סיכום גיוסי לקוחות לחודש אוקטובר.

uphilll

New member
מה?

לא הבנתי איזו טעות אני אמורה לתקן.

או למה חובה שתופיע המילה ״התקפה״ כדי שאוכל להשתמש בה בתגובה שלי אליך.
כשמקשיבים, שומעים דברים גם בלי שנאמרות מילים מפורשות.
אני הקשבתי לך ושמעתי שהרגשת מותקף.
פירשת את התגובה שלי כלקיחת צד- ולא את שלך- והגבת כדי להגן על עצמך.
זה מה שאני שמעתי. אם לא הבנתי נכון, אין שום בעיה. פשוט תגיד שלא הבנתי נכון.
אין צורך בכל הבלגאן, צילומי מסך הוכחות והסטת השיחה לנושאים אחרים.
פשוט תגיד מה שאתה מרגיש.


ודבר אחרון שלא הבנתי, זה את ההצעה לקחת הכל בחיוך.
כמוך.
לא רק ש-כאמור- זה לא נראה שאתה לוקח ברוח טובה אלא מנסה לכסות על הרגשה רעה עם אייקון של חיוך (וזה ממש חבל לדעתי. לא חייבים לחייך אם זה לא מה שמרגישים),
אלא שגם אתה לא תמיד זוכר לחייך. הרבה פעמים אתה מתפוצץ ומתקשה לשלוט בכעס שלך.
אז מוזר בעיני שאתה ממליץ על התנהגות מסוימת, שאתה לא מצליח לעמוד בה בעצמך...
 

אבי לב50

New member
כעת הטעות שלך הפכה לגדולה עוד יותר

כי כתבת כאן דברים שממש אינם נכונים, או שיתכן כי את מתבלבלת ביני לבין מישהו אחר בדברים שאת משייכת לי.
&nbsp
מצד שני גם בעייה בהבנת הנקרא זה הסבר מתקבל על הדעת לאור הדברים שכתבת.
&nbsp
ומכיוון שזה פורום סלולרי ולא פורום פסיכולוגיה או פורום יחסי אנוש אין לי עניין להגרר ל"דיון" ארוך כי על כל מה שאכתוב תהיה לך תשובה וחוזר חלילה...
&nbsp
אז ניפרד בנקודה זו כידידים בברכת ערב טוב ונעים.
 

מורוש98

New member
אם אני זוכרת נכון הוא כתב כי היה לקוח

לתקופה קצרה. ועדיין, בלי קשר אליו או למישהו אחר, לא ברור לי איך אפשר להיפגע מגולן טלקום...חיובים גבוהים זה לא הקטע שלהם
 

sharon616

New member
אני נפגעתי מגולן

באפ"ס הייתי רגיל לחיובי יתר. דחיפת שרותים וכו

בגולן החשבונית נסגרת ללא טעויות

פייר אני מאוכזב



רק גולן טלקום
 

אבי לב50

New member
יפה מורוש


אכן זכרת טוב מאוד.
פרטים בתגובות אחרות שכתבתי בדקות האחרונות...
חבל להקליד הרבה בכפילות ובשילוש...
 

אבי לב50

New member
אבי לב היה גם היה לקוח של גולן

מי אתה BobboVilla שתהפוך אותי לשקרן?
ואבי לב כבר כתב שהיה לקוח של גולן ועבר ליברה אחרת כי נפגע מהשרות הלקוי של גולן, והמילה שרות כוללת גם את השרות ללקוחות שבגולן כמעט ואינו קיים וגם את השרות המהותי שבעצם הפעלת השרות שבו אבי לב חווה המון תקלות ולא הצליח להתגבר עליהן כי לא היה לגולן רצון לעזור.
אז חזור בך מהדברים שכתבת.
 

noamro3f

New member
התחלת לכתוב בגוף שלישי או שלא שמת לב שעכשיו אתה מחובר כאבי?

 

אבי לב50

New member
"החושד בכשרים" וכו'...

מה פרוש "לא שמת לב שאתה מחובר כאבי?" ?
וכי מי אני? מה החשד שלך?
עדיף שתתנצל גם כאן.
עניתי באותה צורה שהגיבו לי.
או שאינך בקיא בצורת השרשורים שב"תפוז".
ובעברית: טול קורה מבין עיניך בטרם תטיל רפש באחרים.
 

indior

New member
אפשר לארגן לך רשת אמריקאית

שתשלם לה ותהיה בארץ , זה רק יעלה לך הרבה
 

עטלפוני

New member
זה לא שזה כיף לי, אתה יודע...

הייתי שמח אם השוק הזה היה הוגן.
&nbsp
אני גם לא מדבר על המצב עכשיו, שהוא עוד פחות או יותר טוב, אלא על המצב של היום אחרי רכישת גולן ובליעתה ע"י החברה הגדולה.
&nbsp
איפה שאפשר לחתוך, אני חותך (הוט/יס) ולא משלם לחברות נצלניות, אבל יש מקומות שאי אפשר לחתוך (כמו סלולר או אינטרנט) אז מנסים למצוא את הרע במיעוטו.
 

indior

New member
כל אחד והכיס שלו

האם אתה חבר באיזה מועדון לקוחות כל שהוא העובד עם אחת החברות ?
 

עטלפוני

New member
לא

וזה גם פחות קריטי לי. אני לא מחפש את המחיר הנמוך ביותר, וחושב שזה חלק מהבעיה פה. אני מעדיף לשלם מחיר הוגן לחברה הוגנת. ברור לי שמחירי ה 29.99 מגוחכים כמו ה 399 שהיו פה בעבר. אולי אם השוק היה מתמקם על מחירים טובים יותר, לא היינו בתהליך חזרה אחורה.
 

indior

New member
אני ממש לא חושב כמוך

פשוט גולן חשב שכולם טיפשים וירקדו לפי החליל שלו ,כאשר הבוס שלו מצרפת ראה שהוא לא מספק את הסחורה הוא סגר את הברז וכבר כתבתי על זה
 

עטלפוני

New member
לא הבנתי מה הקשר בין מה שכתבתי לתשובה שלך

אתה יכול להקים רשת סלולרית ללקוחות ישראלים בתשלום חודשי של 8.5 דולר מלקוח ?
&nbsp
אם כן, פיצחת משהו. אישית, אני חושב שזה סכום נמוך מדי לשוק הישראלי מבחינת רישוי והדרישות של הלקוח הישראלי הממוצע כדי לשרוד לאורך זמן עם רווח נורמלי.
 

indior

New member
לא צריך לפתח יש רשת אמריקאית/בריטית שעובדת גם בארץ

ומסתמכת על הרשתות הישראלית ,
 

backbencher

New member
אין לטעון כך סתם כי תכנית תעריפים של 30 עד 40 ש"ח

חודשיים היא "טורפנית".

לברונים השודדים יש מרכזי שירות יקרים בקניונים נוצצים, ומרכזי שירות אלה פועלים בשתי משמרות, ומאויישים בתריסר נציגי שירות בכל משמרת.

הברונים השודדים גם עוסקים בממכר ציוד קצה, על כל הכרוך בכך, כמו אחזקת מעבדות, טכנאים, מלאי חלפים. העיסוק בממכר ציוד קצה גם מחייב אחזקת מלאי מכשירים, ומכירתם ללקוח בפרישה אטרקטיבית לתשלומים, תוך נשיאה בעלויות מימון, שכן יש לשלם ליבואן הרשמי במזומן עבור המכשיר (אולי לא מיידית, אולם לבטח תוך פרק זמן קצוב של מספר שבועות).

כל ההוצאות היתירות הללו לבטח אינן מאפשרות להרויח כאשר אתה נדרש להציע תכניות בתחום 30 עד 40 ש"ח, אולם זה לא אומר שרשת בעלת פעילות "רזה", שאין לה מרכזי שירות, ושאינה עוסקת בממכר ציוד קצה - אינה מסוגלת להרויח אפילו על תכניות במחיר כזה...
 

עטלפוני

New member
בוא נחשב רגע

40 שקלים פחות מע"מ יוצא באיזור ה 34 שקלים, שזה 8 וחצי דולר ארה"ב בערך. מדובר על חבילה שכוללת גלישה/שיחות/סמס/שיחות בינלאומיות ושאר קטנות ללא הגבלה. אשמח לראות חבילה זהה במדינה מערבית מפותחת (לצורך העניין נגדיר את ישראל ככה).
&nbsp
ברור שמרכזי קניות לוקחים שכירות גבוהה, כמו פרסום. אבל יש גם תחזוקת רשת ופיתוח רשת. אנשים דורשים הורדות במהירויות מטורפות. בוכים ב YNET כשרשת נופלת לשעתיים-שלוש. מתלוננים על כל מטר מרובע שאין בו קליטה. וכמובן רוצים תמיכה טכנית 24/7. אין לי מושג איך אפשר ליישם את כל זה תמורת 8.5 דולר בחודש מלקוח.
אני מאמין שגם יש כל מיני תשלומים למדינה על רישיון תקשורת וכו' וכו'.
&nbsp
אני מודה שאני לא מבין ולא מנכ"ל חברה, אבל אני לא מתפלא מזה שהמרדף אחרי החבילה הכי זולה שאפשר לתת חוזר כריקושט.
&nbsp
שוב, אני חושב שתוכנית של 100 דולר בחודש היא שוד לאור יום, שנועד רק לממן חופשות ורכבים להנהלה, אבל לדעתי צריך להיות איזון יותר הגיוני בין תימחור הוגן ללקוחות לבין פיתוח רשת יעיל ושיגשוג כלכלי לחברה.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
למעלה