אישי ומילוי ייצריך. שקוע בעצמך , לצרכיי אינך קשוב בתור אביר חלומות, אתה חיקוי עלוב``. האביר המום מטושטש וחיוור, דמעות בעיניו, רגעית הוא עיוור. היה מעדיף להיות במקום אחר, אפילו בשדה קרב - עליו הוא יתגבר. היום הזה היה יותר מכוחותיו, בבוקר התחתן ומילא חובותיו, ציפה שמכוערת תחלוק את מיטתו ונימפה במקומה כרגע שטפה אותו. ``תעשי מה שאת רוצה`` אמר בכוחו האחרון ``כל מה שאגיד , תעני לי בחרון`` ופתאום , עליו היא קופצת בשמחה , ``אוי אתה מתוק , איזו הצלחה , את חלקו השני של הכשף הצלחת לבטל, אשאר כך ביום וגם בליל``. וכך התשובה לשאלה: מה האישה לעשות רוצה? היא- כל מה שבו היא חפצה. ----- ס ו ף --------
 

י פ ע ת

New member
רגע...חייבת להבין

אז אם יש לי עדיין פלולה זה סימן שעדיין לא הוסר ממני הכישוף???? ואני חשבתי שהוא האביר....אוףףףףףף שוב אכלתי אותה
 

אדמדם

New member
יפעת.....

חייכי אכלת אותה..... יש לנו מצלמה פה ומצלמה שם <עאלק משחק אותה יהודה ברקן חחחח> חחחחחחחחחחחחחחח
 

עינת.. :-)

New member
הוי אדמדם.............

הוי, אדמדם, זהו? זה השיא? והרי זהו בכלל התנאי הבסיסי.... הרי כל איש בבסיס הנישואין רוצה, לעשות בבו זוגה כל מה שהיא חפצה... ואני בכלל חשבתי שהתכוונת למשהו חלומי, לא למשהו ארצי, אלא לדבר שמיימי.. חשבתי שפה תתגשם משאלה, שכל הנשים יתעלפו בגללה... אבל אנחנו כידוע לך, כבר שנים משפיטות אתכם, וממש בהצלחה !!!!! :) ע י נ ת . .
 

אדמדם

New member
אוווףףףףף עינת..

ככה להטיח בנו את האמת בפרצוף <הרי זה נכון , מי לא מרגיש כשק איגרוף> תני גם לנו יום אחד רק לחלום <דיי נמאס את האשפה לזרוק כל יום> חלומות של נשים אינם נגמרים לעומתן מה הגברים דורשים? רק קצת שקט אחרי יום עבודה מהפנט הרי מי כמוך יודע כמה קשה הוא היום בצ`ט. אם כבר הזכרת, מה הוא הדבר האחד והיחד שאותך באמת אבל באמת ירעיד???
 

עינת.. :-)

New member
אדמדמוני.........

אני כבר כתבתי פה לפני שניה.... שכל מה שאני רוצה זה פיה... היא תדאג בבית לכל העניינים... (בזמן שאני אטייל בקניונים...) תן לי אותה, אני אהיה מאושרת.. (היא תנקה, אני אלך לסרט...) אתה תמלא אחר זה הדבר היחיד... אני כבר אדאג למה שאותי ירעיד... ;-) ע י נ ת . .
 

Spiderwoman

New member
חהההההחהההההחחחח

עינת צודקת! הרי להשפיט אתכם כל כך קל!!! ששששש... לא אמרתי כלום, שלא יקלטו... אחלה סיפור אדמדם! הצלחת להשאיר אותנו במתח :cool:
 

אדמדם

New member
פטרייה...

לא עקבת אחרי הסיפור??? מסריחולה נסיכה????? פחחחחחחחח היא התחתנה עם נסיך????? פחחחחח רואים שלא עשית שיעוריי בית תשנן שוב את החומר ותאמר לנו למה הפכה מסריחולה להיות. מובן???? חחחחחחחחחחחחחח
 

Purple Mushroom

New member
מסריחולה נימפה

כשכתבתי את התגובה הזאת , לא קראתי עדיין את פרק הסיום . אז חשבתי שמסריחולה הפכה לנסיכה . אז מה עם היא לא היתחתנה עם נסיך ?
 
למעלה