סינטי סייזר KORG i 30

or9623

New member
סינטי סייזר KORG i 30

שלום! יש לי אורגן KORG i 30 ואני מעוניינת לדעת איך מתפעלים אותו לא ברמה הבסיסית,אלא ברמה של קצב,סגנונות נגינה וכ'ו. וגם אם אתם מכירים אתרים של תווים לפסנתר/אורגן. תודה על העזרה.
 
למעלה