סיפור משעשע... (לא!!!)

מצב
הנושא נעול.

TAleader

New member
סיפור משעשע... (לא!!!)

סיפור משעשע... (לא!!!)
אני לומד במכללה של חיל האויר - "הולץ", בי"ס שממוקם בצומת הולץ בדרום מזרח תל-אביב. יש לנו הרבה תלמידים בבית הספר שגרים באיזור בת-ים חולון, ובסוף כל יום לימודים מספר מאוד גדול של תלמידים מחכה בתחנה של קו 43. כמו בכל יום, כל יום, האוטובוס מגיע אחת ל-20 דקות אם לא יותר, הוא מ-פ-ו-צ-ץ באנשים עד כדי כך שהנהגים לא תמיד עוצרים בתחנה. אם יש מקום לעמוד, אז הנסיעה ארוכה, מחניקה, חמה ומתישה... מיותר לציין שאם "דן" היו נענים לפניות הציבור וחושבים קצת, הם היו מוסיפים יותר אוטובוסים לקו וכך מצמצמים בזמן ההמתנה, צפיפות הנוסעים ומגדילים את הנוחות... אך מה לעשות שכל יום ביומו קו 43 הוא פשוט סיוט על גלגלים... ולמה הסיפור משעשע?!? כי בחפירה בארכיונים בספריית בית הספר מצאתי במקרה עיתון בית ספרי משנת 1980 שבו - תאמינו או לא, פורסם מכתב ששלחו תלמידים ל"דן" בו הם מתארים את אותו המצב הבלתי נסבל ומבקשים להגדיל את מספר האוטובוסים... למעלה מ-20 שנה ממשיך הסיוט בעל המנוע הזה ליסוע בכבישי רמת-גן-בת-ים ואף גאון אחד בדן לא חושב לשנות משהו, ולו הכי קטן, על מנת להקל על רווחת הנוסעים...
 

oren*

New member
אין אפשרות שתשלחו עצומה לחברת דן?

סיפור משעשע... (לא!!!)
אני לומד במכללה של חיל האויר - "הולץ", בי"ס שממוקם בצומת הולץ בדרום מזרח תל-אביב. יש לנו הרבה תלמידים בבית הספר שגרים באיזור בת-ים חולון, ובסוף כל יום לימודים מספר מאוד גדול של תלמידים מחכה בתחנה של קו 43. כמו בכל יום, כל יום, האוטובוס מגיע אחת ל-20 דקות אם לא יותר, הוא מ-פ-ו-צ-ץ באנשים עד כדי כך שהנהגים לא תמיד עוצרים בתחנה. אם יש מקום לעמוד, אז הנסיעה ארוכה, מחניקה, חמה ומתישה... מיותר לציין שאם "דן" היו נענים לפניות הציבור וחושבים קצת, הם היו מוסיפים יותר אוטובוסים לקו וכך מצמצמים בזמן ההמתנה, צפיפות הנוסעים ומגדילים את הנוחות... אך מה לעשות שכל יום ביומו קו 43 הוא פשוט סיוט על גלגלים... ולמה הסיפור משעשע?!? כי בחפירה בארכיונים בספריית בית הספר מצאתי במקרה עיתון בית ספרי משנת 1980 שבו - תאמינו או לא, פורסם מכתב ששלחו תלמידים ל"דן" בו הם מתארים את אותו המצב הבלתי נסבל ומבקשים להגדיל את מספר האוטובוסים... למעלה מ-20 שנה ממשיך הסיוט בעל המנוע הזה ליסוע בכבישי רמת-גן-בת-ים ואף גאון אחד בדן לא חושב לשנות משהו, ולו הכי קטן, על מנת להקל על רווחת הנוסעים...
אין אפשרות שתשלחו עצומה לחברת דן?
תצלמו במכונת הצילום של בית הספר דף ובו אפשרות לחתום - חלקו אותו בקרב נוסעי האוטובוס והאנשים הממתינים בתחנה מדי יום ותשלחו לדן כשיהיו לכם מספיק חתימות. בפתח תקווה למשל, דיירים של בית אבות החתימו עצומה שכזו והצליחו לשכנע את דן להעביר קו אוטובוס ברחוב של אותו בית אבות. שווה לנסות - בטח כשלא מדובר במקרה חד פעמי.
 

נויה 1

New member
הכי משעשע..

סיפור משעשע... (לא!!!)
אני לומד במכללה של חיל האויר - "הולץ", בי"ס שממוקם בצומת הולץ בדרום מזרח תל-אביב. יש לנו הרבה תלמידים בבית הספר שגרים באיזור בת-ים חולון, ובסוף כל יום לימודים מספר מאוד גדול של תלמידים מחכה בתחנה של קו 43. כמו בכל יום, כל יום, האוטובוס מגיע אחת ל-20 דקות אם לא יותר, הוא מ-פ-ו-צ-ץ באנשים עד כדי כך שהנהגים לא תמיד עוצרים בתחנה. אם יש מקום לעמוד, אז הנסיעה ארוכה, מחניקה, חמה ומתישה... מיותר לציין שאם "דן" היו נענים לפניות הציבור וחושבים קצת, הם היו מוסיפים יותר אוטובוסים לקו וכך מצמצמים בזמן ההמתנה, צפיפות הנוסעים ומגדילים את הנוחות... אך מה לעשות שכל יום ביומו קו 43 הוא פשוט סיוט על גלגלים... ולמה הסיפור משעשע?!? כי בחפירה בארכיונים בספריית בית הספר מצאתי במקרה עיתון בית ספרי משנת 1980 שבו - תאמינו או לא, פורסם מכתב ששלחו תלמידים ל"דן" בו הם מתארים את אותו המצב הבלתי נסבל ומבקשים להגדיל את מספר האוטובוסים... למעלה מ-20 שנה ממשיך הסיוט בעל המנוע הזה ליסוע בכבישי רמת-גן-בת-ים ואף גאון אחד בדן לא חושב לשנות משהו, ולו הכי קטן, על מנת להקל על רווחת הנוסעים...
הכי משעשע..
היה אילו היית מצלם את המכתב של לפני 20 שנה ומוסיף לו אחד מהיום ושולח מקור למשרד התחבורה, והעתק לחברת דן. ידידי, לא חברת האוטובוס בדרך כלל קובעת כמה אוטובוסים יהיו בקו מסויים, אלא משרד התחבורה. אז.. עשה זאת, ותאמין לי שבכך תציל גם את הנהגים שלא ממש נהנים מהסיוט היום יומי הזה.. שנים על גבי שנים.. בהצלחה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה