בלעט. אף לא תמונה אחת שלי, אף לא קצה קצי .
T The GereV New member 10/8/05 #54 כן, אני מודיעה בצער רב שאני ואתי ראינו את הקלטת ואנחנו נמות עוד שבעה ימים.
H HuGo Hell New member 10/8/05 #56 איזה שבעה ימים? ../images/Emo1.gif נשארו לכן שלושה. אם זה צולם ביום ראשון וזה מטושטש זה אומר שביום שבת אתן לא תהיו איתנו עוד :<
איזה שבעה ימים? ../images/Emo1.gif נשארו לכן שלושה. אם זה צולם ביום ראשון וזה מטושטש זה אומר שביום שבת אתן לא תהיו איתנו עוד :<
T The GereV New member 11/8/05 #59 צודק אתי אנחנו צריכות לנצל את הזמן הזה לעשות משהו פרודקטיבי כמו סקס.