backbencher
New member
אבי לב50 ידידי, (אגב, מי תפשו לך את הניקים 1 עד 49?),
תגובה צריכה לבוא מהראש. לא מהבטן.
לא ראיתי כל טיעון מצידך המגיע "מן הראש".
הטענה "העם אינו דביל" - הינה נהמת בטן, ואינה מסבירה דבר.
דווקא "קפיצה על העגלה", מתוך ציפיה לקיום הסכמים תקפים מצד רוכש הנכנס בנעלי נרכש - היא סברה הגיונית, ודווקא מי שאינו מגיע למסקנה כזו בכחות עצמו - מפגין קוצר ראיה וחוסר יכולת ניתוח תרחישים. אז, אולי העם אינו ממש דביל, אולם לבטח איננו מתוחכם ושנון.
גולן טלקום לא מתאים לכל אחד.
ידוע כי קיימים מגזרי אוכלוסיה מאותגרי אינטרנט, בעיקר "באים בימים" (אך אולי לא כל כך בלילות), אשר דווקא היו נשכרים מן החיסכון שבהיות מנוי של גולן, אלא שאינם יכולים להתמודד עם האמצעים שגולן מעמיד לרשות הלקוח לצורך שירות עצמי, מתמלאים יראה נוכח תפריטים עתירי אופציות, וזקוקים לעזרה של נציג שירות, ובתחום זה של רמת נציגי שירות - יש לגולן עוד מה לשפר.
הסיבה האחרת לדעתי היא גמר "ניקוי אורוות", וקשורה לתחבולנות מצד לקוחות pre-paid של גולן אשר השתמשו דווקא בשירות הבינלאומי של טלזר, מתוך הנחה כי עד שגולן טלקום תקבל פירוט חיובים מצד טלזר - ינוצל ה- pre-paid עד תומו, וגולן יצטרך לרדוף אחר הרוח. מכיוון שטלזר הוא חביב מהגרי עבודה, ואלה אינם נדירים במחוזותינו - סביר כי ניפוים ממאגר הלקוחות תרם לגיוס נטו הנמוך.
כעת, תורך להפעיל את מוחך, אם לא הפקדת אותו בינתיים ב"שמירת חפצים", ואתה מסתובב בלעדיו..
תגובה צריכה לבוא מהראש. לא מהבטן.
לא ראיתי כל טיעון מצידך המגיע "מן הראש".
הטענה "העם אינו דביל" - הינה נהמת בטן, ואינה מסבירה דבר.
דווקא "קפיצה על העגלה", מתוך ציפיה לקיום הסכמים תקפים מצד רוכש הנכנס בנעלי נרכש - היא סברה הגיונית, ודווקא מי שאינו מגיע למסקנה כזו בכחות עצמו - מפגין קוצר ראיה וחוסר יכולת ניתוח תרחישים. אז, אולי העם אינו ממש דביל, אולם לבטח איננו מתוחכם ושנון.
גולן טלקום לא מתאים לכל אחד.
ידוע כי קיימים מגזרי אוכלוסיה מאותגרי אינטרנט, בעיקר "באים בימים" (אך אולי לא כל כך בלילות), אשר דווקא היו נשכרים מן החיסכון שבהיות מנוי של גולן, אלא שאינם יכולים להתמודד עם האמצעים שגולן מעמיד לרשות הלקוח לצורך שירות עצמי, מתמלאים יראה נוכח תפריטים עתירי אופציות, וזקוקים לעזרה של נציג שירות, ובתחום זה של רמת נציגי שירות - יש לגולן עוד מה לשפר.
הסיבה האחרת לדעתי היא גמר "ניקוי אורוות", וקשורה לתחבולנות מצד לקוחות pre-paid של גולן אשר השתמשו דווקא בשירות הבינלאומי של טלזר, מתוך הנחה כי עד שגולן טלקום תקבל פירוט חיובים מצד טלזר - ינוצל ה- pre-paid עד תומו, וגולן יצטרך לרדוף אחר הרוח. מכיוון שטלזר הוא חביב מהגרי עבודה, ואלה אינם נדירים במחוזותינו - סביר כי ניפוים ממאגר הלקוחות תרם לגיוס נטו הנמוך.
כעת, תורך להפעיל את מוחך, אם לא הפקדת אותו בינתיים ב"שמירת חפצים", ואתה מסתובב בלעדיו..