סיכום שנה

powo

New member
סיכום שנה

אריק האם את הסיכום השנתי כותבים בפורום הכללי.פשוט הוא יכול ללכת לאיבוד.ומהר מאד הוא פשוט נעלם בתוך כל המלל.ואני לא מתכוון רק לסיכום שלי.אלה של כולם.
 
כן, ויש הפתעה:

יש אפשרות שעוד לא ניצלתי, "לנעוץ" שרשור בראש העמוד, וככה הוא לא יורד עד שאני משחרר אותו. וזה מה שנעשה עם שרשור הסיכומים. אבל, חכה ותראה.
 

תמיר1991

New member
כמובן עד שיגיע שרשור הסיכומים

של 2004, ואז תוריד אותו
תמיר.
 

בּני

New member
אפשר גם ליצור קישור לשירשור

וזה אפילו חרוז
ולהכניס את הכישור ל taglines או איך שקוראים להם ואז ישאר קישור תמידי לשירשור סיכום שנה.
 
למעלה