סיכום שנה אריק האם את הסיכום השנתי כותבים בפורום הכללי.פשוט הוא יכול ללכת לאיבוד.ומהר מאד הוא פשוט נעלם בתוך כל המלל.ואני לא מתכוון רק לסיכום שלי.אלה של כולם.