אכן. נישאר חלוקים. אך, אנא ממך, התייחס לדברים כולם.
אשר לסיפא של דבריך:
1. לא ענית על השאלה. זו שאלה פשוטה ביותר שתשובתה אמורה להיות שלילה או חיוב. "האם הנך סבור כי על רשת גולן טלקום לקיים את הרישיון הניתן לה במלואו או שמא היא רשאית להפרו (לכאורה)?"
סה"כ שאלתי לגישתך לדברים. לא האם פעלת באשר לגישה, אלא מה סבור. מהי דעתך בעניין.
2. צר לי שייתכן ואני מעורר בך תחושה זו או אחרת. אין לי שום השקעה, ישירה או עקיפה במניות של חברת תקשורת כלשהי בישראל (עקיפה, נו טוב, אולי להוריי יש ואני אחד מיורשיהם אך זו לא השקעה מיוזמתי או השקעה שבוצעה ע"י מישהו מטעמי) ואין לי כל קשר ישיר או עקיף בצורה זו או אחרת, בין בדברים שהעלית ובין בדברים שייתכן ומרומזים ב"כיו"ב".
כמדומני שמאות ואף אלפי הלקוחות שעברו לגולן טלקום בשנים האחרונות בעקבות שיחות עימי, יעידו, כי לו והייתי בעל "אינטרס סמוי" כלשונך, הרי - מדוע שאציע לאנשים הסומכים עלי לצרוך את שירותי חברה זו?
3. כן, הפרת הרישיון (לכאורה) פוגעת בלקוחות. למשל, לא מזמן, קרובת משפחה אפשרה את צריכת הנתונים במנוי של בנה המצוי בתכנית התעריפים שעלותה 9.90. רשת גולן טלקום מפרה לכאורה את הרישיון בכך שאינה שולחת מסרון המודיע על צריכה של 75% ו-95% מנפח חבילת הגלישה למנוי נוסף בנוסף למנוי נשוא הצריכה. זו דוגמה אחת בלבד, יש ברשותי דוגמאות נוספות.
בנוסף, האם שמת לב לשינוי הלשון?
לא התייחסת ל"אז רגע, האם זה רק מקובל או חובה חקוקה בסלע?"
עריכה: לא שאלתי האם היא מפרה רישין. בעניין זה דעתי ידועה היטב בפורום שחברה זו לכאורה מפרה את רישיונה בעניין פה ועניין שם.
שאלתי שאלה אחרת, היא מופיעה גם בתגובה זו. לו יצוייר מצב דברים בו החברה כלל אינה מפרה את רישיונה, שאלתי עדיין ממתינה לתשובתך.